Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцтоварів
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-02-11-008430-a 65dc35c3b3364b1d91245556bc481b49
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Костянтин Сергійович

+380966044671 gaysinmrtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайсинська міська рада Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 03084523
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. 1 Травня, буд. 7
Контактна особа: Кирилюк Костянтин Сергійович
+380966044671
gaysinmrtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 14:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 14:17
Початок аукціону: 24 лютого 2021 12:28
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія: 1 категорія.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачок
Папір ксерокс ний білий А4 В 80г/м2 (по 500 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, 23700, Вінницька область, м. Гайсин, вул. 1 Травня,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Ручки масляні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, 23700, Вінницька область, м. Гайсин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 штуки
Книга канцелярська А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
212 пачок
Файли А4 (по 100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
460 штуки
Папка на зав’язках картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Папка-вуса пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Папка-прижим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 пачок
Скріпки в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штуки
Біндери в асортиментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
22 штуки
Карта пам’яті на 32 гігабайти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 14:38
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ З ДОДАТКАМИ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-11-008430-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 12:50
Не надання документів
Замовником вимагалось: "копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);"
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" не надав вище зазначених документів, а також не надав листа розяснення щодо ненадання таких документів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 09:24
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Розгорнути Згорнути
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2021-02-11-008430-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 25 лютого 2021 12:52
Не надання даокументів.
Надав лист розяснення тільки стосовно сертифікатів, а щодо інших документів не надав. Тому пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" підлягає відхиленню на підставі статей 5 та 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2021 09:26
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. Хочемо наголосити, що Замовником в тендерній документації вимагалось: «- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.)». Тобто це міг бути і один документ, який підтверджує якість товару, із переліку. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.
Розгорнути Згорнути
Замовником розглянута Ваша вимога. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Учасником ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" було надано два документа, які стосуються Вашої Вимоги : лист-роз’яснення щодо ненадання сертифікатів та сертифікат на папір. Хочемо наголосити, що Замовником в тендерній документації вимагалось: «- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.)». Тобто це міг бути і один документ, який підтверджує якість товару, із переліку. А отже немає підстав для відхилення пропозиції переможця. У зв’язку із вищезазначеним Ваша Вимога не задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" 106 770,00
UAH з ПДВ
103 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 108 676,00
UAH з ПДВ
103 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 109 716,96
UAH з ПДВ
105 011,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 10:15
Електронний підпис
18 лютого 2021 10:07
20 Сертифікат на папір.pdf
18 лютого 2021 09:53
18 Інформаційний лист.pdf
18 лютого 2021 09:53
17 Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2021 09:53
12 Витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2021 09:53
11 Виписка.pdf
18 лютого 2021 09:53
10 Опис.pdf
18 лютого 2021 09:53
9 Статут.pdf
18 лютого 2021 09:53
8 Довідка працівники.pdf
18 лютого 2021 09:53
4 Лист-погодження.pdf
18 лютого 2021 09:53
3 Проект договору.pdf
18 лютого 2021 09:53
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 12:21
Електронний підпис
22 лютого 2021 12:21
пропозиція.pdf
22 лютого 2021 12:21
право_підпису.pdf
22 лютого 2021 12:21
код_паспорт.pdf
22 лютого 2021 12:21
довідка_працівники.pdf
22 лютого 2021 12:21
довідка_мтб.pdf
22 лютого 2021 12:21
довідка_ліцензування.pdf
22 лютого 2021 12:21
гарантійний_лист.pdf
22 лютого 2021 12:21
витяг_платкника_ЄП.pdf
22 лютого 2021 12:21
витяг_єдрпоу.pdf
22 лютого 2021 12:21
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 11:17
Електронний підпис
22 лютого 2021 11:16
Статут Самтекс.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Статут Самтекс.pdf
22 лютого 2021 11:16
Рішення власника.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Рішення власника.pdf
22 лютого 2021 11:16
Пропозиція.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Пропозиція.pdf
22 лютого 2021 11:16
Проек договору.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Проек договору.pdf
22 лютого 2021 11:16
Приказ 36-К.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Приказ 36-К.pdf
22 лютого 2021 11:16
Повноваження.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Повноваження.pdf
22 лютого 2021 11:16
Підтвердження ТХ.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Підтвердження ТХ.pdf
22 лютого 2021 11:16
Персонал 02.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Персонал 02.pdf
22 лютого 2021 11:16
опис.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
опис.pdf
22 лютого 2021 11:16
МТБ.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
МТБ.pdf
22 лютого 2021 11:16
Лист щодо якості.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Лист щодо якості.pdf
22 лютого 2021 11:16
Довкілля.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Довкілля.pdf
22 лютого 2021 11:16
Гарантійний лист.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2021 11:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
22 лютого 2021 11:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"
#42198506
Переможець 103 350,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 08:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 08:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"
#42198506
103 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:12
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:10
002.jpg укладений
01 березня 2021 11:10
003.jpg укладений
01 березня 2021 11:10
001.jpg укладений
01 березня 2021 11:10
004.jpg укладений
01 березня 2021 11:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 квітня 2021 10:21
23 262,00 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
15 квітня 2021 14:37
12 000,00 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
18 травня 2021 10:24
11 481,00 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
08 липня 2021 12:11
13 243,50 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
14 липня 2021 13:00
13 059,00 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
04 серпня 2021 09:52
7 909,50 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений
27 жовтня 2021 14:32
22 395,00 UAH UA108201720344240027000026521
Гайсинська міська рада
UA253223130000026001000046684
ТОВ "Торговий дiм "Альфа i Омега"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 225,00 UAH)