Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-02-11-007907-a f80d22be4b464884a3aecd7f6dbc8b1c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лісова

+380442381331 ju_lis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конституційний Суд України
Код ЄДРПОУ: 00013534
Вебсайт: http://ccu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, буд.14
Контактна особа: Юлія Лісова
+380442381331
ju_lis@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 23:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Відповідальний за закупівлю Лага Віталій Михайлович, тел. (044) 238-12-78, електронна пошта: sts@ccu.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник щомісяця сплачує вартість наданих Послуг в термін до 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами акта приймання Послуг. ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: не застосовується. розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 14:19
Технічні вимоги.doc
11 лютого 2021 14:19
Проєкт договору.doc
11 лютого 2021 14:19
Довідка про згоду на обробку П.Д.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФінЛіфт-К 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 18:59
Електронний підпис
22 лютого 2021 01:00
FinLift-K.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФінЛіфт-К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФінЛіфт-К
#34429009
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 09:14

Документи

25 лютого 2021 09:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФінЛіфт-К
#34429009
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 09:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 11:41
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:26
Додаткова угода № 2 від 13.01.2022 р..PDF зміни до договору
13 січня 2022 09:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:56
Додаткова угода 1 технічне обсл ліфтів.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 09:00
Договір № 52 від 09.03.2021 р..PDF укладений
09 березня 2021 08:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 квітня 2021 13:04
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
29 квітня 2021 10:50
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
27 травня 2021 12:57
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
29 червня 2021 12:18
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
28 липня 2021 17:38
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
02 вересня 2021 12:16
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
13 жовтня 2021 15:10
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
17 листопада 2021 14:54
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
02 грудня 2021 11:51
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений
23 грудня 2021 11:05
11 000,00 UAH UA448201720343170001000000171
КСУ
UA773223130000026004000023239
ТОВ"ФінЛіфт-К"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 333,33 UAH)