Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline and diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33338361 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Ткаченко Раїса Миколаївна +380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Тополь Сергій Дмитрович +380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Miskzelenbud" of Dnipro City Council |
National ID: | 33338361 |
Contact point: |
Tkachenko Raisa +380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com |
Additional contacts: |
Topol Sergiy +380675546155 auction.mzb.dmr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 13:27 |
Очікувана вартість: | 17 585 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 лютого 2021 18:44 |
Enquiries until: | 14 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 17 585 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 87 925 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 15:29 |
Перелік змін до ТД.docx | |
16 березня 2021 15:29 |
Оголошення.docx | |
16 березня 2021 15:29 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція).doc | |
16 березня 2021 15:29 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
16 березня 2021 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 березня 2021 15:29 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
16 березня 2021 15:29 |
Оголошення.docx
|
||||||
16 березня 2021 15:29 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція).doc
|
||||||
16 березня 2021 15:29 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» була відхилена з наступних підстав:
1). У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано довідку про уповноважену особу учасника від 04.03.2021р. №184/18, в якій було заначено, що уповноваженою особою учасника на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції, а також договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, є директор Заєць Сергій Олександрович. Також у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано довідку з відомостями про учасника від 04.03.2021р. №184/5, в пункті №13 якої вказано відомості про особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме такою уповноваженою особою вказаний директор Заєць Сергій Олександрович. Крім того, всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції учасника, від імені ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» підписані директором Заєць Сергієм Олександровичем.
Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» документи свідчать про те, що уповноваженою особою ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», є саме директор Заєць Сергій Олександрович.
Отже учасник, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», формуючи документи власної тендерної пропозиції, в тому числі складаючи довідку про уповноважену особу учасника від 04.03.2021р. №184/18, довідку з відомостями про учасника від 04.03.2021р. №184/5, сам визначив уповноваженою особою по даній процедурі закупівлі директора Заєць Сергія Олександровича, про що проінформував замовника.
На підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника процедури закупівлі директора Заєць Сергія Олександровича, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації: копію протоколу про призначення директора, копію наказу про вступ на посаду директора, копію паспорта до ІПН директора, зразок особистого підпису уповноваженої особи – директора Заєць С.О, рішення №363 від 05.03.2021р. про надання дозволу уповноваженому представнику Заєць С.О. Тобто всіма вказаними документами учасник підтвердив повноваження уповноваженої особи, а саме директора Заєць С.О.
Відповідно до вимог тендерної документації (підпункт 1.9. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації), тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї уповноваженою особою учасника процедури закупівлі особистого кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на захищеному носії, у форматі, що дає можливість перевірити КЕП на захищеному носії.
Отже, враховуючи вимоги тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї уповноваженою особою учасника процедури закупівлі – директором Заєць Сергієм Олександровичем особистого кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на захищеному носії.
Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не була скріплена, шляхом накладення на неї уповноваженою особою учасника процедури закупівлі – директором Заєць Сергієм Олександровичем особистого кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на захищеному носії.
Дана обставина є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Що стосується фахівця з методів розширення ринку збуту Дергач Ольги Григорівни, то про те, що вона є уповноваженою особою учасника не було вказано ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у документах власної тендерної пропозиції, зокрема в довідці про уповноважену особу, в довідці з відомостями про учасника. Крім того якщо Дергач О.Г., як стверджує ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», є уповноваженою особою учасника, то відносно неї відповідно до вимог тендерної документації мав би бути наданий зразок особистого підпису уповноваженої особи, якого не було надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Також варто зазначити, що довіреність №281 від 02.01.2021р. видана на ім’я фахівця з методів розширення ринку збуту Дергач Ольги Григорівни, уповноважує Дергач О.Г. на підписання документів необхідних для участі в тендерних торгах. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться дана процедура закупівлі, не містить такого поняття як «тендерні торги». Сама ж довіреність №281 від 02.01.2021р. не містить посилання на Закон України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим, зміст вказаної довіреності не передбачає надання повноважень щодо представлення інтересів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» під час участі у процедурах закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не виконало вимоги тендерної документації щодо скріплення тендерної пропозиції учасника шляхом накладення на неї уповноваженою особою учасника процедури закупівлі, якою відповідно до наданих ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» документів є директор Заєць Сергій Олександрович, особистого кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на захищеному носії.
2). Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 5 розділу І додатку №5 до тендерної документації), учаснику у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати копію дозволу та/або ліцензії (з усіма додатками) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу та/або ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
Положення пункту 5 розділу І додатку №5 до тендерної документації, а саме конструкція «…надати копію дозволу та/або ліцензії… якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу та/або ліцензії згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства» передбачає, якщо відповідно до вимог чинного законодавства для провадження виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі необхідно отримати дозвіл та ліцензію, то має бути надана копія і дозволу і ліцензії; якщо необхідно отримати ліцензію, а дозвіл отримувати непотрібно (і навпаки якщо необхідно отримати дозвіл, а ліцензію отримувати непотрібно), то має бути надана копія того документа (буть-то ліцензія або дозвіл) щодо якого законодавчо встановлена необхідність в його отриманні, а відносно документа щодо якого відсутня законодавчо встановлена необхідність в отриманні, необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було надано копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним. При цьому у складі тендерної пропозиції учасником не було надано жодної інформації щодо дозволів (ані копії дозволу, ані довідки про відсутність необхідності у отриманні дозволу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти законодавства).
Дана обставина є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» була відхилена у відповідності до вимог Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000069 ● 7c59c677cfe6440e9ad7a8ebe5b02121
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:44 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
58 UA-2021-02-11-006851-b 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33338361 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АФЕС РЕСУРС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
17 108 700,00
UAH з ПДВ
|
17 108 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АФЕС РЕСУРС" |
17 571 000,00
UAH з ПДВ
|
17 571 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
17 108 700,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 11:19
|
Додаткова угода 3 від 28.10.2021р..pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2021 16:48
|
Додаткова угода 2 від 16.08.2021р..pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 11:54
|
Додаткова угода 1 від 16.06.2021р..pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 08:49
|
Договір | укладений |
20 квітня 2021 08:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З 16 червня 2021 року збільшення ціни за 1 літр палива до: бензин марки А-95 – 30,20 грн. з ПДВ за 1 літр; бензин марки А-92 – 29,25 грн. з ПДВ за 1 літр. А також зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості (ціни) по договору до розміру 17108572,50 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/04/2021-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З 16 серпня 2021 року збільшення ціни за 1 літр палива до: бензин марки А-95 – 31,57 грн. з ПДВ за 1 літр; бензин марки А-92 – 30,57 грн. з ПДВ за 1 літр. А також зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості (ціни) по договору до розміру 17108565,60 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/04/2021-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З 28 жовтня 2021 року збільшення ціни за 1 літр палива до: бензин марки А-95 – 32,56 грн. з ПДВ за 1 літр; бензин марки А-92 – 31,47 грн. з ПДВ за 1 літр; дизельне паливо – 30,15 грн. з ПДВ за 1 літр. А також зменшення обсягів закупівлі та загальної вартості (ціни) по договору до розміру 17108407,40 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 19/04/2021-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |