Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108833 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3 |
Контактна особа: |
Окіс Маряна Володимирівна +380322586783 ulmtzlv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2021 13:32 |
Очікувана вартість: | 3 116 578,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 582,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15580 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів Гранту Європейського Союзу, що виділяється через Орган управління СОП «Польща – Україна - Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового Договору PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00 та інших не заборонених чинним законодавством в Україні джерел.Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 18:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 18:49 |
Проєкт договору.docx | |
11 лютого 2021 18:44 |
Технічне завдання.xls | |
11 лютого 2021 18:44 |
Тендерна документація.docx |
11 лютого 2021 18:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2021 18:49 |
Проєкт договору.docx
|
|||
11 лютого 2021 18:44 |
Технічне завдання.xls
|
|||
11 лютого 2021 18:44 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник також не надав підтвердження власності для іншого обладнання з переліку в довідці про наявність обладнання , а саме оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї , або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування (вимога Додаток 1, Розділ 1).
Відповідно затвердженої тарифної сітки на 2021 рік середньомісячна тривалість робочого часу становить 166,17 люд/год, при розрахунку договірної ціни учасник зазначив в своєму кошторисі середньомісячної тривалості робочого часу зазначили 166,83 год.
Просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» у зв’язку з наведеними вище даними, про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що у Замовника відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника з причини ненадання листа-згоди на обробку персональних даних ФОП Дмитрук Андрій Ігорович, який залучатиметься учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» на умовах субпідряду (менше ніж 20%), так як інформація про ФОП Дмитрук Андрій Ігорович, де містяться персональні дані, що подані в складі тендерної пропозиції учасника знаходиться у відкритому доступі в мережі Інтернет та її можна перевірити за посиланнями https://lviv.dsp.gov.ua/reiestr-deklaratsii-za-2020-rik/ та http://liftdmytruk.pp.ua/.
Відповідно до частини 5 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Також зазначаємо, що інших осіб, по яких надана інформація , що містить персональні дані, то учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» надано лист-згоду на обробку персональних даних (завантажений документ «37ЛЗ персон дан інж.pdf»).
Крім того зазначаємо, що у зв’язку із поданням Вашої вимоги тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд» повернута на стадію кваліфікації для повторного розгляду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-09-000033 ● d7d12f50ce854857ae0506b93f924e5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2021 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
09.07.2021 № 380
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-11-006297-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 11:17:06
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Головним управлінням Національної поліції у Львівській області реконструкції будівлі очікуваною вартістю 3 116 578,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-11-006297-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо, надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 13:11:51
Про надання пояснення
Про надання пояснення
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснень від 12.07.2021 повідомляємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі робіт «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 1 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Городоцька, 126, м. Львів», (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 –45454000-4-Реконструкція), UA-2021-02-11-006297-c визначено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, а саме кошторисної вартості об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком вартості у складі робочого проєкту «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 1 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Городоцька, 126, м. Львів», Експертним звітом від 28.12.2020 №28/443-12/20/а, з урахуванням Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Також повідомляємо, що розмір бюджетного призначення затверджений Грантовим договором в рамках проєкту „Створення системи швидкого реагування на інформацію про злочини і події у Львовіˮ, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представленого Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00
Відомість обсягів робіт надана у складі Технічного завдання на виконання робіт з реконструкції будівлі Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Городоцька, 126, м. Львів.
На виконання постанови КМУ від від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо даної закупівлі оприлюднена на сайті Головного управління Національної поліції у Львівській області за посиланням: https://lv.npu.gov.ua/activity/zviti/oprilyudnennya-publichnoji-informacziji.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
22 липня 2021 р. Південним офісом Держаудитслужби (далі по тексту – орган фінансового контролю) оприлюднено висновок про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-07-09-000033) щодо закупівлі «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 1 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Городоцька, 126, м. Львів», (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 – 45454000-4-Реконструкція) ID:UA-2021-02-11-006297-c. Згідно тексту даного висновку орган фінансового контролю зазначив порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24, вимог частини шістнадцятої статті 29, частини десятої статті 29 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Абзацом 2 ч. 8 ст. 8 Закону передбачено, що: «Протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 1 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Городоцька, 126, м. Львів», (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 – 45454000-4-Реконструкція), Головне управління Національної поліції у Львівській області (далі-Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку. 1. З питання висновку моніторингу щодо неоприлюднення Замовником в окремому документі переліку змін, що були внесені в проєкт договору, зазначаємо. Відповідно до пункту 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Пунктом 31 статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Враховуючи вимоги чинного законодавства, Замовником підготовлено та затверджено у встановленому порядку тендерну документацію, з використанням електронної системи закупівель заповнено усі необхідні електронні поля із завантаженням тендерної документації з додатками, після чого накладено електронний кваліфікований підпис посадової особи. Слід зазначити, що протягом усього часу завантаження документів вся інформація перебуває в робочому статусі «чернетка». Так, під час процедури завантаження даної тендерної документації 11.02.2021 о 18:44 замовником самостійно з’ясовано, що у «Проєкті договору» допущено технічну описку, а саме невірно зазначено місце виконання робіт. Відтак, у пункті 5.2 проєкту договору місце виконання робіт було зазначено «вул. Романчука,18, м. Львів», поряд з тим при внесенні інформації в електронні поля на майданчику ДЗО (електронний майданчик Замовника) та у тексті тендерної документації заначено вірну інформацію, а саме: місце виконання робіт вул. Городоцька, 126, м. Львів. Відтак, через п’ять хвилин після завантаження Додатку «Проєкт договору» виправлено технічну описку щодо місця виконання робіт та зазначено «вул. Городоцька, 126, м. Львів» та 11.02.2021 о 18:51 год накладено електронний підпис. Таким чином виправлення технічної помилки в робочому порядку під час процедури завантаження тендерної документації в проміжку п’яти хвилин між 18.44 год та 18.49 год не могли слугувати підставою для прийняття рішення тендерним комітетом для внесення змін. Оскільки електронна система закупівель технічно не дає можливості Замовнику видалити помилково завантажений файл, він відображається у вигляді нової редакції. Варто зазначити, що автоматичний обмін інформацією та документами між сайтом уповноваженого органу та авторизованим електронним майданчиком здійснюється впродовж 20 -25 хвилин. Також варто відмітити, що відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Таким чином, з моменту накладення електронного підпису (11.02.2021 о 18:51 год) завершилось оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. З огляду на викладене, Замовник жодним чином не порушив вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону, а викладене порушення у висновку Південного офісу Держаудитслужби є таким, що не відповідає дійсності. 2. Щодо порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та твердження аудиторів у висновку про те, що Замовник не надав учаснику ТОВ «Будівельна компанія «Львів» право усунути невідповідність щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та, як наслідок, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Так, вимогами абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону визначено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах у двох випадках: 1) на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/ або договору про закупівлю. Під час складання висновку за результатами проведеного моніторингу органом фінансового контролю невірно застосовано норму права щодо твердження про право підпису. У Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «Львів» не було і не могло бути питань щодо права підпису уповноваженої особи, яка підписала тендерну пропозицію, оскільки відповідно до вимог пункту 5 частини 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником завантажено документи на підтвердження повноважень службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення цієї процедури закупівлі, зокрема: - наказ про призначення директора від 20.10.2018 № 1810-02; - рішення учасника ТОВ «Будівельна компанія «Львів» від 19.10.2018 № 1/2018; - копію паспорта Підкович Л.С.; - довідку про особу уповноважену на підпис документів пропозиції та договору від 26.02.2021 № 04-01. Крім того, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) містяться відомості про керівника юридичної особи, що може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи тендерної пропозиції тощо. З огляду на викладене, у тендерній документації та у відкритих державних реєстрах містяться відомості із підтверджуючими документами щодо права підпису тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Львів». Таким чином, учасником дотримано вимоги Тендерної документації щодо права підпису, однак учасником не дотримано вимоги щодо типу кваліфікованого електронного підпису, вимога щодо якого містилась у Тендерній документації. Так, у пункті 6 частини 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини другої статті 17, статей 18 і 19 Закону України “Про електронні довірчі послуги”, замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням статей 18, 19, 38 та пункту 5 Розділу VII Закону України “Про електронні довірчі послуги”, інших актів законодавства) для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Як зазначено у протоколі розгляду Замовника від 12.03.2021 № 1/12032021, під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВ "Будівельна компанія "Львів" на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Замовником встановлено, що вказаним учасником не дотримано вимог Тендерної документації в частині створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Так, згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису встановлено: Підписувач: ПІДКОВИЧ ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА П.І.Б.: ПІДКОВИЧ ЛЮДМИЛА СТЕПАНІВНА Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, опублікований на офіційному сайті Антимонопольного комітету України 04 березня 2021 року о 11:37 (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv), якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Окрім того, на даний час наявна практика щодо відхилення тендерних пропозицій учасників за невідповідність «типу підпису», що підтверджується низькою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про правомірність такого відхилення (зокрема рішення АМКУ № 8497-р/пк-пз від 20.04.2021 по закупівлі Замовника за ID: UA-2021-03-02-002528-c). Враховуючи наведене, Замовником правомірно прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна компанія "Львів" вимогам Тендерної документації та прийнято рішення про відхилення на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Аналогічно, у Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД не було і не могло бути питань щодо права підпису уповноваженої особи, яка підписала тендерну пропозицію, оскільки відповідно до вимог пункту 5 частини 1 «Зміст тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником завантажено документи на підтвердження повноважень службової (посадової) особи, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення цієї процедури закупівлі, зокрема: - наказ про вступ на посаду від 27.01.202103-К; - рішення учасника ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» від 13.01.2021 № 13/01/21 та від 01.02.2021 №01/02/21. Крім того, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань (за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) містяться відомості про керівника юридичної особи, що може вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи тендерної пропозиції тощо. З огляду на викладене, у тендерній документації та у відкритих державних реєстрах містяться відомості із підтверджуючими документами щодо права підпису тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД». Таким чином, аналогічно як і з першим учасником торгів, учасником ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» дотримано вимоги Тендерної документації щодо права підпису, однак цим учасником також не дотримано вимоги щодо типу електронного підпису, вимога щодо якого містилась у Тендерній документації. Враховуючи наведене, Замовником правомірно прийнято рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» вимогам Тендерної документації та прийнято рішення про відхилення на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Враховуючи наведене, твердження викладене у висновку Південного офісу Держаудитслужби щодо порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та незаконного відхилення тендерних пропозицій зазначених вище Учасників є безпідставним. 3. Щодо порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та питання скасування рішення Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», повідомляємо. Рішенням тендерного комітету від 23.03.2021 пропозиція учасника визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та прийнято рішення оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Фірма «Інтербуд». З невідомих технічних причин вказане вище рішення тендерного комітету скасоване 26.03.2021 року о 15.06 год. Слід зазначити, що Замовником рішення про скасування не приймалось, про що свідчить відсутність та відповідно не завантаження такого протоколу скасування. Наведене підтверджується зверненням Замовника до компетентних служб з проханням провести розслідування щодо ситуації, що склалась. Зазначені факти підтверджуються наявними документами у ГУНП у Львівській області, які призначені для службового користування та не можуть бути оприлюднені для вільного доступу у додатку до цього заперечення. Відповідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на обставини, що склалися та поверненням учасника на стадію кваліфікації, Замовником з дотриманням частини 10 статті 29 Закону було прийняття рішення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції. 4. Щодо зробленого у висновку за результатами моніторингу заключення про невідхилення пропозиції учасника торгів ТОВ «Фірма «Інтербуд» з причини невідповідності його пропозиції кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 цього Закону Замовником та порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, зазначаємо. Висновок, зроблений аудитором що «надане посвідчення працівника іншої юридичної особи ТОВ «Підприємство Турист» не підтверджує кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці у учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд», оскільки працівник при прийнятті на інше підприємство повинен знову проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці у разі якщо термін дії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, що було видане на попередньому місці роботи, ще не закінчився» не відповідає дійсності та спростовується документами, які містяться в складі тендерної пропозиції учасника. Так, згідно довідки ТОВ «Фірма «Інтербуд» від 25.02.2021 № 34 Смалюх М.М. перебуває у трудових відносинах з ТОВ «Фірма «Інтербуд» працюючи на посаді інженера з охорони праці. На підтвердження наведеної інформації завантажено наказ (розпорядження) від 19.04.2019 № 4-ОС, згідно якого Смалюх М.М. з 22.04.2019 прийнято на посаду інженера з охорони праці за сумісництвом. Відповідно до вимог п 2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Окремої вимоги щодо надання посвідчення з охорони праці за місцем праці в Учасника тендерна документація не містила. У посвідченні Смалюха М.М. № 01-01/28 та у протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зазначено його місце роботи ТзОВ «Підприємство «Турист». Оскільки чинним законодавством не заборонено працевлаштування за сумісництвом, посвідчення працівника Смалюх М.М. підтверджує кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці у учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд», який на час подання тендерної пропозиції перебував у трудових відносинах з ТзОВ «Підприємство «Турист» та по сумісництву працює у ТОВ «Фірма «Інтербуд», тобто у нього є фактично два місця праці, проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці при чинному терміні дії посвідчення, не вимагається ні чинним законодавством ні вимогами тендерної документації. Отже, висновок органу фінансового контролю не знаходить свого підґрунтя та спростовується наявними у складі тендерної пропозиції документами. Враховуючи все вище викладене вважаємо, що тендерний комітет діяв виключно у правовому полі. При проведенні відкритих торгів Замовник діяв з дотриманням принципів викладених в статті 5 Закону та з врахуванням вимог передбачених статтями 16, 22, 28, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог даної тендерної документації. Відповідно відсутні підстави для виконання вимог, що зазначені у висновку органу фінансового контролю. З огляду на вищевказане, Замовник вважає що висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті внаслідок помилкового і суб’єктивного аналізу даної процедури закупівлі та норм чинного законодавства. Зважаючи на всі вищевказані факти, Замовник торгів не вбачає у своїх діях порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не погоджується з порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
2021-07-29 20:00:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | 05.08.2021 року в порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" Замовником подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду. Про відкриття провадження буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відомою Замовнику. |
Дата публікації: | 05 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/380/13328/21 |
Дата відкриття провадження: | 10 серпня 2021 |
Документи:
13 серпня 2021 12:35
|
Електронний підпис |
13 серпня 2021 12:33
|
Ухвала |
05 серпня 2021 17:57
|
Електронний підпис |
05 серпня 2021 17:56
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" |
2 338 517,98
UAH
|
2 338 517,98
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД |
2 843 579,81
UAH
|
2 843 579,81
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
3 116 577,20
UAH
|
3 116 577,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" #40417284 |
Відхилено |
2 338 517,98
UAH
|
12 березня 2021 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2021 16:55
|
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД #30703862 |
Відхилено |
2 843 579,81
UAH
|
18 березня 2021 15:09
|
|
ТОВ «Фірма «Інтербуд» #35774634 |
Рішення скасоване |
3 116 577,20
UAH
|
26 березня 2021 15:06
|
|
ТОВ «Фірма «Інтербуд» #35774634 |
Переможець |
3 116 577,20
UAH
|
02 квітня 2021 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 08:48
|
Додаткова угода _5 до договору 301.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 17:02
|
Додаткова угода _4 до договору _301.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:07
|
Додаткова угода 3 до Договору 301.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 17:48
|
Додаткова угода _2 до договору 301.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 18:08
|
Додаткова угода _1 до договору 301.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 18:36
|
підписаний контракт | укладений |
14 квітня 2021 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт відповідно до норм ст.651-652 ЦКУ та ст.188 ГКУ, враховуючи вимоги абз.2 п.3,п.24,25,26,27 постанви КМУ №461 від 13.04.2011 та умови п.4.13, п. 5.5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення договірною ціною та календарним графіком на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Внесення змін до договірної ціни та календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 301 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |