Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненський міський Палац дітей та молоді |
Код ЄДРПОУ: | 21084685 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, кн. Володимира, 10 |
Контактна особа: |
Рибальченко Ірина Володимирівна +380687418613 iraann999@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 17:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 лютого 2021 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 16:45 |
ПРОТОКОЛ _2.pdf | |
11 лютого 2021 16:45 |
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-17-000008 ● cce6de1d33b743568e65a81bf1d9df9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2021 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2021 № 103
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.02.2021 № 103.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-11-006250-b 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-17 14:42:41
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-11-006250-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Поясніть чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-02-11-006250-b відсутня інформація, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з Приватним підприємством «Рівнетеплосервіс» з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 19:51:08
документи
Обгрунтування Рівнського міського Палацу дітей та молоді з додатками
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс" #39815181 |
Переможець |
894 700,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 17:38
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 22 лютого 2021 19:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.2. ч.8. ст.40, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, що до закупівель. |
22 лютого 2021 19:58
|
Протокол |
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2021 20:18 |
Кінець періоду оскарження: | 05 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 05 березня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.2 ч.8 ст. 40, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли учерез виявлені порушення законодавства шодо закупівель. |
22 лютого 2021 20:18
|
Електронний підпис |
22 лютого 2021 20:14
|
Протокол |