Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля послуги Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Очікувана вартість
894 700,00 UAH
UA-2021-02-11-006250-b db270983bfa84825b6e1e8619b127271
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибальченко Ірина Володимирівна

+380687418613 iraann999@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський міський Палац дітей та молоді
Код ЄДРПОУ: 21084685
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, кн. Володимира, 10
Контактна особа: Рибальченко Ірина Володимирівна
+380687418613
iraann999@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.п. 2 ч.2 стаття 40

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 17:38
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


539.21 Г кал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуги Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Князя Володимира, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 лютого 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 16:45
ПРОТОКОЛ _2.pdf
11 лютого 2021 16:45
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-17-000008 ● cce6de1d33b743568e65a81bf1d9df9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2021 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

17.02.2021 № 103


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.02.2021 № 103.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-11-006250-b 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-17 14:42:41

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-11-006250-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Поясніть чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-02-11-006250-b відсутня інформація, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з Приватним підприємством «Рівнетеплосервіс» з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) та не можливості надання закуповуваних послуг іншим постачальником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-18 19:51:08

документи

Обгрунтування Рівнського міського Палацу дітей та молоді з додатками


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс"
#39815181
Переможець 894 700,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2021 17:38

Документи

11 лютого 2021 17:38
Електронний підпис
11 лютого 2021 17:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 17:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс"
#39815181
894 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2021 17:38
Електронний підпис
11 лютого 2021 17:36
Протокол

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 22 лютого 2021 19:59
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.2. ч.8. ст.40, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, що до закупівель.
Документи:
22 лютого 2021 19:58
Протокол
Виконано
Дата оприлюднення: 22 лютого 2021 20:18
Кінець періоду оскарження: 05 березня 2021 00:00
Дата відміни: 05 березня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.2 ч.8 ст. 40, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли учерез виявлені порушення законодавства шодо закупівель.
Документи:
22 лютого 2021 20:18
Електронний підпис
22 лютого 2021 20:14
Протокол