Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки (згідно технічного завдання) з кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
178 000,00 UAH
UA-2021-02-11-004281-b 3e124661c5914ddb9e4333e5dcb71e76
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Надія Ігорівна

380414342138 bookkeeper_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Контактна особа: Бачинська Надія Ігорівна
380414342138
bookkeeper_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2021 15:54
Очікувана вартість: 178 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ноутбуки (згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2021 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 12:00
СЗ ноутбуки нова редакція.docx
11 лютого 2021 14:38
СЗ ноутбуки.docx
11 лютого 2021 14:38
ПД ноутбуки.docx
12 лютого 2021 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 12:00
СЗ ноутбуки нова редакція.docx
11 лютого 2021 14:38
СЗ ноутбуки.docx
11 лютого 2021 14:38
ПД ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання до Замовника!
Дата подання: 12 лютого 2021 03:39
Дата відповіді: 12 лютого 2021 11:55
Шановний Замовнику! Ми представляємо юридичну компанію із захисту інтелектуальної власності та використання програмної продукції корпорації Microsoft. В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 10 Pro! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі без виключення виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків перевірки обладнання по даній закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows 10 Pro повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Це суттєво допоможе Вам уникати підробок. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше прохання розглянуто, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде внесено відповідні зміни.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 13 лютого 2021 01:16
Дата відповіді: 15 лютого 2021 12:25
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Вашого запитання Замовник надає наступні відповіді:
1. Так, аналоги та еквіваленти розглядатись будуть. Технічні характеристики аналогів або еквівалентів не повинні бути нижчими/меншими за ті, що вказані у технічних вимогах.
2. Монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання не потрібно. Замовнику необхідна лише поставка товару.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 лютого 2021 16:26
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
18 лютого 2021 16:25
Електронний підпис
18 лютого 2021 16:24
відміна ноутбуки протокол.PDF