Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50610000-4
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-02-11-003382-c d561968f447c4d13802bc62ecdeec7bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Нагорний

+380442815898 oas_2_otdel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Володимир Нагорний
+380442815898
oas_2_otdel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 16:00
Початок аукціону: 25 лютого 2021 12:47
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті Центральний госпіталь та Центральна поліклініка ВМУ СБУ за адресою: м. Київ вул. Липська,11
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50610000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, Київ, вул. Липська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 15:29
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 лютого 2021 11:26
Тех завдання обслуговування пожежної 2021.doc
12 лютого 2021 11:26
Проект_договору обслуговування пожежної 2021.doc
17 лютого 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 15:29
ОГОЛОШЕННЯ.doc
12 лютого 2021 11:26
ОГОЛОШЕННЯ.doc
11 лютого 2021 15:41
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі.doc
12 лютого 2021 11:26
Тех завдання обслуговування пожежної 2021.doc
12 лютого 2021 11:26
Проект_договору обслуговування пожежної 2021.doc
11 лютого 2021 15:41
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація
Дата подання: 11 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 12 лютого 2021 11:21
Доброго дня, шановний Замовнику. Додайте будь ласка перелік обладнання, яке має обслуговуватись. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В зв'язку з технічними перебоями мережі Інтернет, інформація щодо вказаної закупівлі буде уточнена найближчим часом..
Ліцензія
Дата подання: 17 лютого 2021 14:53
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:26
Добрий день. Вимога ТД:Копію ліцензії на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Навіщо для даної закупівлі ви вимагаєте дану Ліцензію??????Джерело іонізуючого випромінювання - фізичний об'єкт, крім ядерних установок, що містить радіоактивну речовину, або технічний пристрій, який створює або за певних умов може створювати іонізуюче випромінювання; радіоактивні матеріали - це джерела іонізуючого випромінювання, ядерні матеріали та радіоактивні відходи. Предмет закупівлі-Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
Вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання
Дата подання: 17 лютого 2021 14:57
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:27
Добрий день. Вимога ТД:.Копія свідоцтва про атестацію вимірювальної лабораторії.Копія додатка до свідоцтва про атестацію де вказана в якості галузі – вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання.Копія атестованої методики контролю дозових параметрів.Тобто ви вимагаєто наявність в Учасника лабораторії для вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання. Ви певно переплутали закупівлі. Предмет закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
Сертифікати
Дата подання: 17 лютого 2021 15:00
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:54
Добрий день. Вимога ТД:Учасник письмово гарантує, що надані ним послуги відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що також надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. 11.Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. 12.Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. 13.Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. 14.Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. Відповідно до специфікації у вас немає системи блискавозахисту. То навіщо вам Сертифікати ІСО на системи блискавозахисту??????Просимо видалити дану вимогу. також зазначаємо, що дані сертифікати видаються в добровільному порядку і є необов'язковими для здійснення господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-11-003382-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 03 березня 2021 14:30
ВИМАГАЄМО АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ!!!
Після огляду пропозиції переможця було виявлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
1. Відповідно до п. 14 оголошення: «Учасника, що підтверджує ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору до цієї закупівлі.»
В складі пропозиції Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" надано підтвердження ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору відповідно тендерної документації.
Замовник здійснює проведення Спрощеної закупівлі тобто ознайомлення повинно бути відповідно оголошення.
2. Відповідно до п. 4 оголошення: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та скріплена печаткою, із зазначенням посади, дати та підпису. (в довільній формі). Серед інших обов’язкова наявність працівників: керівник робіт (виконроб)…
В поданій у складі пропозиції довідці про наявність працівників не зазначено інформації про виконроба
3. Відповідно до п. 4 оголошення надати Копії протоколів і посвідчення перевірки знань з законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці. Законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці.
У складі пропозиції протоколи та посвідчення надано не на всіх працівників, а саме відсутні щодо: Сидоренко О.С., Федорчук Ю.М, які зазначені Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в довідці про працівників. Тим самим пропозиція не відповідає вимогам Замовника.

4. Відповідно до п. 2 надати копії договору (ів) про виконання аналогічних послуг, укладений з замовником за бюджетні кошти (завірені підписом та печаткою).

В наданому Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" договорі не зазначається послуги з ремонту тільки технічного обслуговування захисного обладнання в разі не підтверджено виконання даної вимоги.
5. Відповідно до п. 6-10 оголошення повинен надати підтвердження сертифікатів ISO:
• Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних
Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати, але не зазначено перевірки системи блискавкозахисту. Таким чином пропозиція не відповідає вимогам Замовника.

Відповідно до п. 13. до оголошення надати розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
В складі пропозиції ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" відсутній розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця та забезпечити розгляд пропозицій відповідно до вимог ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 15:54
Відповідь на вимогу надається у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

03 березня 2021 14:30
ВИМОГА.docx

Документи

05 березня 2021 15:54
Відповідь на вимогу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 86 325,11
UAH з ПДВ
86 325,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 115 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 15:25
Електронний підпис
22 лютого 2021 15:23
Ф.СМОС_9-01-I_Звiт__9001_14001.pdf
22 лютого 2021 15:23
Технічна частина.pdf
22 лютого 2021 15:23
сертифікати інженерів.pdf
22 лютого 2021 15:23
Сертифікат ISO 45001.pdf
22 лютого 2021 15:23
Сертифiкат_ISO37001.PDF
22 лютого 2021 15:23
Сертифiкат_ISO14001.PDF
22 лютого 2021 15:23
Сертифiкат_ISO9001.PDF
22 лютого 2021 15:23
Рішення.pdf
22 лютого 2021 15:23
Пропозиція.pdf
22 лютого 2021 15:23
Проєкт договору.pdf
22 лютого 2021 15:23
Опис статут.pdf
22 лютого 2021 15:23
Накладні.pdf
22 лютого 2021 15:23
накладні, свідоцтва.pdf
22 лютого 2021 15:23
Накладна на пульт.pdf
22 лютого 2021 15:23
Наказ на директора.pdf
22 лютого 2021 15:23
модельний статут.pdf
22 лютого 2021 15:23
Медична книжка Сербін.pdf
22 лютого 2021 15:23
Ліцензія.pdf
22 лютого 2021 15:23
Ліцензія копія.pdf
22 лютого 2021 15:23
Лист від орендодавця.pdf
22 лютого 2021 15:23
Кошторис.pdf
22 лютого 2021 15:23
копія Фтізіатрія ТО.pdf
22 лютого 2021 15:23
копія рішення.pdf
22 лютого 2021 15:23
Інші документи.pdf
22 лютого 2021 15:23
ДЕКЛАРАЦІЯ_скан.pdf
22 лютого 2021 15:23
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 лютого 2021 15:23
Витяг ПДВ.pdf
22 лютого 2021 15:23
Витяг ПДВ, копія.pdf
22 лютого 2021 15:23
Витяг ЄДР, копія.pdf
22 лютого 2021 15:23
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 14:10
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:10
8. Працівники ПР+.pdf
22 лютого 2021 14:10
7. Аналогічні договори.pdf
22 лютого 2021 14:10
6.МТБ.pdf
22 лютого 2021 14:10
5. ISO.pdf
22 лютого 2021 14:10
4 Ліцензії, дозволи.pdf
22 лютого 2021 14:10
2. Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
Переможець 86 325,11
UAH з ПДВ
03 березня 2021 12:49

Документи

03 березня 2021 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2021 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
#43193268
86 325,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2021 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 14:52
Щодо публікації інформації про виконання договорів.doc укладений
31 січня 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 15:05
ДУ 99-2022 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 11:34
14-2022 1.pdf зміни до договору
18 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 11:31
14-2022 1.pdf зміни до договору
18 січня 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 12:16
ДУ 883-2021 1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:15
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:54
149-2021 с.pdf укладений
15 березня 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 149-2021 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 883-2021/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 149-2021 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-2022/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 149-2021 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-2022/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 149-2021 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 99-2022/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 94 957,62
UAH (в тому числі ПДВ 15 826,27 UAH)