Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50610000-4
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-02-11-003382-c ● d561968f447c4d13802bc62ecdeec7bc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 20000002 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11 |
Контактна особа: |
Володимир Нагорний +380442815898 oas_2_otdel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 12:47 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автоматичної пожежної сигналізації на об’єкті Центральний госпіталь та Центральна поліклініка ВМУ СБУ за адресою: м. Київ вул. Липська,11
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50610000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, м. Київ, Київ, вул. Липська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2021 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2021 15:29 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
12 лютого 2021 11:26 |
Тех завдання обслуговування пожежної 2021.doc | |
12 лютого 2021 11:26 |
Проект_договору обслуговування пожежної 2021.doc |
17 лютого 2021 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 лютого 2021 15:29 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc
|
||||||
12 лютого 2021 11:26 |
Тех завдання обслуговування пожежної 2021.doc
|
||||||
12 лютого 2021 11:26 |
Проект_договору обслуговування пожежної 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Специфікація
Дата подання: 11 лютого 2021 17:06
Дата відповіді: 12 лютого 2021 11:21
Доброго дня, шановний Замовнику. Додайте будь ласка перелік обладнання, яке має обслуговуватись. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за запитання.
В зв'язку з технічними перебоями мережі Інтернет, інформація щодо вказаної закупівлі буде уточнена найближчим часом..
В зв'язку з технічними перебоями мережі Інтернет, інформація щодо вказаної закупівлі буде уточнена найближчим часом..
Ліцензія
Дата подання: 17 лютого 2021 14:53
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:26
Добрий день. Вимога ТД:Копію ліцензії на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Навіщо для даної закупівлі ви вимагаєте дану Ліцензію??????Джерело іонізуючого випромінювання - фізичний об'єкт, крім ядерних установок, що містить радіоактивну речовину, або технічний пристрій, який створює або за певних умов може створювати іонізуюче випромінювання; радіоактивні матеріали - це джерела іонізуючого випромінювання, ядерні матеріали та радіоактивні відходи. Предмет закупівлі-Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
Вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання
Дата подання: 17 лютого 2021 14:57
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:27
Добрий день. Вимога ТД:.Копія свідоцтва про атестацію вимірювальної лабораторії.Копія додатка до свідоцтва про атестацію де вказана в якості галузі – вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання.Копія атестованої методики контролю дозових параметрів.Тобто ви вимагаєто наявність в Учасника лабораторії для вимірювання дозових параметрів рентгенівського випромінювання. Ви певно переплутали закупівлі. Предмет закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи пожежної сигналізації. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни.
Сертифікати
Дата подання: 17 лютого 2021 15:00
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:54
Добрий день. Вимога ТД:Учасник письмово гарантує, що надані ним послуги відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що також надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
11.Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
12.Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
13.Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
14.Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи бликавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування. Відповідно до специфікації у вас немає системи блискавозахисту. То навіщо вам Сертифікати ІСО на системи блискавозахисту??????Просимо видалити дану вимогу. також зазначаємо, що дані сертифікати видаються в добровільному порядку і є необов'язковими для здійснення господарської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-11-003382-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:33341238
Дата подання: 03 березня 2021 14:30
ВИМАГАЄМО АНУЛЮВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ!!!
Після огляду пропозиції переможця було виявлено, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
1. Відповідно до п. 14 оголошення: «Учасника, що підтверджує ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору до цієї закупівлі.»
В складі пропозиції Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" надано підтвердження ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору відповідно тендерної документації.
Замовник здійснює проведення Спрощеної закупівлі тобто ознайомлення повинно бути відповідно оголошення.
2. Відповідно до п. 4 оголошення: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та скріплена печаткою, із зазначенням посади, дати та підпису. (в довільній формі). Серед інших обов’язкова наявність працівників: керівник робіт (виконроб)…
В поданій у складі пропозиції довідці про наявність працівників не зазначено інформації про виконроба
3. Відповідно до п. 4 оголошення надати Копії протоколів і посвідчення перевірки знань з законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці. Законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці.
У складі пропозиції протоколи та посвідчення надано не на всіх працівників, а саме відсутні щодо: Сидоренко О.С., Федорчук Ю.М, які зазначені Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в довідці про працівників. Тим самим пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
4. Відповідно до п. 2 надати копії договору (ів) про виконання аналогічних послуг, укладений з замовником за бюджетні кошти (завірені підписом та печаткою).
В наданому Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" договорі не зазначається послуги з ремонту тільки технічного обслуговування захисного обладнання в разі не підтверджено виконання даної вимоги.
5. Відповідно до п. 6-10 оголошення повинен надати підтвердження сертифікатів ISO:
• Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних
Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати, але не зазначено перевірки системи блискавкозахисту. Таким чином пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до п. 13. до оголошення надати розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
В складі пропозиції ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" відсутній розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця та забезпечити розгляд пропозицій відповідно до вимог ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 14 оголошення: «Учасника, що підтверджує ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору до цієї закупівлі.»
В складі пропозиції Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" надано підтвердження ознайомлення Учасника з текстом та його згоду з умовами договору відповідно тендерної документації.
Замовник здійснює проведення Спрощеної закупівлі тобто ознайомлення повинно бути відповідно оголошення.
2. Відповідно до п. 4 оголошення: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та скріплена печаткою, із зазначенням посади, дати та підпису. (в довільній формі). Серед інших обов’язкова наявність працівників: керівник робіт (виконроб)…
В поданій у складі пропозиції довідці про наявність працівників не зазначено інформації про виконроба
3. Відповідно до п. 4 оголошення надати Копії протоколів і посвідчення перевірки знань з законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці. Законодавства України про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) на всіх працівників, зазначених у довідці.
У складі пропозиції протоколи та посвідчення надано не на всіх працівників, а саме відсутні щодо: Сидоренко О.С., Федорчук Ю.М, які зазначені Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в довідці про працівників. Тим самим пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
4. Відповідно до п. 2 надати копії договору (ів) про виконання аналогічних послуг, укладений з замовником за бюджетні кошти (завірені підписом та печаткою).
В наданому Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" договорі не зазначається послуги з ремонту тільки технічного обслуговування захисного обладнання в разі не підтверджено виконання даної вимоги.
5. Відповідно до п. 6-10 оголошення повинен надати підтвердження сертифікатів ISO:
• Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
• Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних
Учасником ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати, але не зазначено перевірки системи блискавкозахисту. Таким чином пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до п. 13. до оголошення надати розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
В складі пропозиції ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" відсутній розрахунок ціни, засвідчений печаткою та підписом сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця та забезпечити розгляд пропозицій відповідно до вимог ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2021 15:54
Відповідь на вимогу надається у прикріпленому файлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
86 325,11
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 14:52
|
Щодо публікації інформації про виконання договорів.doc | укладений |
31 січня 2023 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 15:05
|
ДУ 99-2022 1.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 11:34
|
14-2022 1.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 11:31
|
14-2022 1.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 12:16
|
ДУ 883-2021 1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 14:54
|
149-2021 с.pdf | укладений |
15 березня 2021 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 149-2021 с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 883-2021/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 149-2021 с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14-2022/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 149-2021 с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14-2022/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 149-2021 с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 99-2022/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |