Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-02-11-000737-a ● 9d836c30d4474c7aaea20baf9186ef7c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Світлана Вікторівна Соклакова +380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2021 09:11 |
Додаток 5 - Пропозиція.doc | |
11 лютого 2021 09:11 |
Додаток 4 - Інформаційна довідка.doc | |
11 лютого 2021 09:11 |
Додаток 3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.doc | |
11 лютого 2021 09:11 |
Додаток 2 - Проект Договору.docx | |
11 лютого 2021 09:11 |
Додаток 1 - Дефектний акт.doc | |
11 лютого 2021 09:11 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-11-000737-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЗОВМЕТБУД", Код ЄДРПОУ:39885620
Дата подання: 01 березня 2021 19:42
Неправомірна дискваліфікація
24.02.2020 року відбувся електронний аукціон у спрощеній процедурі закупівлі UA-2021-02-11-000737-a «Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт», за результатами якого учасником з найбільш економічно пропозицією було визначено ТОВ «АЗОВМЕДБУД» - 64 058,40 грн, з ПДВ.
Рішенням відповідальної особи Замовника від 25.02.2021 року №464 тендерну пропозицію ТОВ «АЗОВМЕДБУД» відхилено з підстав невідповідності вимогам оголошення про проведення закупівлі Замовника, а процедура перейшла до кваліфікації наступного учасника.
Ознайомившись зі змістом вищезазначеного рішення Відповідальної особи Замовника, вважаємо його необґрунтованим та таким, що суперечить нормам законодавства, регулюючим проведення процедур закупівель, та умовам документації до закупівлі Замовника з огляду на таке:
1. Щодо відсутності підтвердження наявності у учасника у власності/оренді машини свердлильної електричної у кількості 1 одиниці зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції, зокрема, у довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу та у копії оборотно-сальдової відомості зазначено про наявність у власності Товариства перфоратору, який за своїм функціоналом є ідентичним машині свердлильній електричній та може використовуватися під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, у відповідності до проектно-кошторисної документації. Тобто, вказане «порушення» умов документації до торгів не є грубим, таким, що впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, не призводить до спотворення результатів закупівлі та не стосується характеристики предмету закупівлі. До того ж, відповідальною особою Замовника не обґрунтовано у чому полягає порушення розрахунку трудозатрат виконання робіт.
2. Щодо зауважень у п 9,10,12,17,24, локального кошторису зазначено витрата води -17,42м3. Замовник є бюджетна організація і ці затрати не оплачує." Вiдповiдаємо, що відповідно до абзацу третього пункту 6 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, та пункту 4 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011 р. № 633, в якому описанi норми часу та матеріально-технічних ресурсів при утриманні будинків, споруд та прибудинкових територій, норми обслуговування для робітників, зайнятих утриманням будинків, споруд, прибудинкових територій. Вiдповiдно до данної постанови та коду норми 1-81-2: огляд та запускання системи, загальна перевірка працездатності системи.
(Абзац тридцять третій пункту 4.7 розділу IV в редакції Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 16 від 06.02.2015) використання води є головною складовою при формуваннi локального кошторису.
3. Щодо зазначення Учасником торгів дати про прийняття на роботу працівника Мохналь Р.М. (з 07.12.2021 року) відмінної від дати самого наказу (04.12.2020 року), що є опискою у внутрішньому документі підприємства, зауважуємо, що вищевказане не є порушенням, яке впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, не призводить до спотворення результатів закупівлі та не стосується характеристики предмету закупівлі, тобто, може бути розцінено як формальна помилка. Даний наказ є внутрішнім документом підприємства-учасника торгів, який доводився до відома органів Податкової служби та Пенсійного фонду. Сам Мохналь Р.М. є працівником ТОВ «АЗОВМЕДБУД» з 07.12.2020 року. Додатково ТОВ «АЗОВМЕДБУД» було долучено до складу тендерної пропозиції його медичну довідку, яку передано підприємству у розпорядження для використання для участі в торгах.
Враховуючи вищезазначене, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення відповідальної особи Замовника від 25.02.2021 року №464 та визнати ТОВ «АЗОВМЕДБУД» переможцем спрощеної процедури UA-2021-02-11-000737-a «Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт».
Розгорнути
Згорнути
Рішенням відповідальної особи Замовника від 25.02.2021 року №464 тендерну пропозицію ТОВ «АЗОВМЕДБУД» відхилено з підстав невідповідності вимогам оголошення про проведення закупівлі Замовника, а процедура перейшла до кваліфікації наступного учасника.
Ознайомившись зі змістом вищезазначеного рішення Відповідальної особи Замовника, вважаємо його необґрунтованим та таким, що суперечить нормам законодавства, регулюючим проведення процедур закупівель, та умовам документації до закупівлі Замовника з огляду на таке:
1. Щодо відсутності підтвердження наявності у учасника у власності/оренді машини свердлильної електричної у кількості 1 одиниці зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції, зокрема, у довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу та у копії оборотно-сальдової відомості зазначено про наявність у власності Товариства перфоратору, який за своїм функціоналом є ідентичним машині свердлильній електричній та може використовуватися під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, у відповідності до проектно-кошторисної документації. Тобто, вказане «порушення» умов документації до торгів не є грубим, таким, що впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, не призводить до спотворення результатів закупівлі та не стосується характеристики предмету закупівлі. До того ж, відповідальною особою Замовника не обґрунтовано у чому полягає порушення розрахунку трудозатрат виконання робіт.
2. Щодо зауважень у п 9,10,12,17,24, локального кошторису зазначено витрата води -17,42м3. Замовник є бюджетна організація і ці затрати не оплачує." Вiдповiдаємо, що відповідно до абзацу третього пункту 6 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, та пункту 4 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011 р. № 633, в якому описанi норми часу та матеріально-технічних ресурсів при утриманні будинків, споруд та прибудинкових територій, норми обслуговування для робітників, зайнятих утриманням будинків, споруд, прибудинкових територій. Вiдповiдно до данної постанови та коду норми 1-81-2: огляд та запускання системи, загальна перевірка працездатності системи.
(Абзац тридцять третій пункту 4.7 розділу IV в редакції Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 16 від 06.02.2015) використання води є головною складовою при формуваннi локального кошторису.
3. Щодо зазначення Учасником торгів дати про прийняття на роботу працівника Мохналь Р.М. (з 07.12.2021 року) відмінної від дати самого наказу (04.12.2020 року), що є опискою у внутрішньому документі підприємства, зауважуємо, що вищевказане не є порушенням, яке впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції, не призводить до спотворення результатів закупівлі та не стосується характеристики предмету закупівлі, тобто, може бути розцінено як формальна помилка. Даний наказ є внутрішнім документом підприємства-учасника торгів, який доводився до відома органів Податкової служби та Пенсійного фонду. Сам Мохналь Р.М. є працівником ТОВ «АЗОВМЕДБУД» з 07.12.2020 року. Додатково ТОВ «АЗОВМЕДБУД» було долучено до складу тендерної пропозиції його медичну довідку, яку передано підприємству у розпорядження для використання для участі в торгах.
Враховуючи вищезазначене, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення відповідальної особи Замовника від 25.02.2021 року №464 та визнати ТОВ «АЗОВМЕДБУД» переможцем спрощеної процедури UA-2021-02-11-000737-a «Поточний ремонт системи опалення у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гулі Корольової, 14-Г ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2021 17:38
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. 1. Так, перфоратор можливо визначити як аналогічний інструмент, що виконує функції машини свердлильної. Дана причина щодо відхилення пропозиції ТОВ «АЗОВМЕДБУД» вказана уповноваженою особою помилково. 2. Указ Президента України від 31.05.2011 р. № 633 на момент подання учасником пропозиції на підставі Указу Президенту України від 20.06.2019 № 419/2019 втратив чинність (не зрозуміло посилання учасника на нього). Не зрозуміло також посилання учасника на абзац третій пункту 6 Порядку
формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги», а саме: «Тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії формуються для споживачів на підставі економічно обґрунтованого розподілу витрат, пов’язаних із провадженням певного виду ліцензованої діяльності.». До чого тут тарифи на теплову енергію, якщо учасник врахував в розрахунку вартості робіт з поточного ремонту вартість води. Тобто, замовник відповідно до розрахунку учасника має сплатити підрядній організації за воду, яку підрядник при виконанні робіт буде отримувати в будівлі навчального закладу, за яку замовник сплачує бюджетні кошти при оплаті за комунальні послуги?! Замовник є бюджетною організацією і не має права сплачувати по два рази за одні й ті самі послуги, вода – це ресурс замовника. 3. До того ж учасником на вимогу п.п. 1.3 п. 1 розділу І Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції не надані копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей, а надані лише медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника (форма медичної книжки затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150). Висновок: пропозиція ТОВ «АЗОВМЕДБУД» в будь-якому випадку не відповідає вимогам замовника і підлягала відхиленню, тобто, пропозицію відхилено правомірно і рішення уповноваженої особи від 25.02.2021 р. скасуванню не підлягає.
формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги», а саме: «Тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії формуються для споживачів на підставі економічно обґрунтованого розподілу витрат, пов’язаних із провадженням певного виду ліцензованої діяльності.». До чого тут тарифи на теплову енергію, якщо учасник врахував в розрахунку вартості робіт з поточного ремонту вартість води. Тобто, замовник відповідно до розрахунку учасника має сплатити підрядній організації за воду, яку підрядник при виконанні робіт буде отримувати в будівлі навчального закладу, за яку замовник сплачує бюджетні кошти при оплаті за комунальні послуги?! Замовник є бюджетною організацією і не має права сплачувати по два рази за одні й ті самі послуги, вода – це ресурс замовника. 3. До того ж учасником на вимогу п.п. 1.3 п. 1 розділу І Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції не надані копії медичних книжок на штатних працівників робітничих спеціальностей, а надані лише медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника (форма медичної книжки затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150). Висновок: пропозиція ТОВ «АЗОВМЕДБУД» в будь-якому випадку не відповідає вимогам замовника і підлягала відхиленню, тобто, пропозицію відхилено правомірно і рішення уповноваженої особи від 25.02.2021 р. скасуванню не підлягає.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЗОВМЕТБУД" #39885620 |
Відхилено |
64 058,40
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 14:57
|
ТОВ "ПМК-17" #40392349 |
Переможець |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 13:59
|
дод.угода №1 від 27.04.2021 договір №14ПТР_21 від 17.03.2021.pdf | укладений |
27 квітня 2021 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 16:20
|
договір №14ПТР_21 від 17.03.2021.pdf | укладений |
17 березня 2021 16:19
|