Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220806 Геройське-Стара Збур'ївка на ділянці км 17+000 - км 30+000, Херсонська область
Overhaul of the road surface of the public road of local significance О220806 Heroysʹke - Stara Zburivka on the site km 17+000 – km 30+000, Kherson region
Overhaul of the road surface of the public road of local significance О220806 Heroysʹke - Stara Zburivka on the site km 17+000 – km 30+000, Kherson region
Очікувана вартість
216 800 928,00 UAH
UA-2021-02-10-013385-a ● 78d8481dda304eefafa063e69f0dad6e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION» |
National ID: | 43538115 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 17:59 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 14:56 |
Очікувана вартість: | 216 800 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 084 004,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1084004.64 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2021 17:54 |
Enquiries until: | 15 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 березня 2021 17:59 |
Information
Estimated total value: | 216 800 928 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 084 005 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації
Type of security - electronic bank guarantee, the conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section 3 of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220806 Геройське-Стара Збур'ївка на ділянці км 17+000 - км 30+000, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75600, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220806 Геройське-Стара Збур'ївка на ділянці км 17+000 - км 30+000
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Overhaul of the road surface of the public road of local significance О220806 Heroysʹke - Stara Zburivka on the site km 17+000 – km 30+000, Kherson region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 29 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За мотивованою заявою Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року, №1764 від 27 грудня 2001 року, № 1198 від 02.12.2020 р. має право надати Генпідряднику та, у разі наявності звернення Генпідрядника, субпідряднику за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 10:08 |
Перелік змін.docx | |
17 березня 2021 10:08 |
ТД нова редакція Геройське 17_30.doc | |
17 березня 2021 10:08 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.) _нове.doc | |
10 лютого 2021 17:55 |
1 додаток 3 проект договору.doc | |
10 лютого 2021 17:55 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
17 березня 2021 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 березня 2021 10:08 |
Перелік змін.docx
|
||||||
17 березня 2021 10:08 |
ТД нова редакція Геройське 17_30.doc
|
||||||
17 березня 2021 10:08 |
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.) _нове.doc
|
||||||
10 лютого 2021 17:55 |
1 додаток 3 проект договору.doc
|
||||||
10 лютого 2021 17:55 |
Додаток 2 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо тендероної документації
Дата подання: 02 березня 2021 08:51
Дата відповіді: 04 березня 2021 08:47
Добрий день .Просимо надати роз'яснення щодо наступної вимоги в документації: " Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)." Якщо учасник буде надавати інформацію, про залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чи потрібно в інформації зазначати їх повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Якщо Учасник торгів надає інформацію про залучення субпідрядників/співвиконавців в загальному обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зазначати іх повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання не потрібно.
Якщо Учасник торгів надає інформацію про залучення субпідрядників/співвиконавців в загальному обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, зазначати іх повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання не потрібно.
Нижній/вирівнюючий шар
Дата подання: 04 березня 2021 16:54
Дата відповіді: 09 березня 2021 10:30
Шановний Замовнику. В тендерній документації ви вимагаєте підтвердженя аналогичних робіт , таких як влаштування вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього одягу. Але ж ви самі розумієте, що немає відмінності у виконанні цих робіт, окрім кількості проходів котків. Будь ласка, внесіть зміни до ТД та поєднайте аналогічні види робіт.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 шар вирівнюючий – це шар дорожнього одягу змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при їх влаштуванні сучасною технікою по окремій технологічній карті та відповідно до відомостей вирівнювання на основі геодезичної інструментальної зйомки. Влаштування вирівнюючого шару потребує відповідної кваліфікації та досвіду проведення відповідних робіт. Тому тендерний комітет вважає, що влаштування нижнього шару дорожнього покриття не є аналогічним за влаштування вирівнюючого шару.
Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 шар вирівнюючий – це шар дорожнього одягу змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при їх влаштуванні сучасною технікою по окремій технологічній карті та відповідно до відомостей вирівнювання на основі геодезичної інструментальної зйомки. Влаштування вирівнюючого шару потребує відповідної кваліфікації та досвіду проведення відповідних робіт. Тому тендерний комітет вважає, що влаштування нижнього шару дорожнього покриття не є аналогічним за влаштування вирівнюючого шару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-10-013385-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 11 лютого 2021 17:00
Дискримінаційні вимоги у ТД
Шановний Замовник, просимо внести зміни до ТД та усунути дискримінаційні вимоги. Вимога щодо подання сертифікату якості ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 суперечить чинному законодавству України, і є дискримінаційною, оскільки суб’єкти господарювання жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати вище зазначені сертифікати, застосування стандартів ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим.
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті не впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Згідно додатку 1 розділ 3: Встановивши умову щодо наявності сертифікатів системи менеджменту якості ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 ,замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі, статтею 5 Закону України визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікатів ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 , оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
Розгорнути
Згорнути
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті не впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Згідно додатку 1 розділ 3: Встановивши умову щодо наявності сертифікатів системи менеджменту якості ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 ,замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі, статтею 5 Закону України визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу щодо подачі сертифікатів ISO 9001; Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 , оскілки ця вимого суперечить чинному законодавству України І ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 16:52
Шановний Учасник!
Зазначені вище вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, виходячи з наступного.
Так, стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
- поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
- покращити якість продукції та послуг, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників;
- стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
- реалізовувати продукцію за світовими цінами;
- налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій);
- отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах;
- забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
- запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Внутрішні результати, що отримує організація від запровадження системи управління якістю, напряму залежать від зусиль, що вона докладає для покращення своєї діяльності. зовнішні переваги організація отримує, сертифікував свою систему управління якістю у незалежному компетентному органі сертифікації.
Основу стандартів на системи управління якістю формують сім принципів:
- орієнтація на замовника;
- лідерство;
- задіяність персоналу;
- процесний підхід;
- поліпшення;
- прийняття рішень на підставі фактичних даних;
- керування зв’язками.
Одним із ключових принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є процесний підхід: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, які функціюють як цілісна система. При цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного. Тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними.
ISO 14001 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - стандарт системи екологічного управління, який містить рекомендації щодо проектування та впровадження ефективної системи екологічного менеджменту.
Система екологічного керування є інструментом, який дає можливість організації:
- визначити екологічні аспекти її діяльності, продукції чи послуг;
- оцінити їх вплив на довкілля;
- розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню;
- встановити контроль за впливом та застосовувати коригувальні заходи;
- визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги;
- забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України;
- визначати та досягати екологічних цілей;
- поліпшувати екологічні характеристики;
- збалансувати та інтегрувати економічні та екологічні інтереси;
- своєчасно адаптуватися до умов, що постійно змінюються.
ISO 45001 «Охорона здоров'я і безпека праці» - міжнародний стандарт, який містить правила, які компанія має використовувати для впровадження системи менеджменту охорони здоров'я і безпеки праці та підвищення її результативності.
Зазначений стандарт є інструментом, який дає організації наступні переваги:
- зменшення кількості випадків заподіяння шкоди персоналу за рахунок запобігання та контролю за небезпечними виробничими факторами на робочих місцях;
- зменшення ризику нещасних випадків, що призводять до серйозних наслідків;
- поліпшення мотивації персоналу за рахунок задоволення зростаючих очікувань ваших співробітників;
- зменшення матеріальних втрат, які виникають внаслідок нещасних випадків та простоїв виробництва;
- можливість створення інтегрованої системи управління якістю, екологічного керування, здоров’я та безпеки.
- забезпечення відповідності діяльності законодавству в галузі здоров’я та безпеки на виробництві;
- покращення іміджу організації.
ISO 45001 – це частина загальної системи управління, яка спрямована на ідентифікацію небезпек, оцінку та управління ризиками в сфері гігієни та безпеки праці, що пов'язані з діяльністю організації. Система охоплює політику та цілі в галузі охорони здоров'я і безпеки праці, організаційну структуру, процедури та ресурси для розрбоки, впровадження, досягнення, аналіза та підтримки в робочому стані політики організації в цій сфері.
Наявність в учасника всіх вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснювати свою діяльність у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Питання щодо дискримінаційності вимог Замовників в частині надання учасниками вищезазначених сертифікатів ІСО численну кількість разів розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (для прикладу, рішення № 1543-р/пк-пз від 28.01.2021, № 22607-р/пк-пз від 07.12.2020, № 20351-р/пк-пз від 02.11.2020, № 18665-р/пк-пз від 05.10.2020, № 16670-р/пк-пз від 14.11.2019, № 11300-р/пк-пз від 15.08.2019, тощо). Орган оскарження одностайно доходить до висновку, що скаржники не довели та документально не підтвердили неможливість виконання вказаних умов Документації та не довели, яким чином вказані умови порушують їх права та законні інтереси, пов'язані із участю у процедурах закупівель, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарг в цій частині.
Зазначені вище вимоги не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, виходячи з наступного.
Так, стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
- поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
- покращити якість продукції та послуг, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників;
- стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
- реалізовувати продукцію за світовими цінами;
- налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій);
- отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах;
- забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
- запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Внутрішні результати, що отримує організація від запровадження системи управління якістю, напряму залежать від зусиль, що вона докладає для покращення своєї діяльності. зовнішні переваги організація отримує, сертифікував свою систему управління якістю у незалежному компетентному органі сертифікації.
Основу стандартів на системи управління якістю формують сім принципів:
- орієнтація на замовника;
- лідерство;
- задіяність персоналу;
- процесний підхід;
- поліпшення;
- прийняття рішень на підставі фактичних даних;
- керування зв’язками.
Одним із ключових принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є процесний підхід: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, які функціюють як цілісна система. При цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного. Тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними.
ISO 14001 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - стандарт системи екологічного управління, який містить рекомендації щодо проектування та впровадження ефективної системи екологічного менеджменту.
Система екологічного керування є інструментом, який дає можливість організації:
- визначити екологічні аспекти її діяльності, продукції чи послуг;
- оцінити їх вплив на довкілля;
- розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню;
- встановити контроль за впливом та застосовувати коригувальні заходи;
- визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги;
- забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України;
- визначати та досягати екологічних цілей;
- поліпшувати екологічні характеристики;
- збалансувати та інтегрувати економічні та екологічні інтереси;
- своєчасно адаптуватися до умов, що постійно змінюються.
ISO 45001 «Охорона здоров'я і безпека праці» - міжнародний стандарт, який містить правила, які компанія має використовувати для впровадження системи менеджменту охорони здоров'я і безпеки праці та підвищення її результативності.
Зазначений стандарт є інструментом, який дає організації наступні переваги:
- зменшення кількості випадків заподіяння шкоди персоналу за рахунок запобігання та контролю за небезпечними виробничими факторами на робочих місцях;
- зменшення ризику нещасних випадків, що призводять до серйозних наслідків;
- поліпшення мотивації персоналу за рахунок задоволення зростаючих очікувань ваших співробітників;
- зменшення матеріальних втрат, які виникають внаслідок нещасних випадків та простоїв виробництва;
- можливість створення інтегрованої системи управління якістю, екологічного керування, здоров’я та безпеки.
- забезпечення відповідності діяльності законодавству в галузі здоров’я та безпеки на виробництві;
- покращення іміджу організації.
ISO 45001 – це частина загальної системи управління, яка спрямована на ідентифікацію небезпек, оцінку та управління ризиками в сфері гігієни та безпеки праці, що пов'язані з діяльністю організації. Система охоплює політику та цілі в галузі охорони здоров'я і безпеки праці, організаційну структуру, процедури та ресурси для розрбоки, впровадження, досягнення, аналіза та підтримки в робочому стані політики організації в цій сфері.
Наявність в учасника всіх вищезазначених сертифікатів свідчить про спроможність підприємства здійснювати свою діяльність у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Питання щодо дискримінаційності вимог Замовників в частині надання учасниками вищезазначених сертифікатів ІСО численну кількість разів розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (для прикладу, рішення № 1543-р/пк-пз від 28.01.2021, № 22607-р/пк-пз від 07.12.2020, № 20351-р/пк-пз від 02.11.2020, № 18665-р/пк-пз від 05.10.2020, № 16670-р/пк-пз від 14.11.2019, № 11300-р/пк-пз від 15.08.2019, тощо). Орган оскарження одностайно доходить до висновку, що скаржники не довели та документально не підтвердили неможливість виконання вказаних умов Документації та не довели, яким чином вказані умови порушують їх права та законні інтереси, пов'язані із участю у процедурах закупівель, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарг в цій частині.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 квітня 2021
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
204 497 240,42
UAH з ПДВ
|
204 497 240,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
205 960 882,00
UAH з ПДВ
|
205 960 882,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
204 497 240,42
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 14:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 квітня 2021 14:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
204 497 240,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 10:27
|
опис | укладений |
21 грудня 2023 10:17
|
накладна | укладений |
21 грудня 2023 10:17
|
лист | укладений |
21 грудня 2023 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2022 18:16
|
Kvytantsiia.pdf | зміни до договору |
19 травня 2022 18:15
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 192-DU vid 17.05.2021. Pidpys 43538115.p7s | зміни до договору |
19 травня 2022 18:15
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 192-DU vid 17.05.2021. Pidpys 40148165.p7s | зміни до договору |
19 травня 2022 18:15
|
Dodatkova uhoda do dohovoru 192-DU vid 17.05.2021.doc | зміни до договору |
19 травня 2022 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 16:48
|
Договір | укладений |
18 травня 2021 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнені умови забезпечення виконання зобов’язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 192/ДУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |