Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2021-02-10-013378-a d846ebfda66d45959ba77540e9dbdcbb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Олексійович Загорулькін

+380677867286 dzual@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "Українська алергологічна лікарня МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 01992274
Місцезнаходження: 90575, Україна , Закарпатська обл., смт Солотвино, вул. Терека, буд. 42
Контактна особа: Ігор Олексійович Загорулькін
+380677867286
dzual@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2021 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2021 15:23
Очікувана вартість: 197 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штуки
Хліб пшеничний 0,600 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4000 штуки
Хліб житній 0,500 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 17:54
Оголошення.doc
10 лютого 2021 17:54
Додаток 3 Проект_договору.doc
10 лютого 2021 17:54
Додаток 2. Цінова пропозиція.doc
10 лютого 2021 17:54
Додаток 1 Технiчнi_характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-10-013378-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГЕРИЧ ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3157803301
Дата подання: 02 березня 2021 19:28
Вимога щодо скасування протоколоу про намір укласти договорі про закупівлю і поверення на кваліфікацію з подальшим відхиленням пропозиції ФОП ШОБЕЙ Івана Івановича
Шановний Замовнику ! Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту оголошення про спроведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - погоджений проєкт договору (Додаток 3). Форма завантаженого ВАМИ проєкта договору містить додаток до самого проєкта договору - Додаток до договору 1:

Специфікація

Місцезнаходження та банківські реквізити сторін

Замовник Учасник

Однак у складі завантаженої пропозиції Учасника - фізичної особи-підприємця Шобей Іван Івановича відсутня специфікація як додаток до договору 1, який є невідємною частиною поданого проєкта договору, який є вимагається вами ж у складі переліку документів для участі у спрощеній закупівлі. Дана обставина кзує на наявність обставини частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Просимо скасувати протокол про намір укласти договір про закупівлю і повернути на кваліфікацію пропозицію Учасника - Шобей Івана Івановича і відхилити його відповідно до вказаного пункту Закону Уркаїни "Про публічні закупівлі". У випадку не реагування у нас виникне необхідність звернення до органів Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 12:37
Уповноважена особа установи вважає, що висновки про невідповідність пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови Оголошення є стандартними та відповідають всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином з огляду на визначення причин пункту 5 цього наказу, Учасником було надано згоду з умовами проекту договору, шляхом його заповнення, то є посилання на даний документ, але в частині оформлення самого документу, було формально пропущено Специфікацію, яка і є невід’ємною частиною договору, тобто учасником надано згоду на її існування. Так само замовником не вимагалось від учасників торгів надання саме специфікації до договору, а лише «- погоджений проєкт договору (Додаток 3)»

Розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він завантажив на Прозорро ту чи іншу довідку з формальними помилками. Так само відповідно до п 15 Ст 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

В пропозиції переможця є підтвердження того, що пропонуємий товар сертифікований. Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації.
Формальні помилки до кваліфікації учасників торгів та вимог до предмета закупівлі ніякого відношення не мають.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

02 березня 2021 19:28
Додаток до договору 1.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЛАЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 185 600,00
UAH з ПДВ
179 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ 197 412,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕРИЧ ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА" 193 000,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СГ-ПАТРІОТ" 196 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 17:04
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:50
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:48
Adobe Scan 24 лют. 2021 р. (3) (1).pdf
24 лютого 2021 16:48
реєстрація потужн (1).pdf
24 лютого 2021 16:13
техпаспорт мерс (2).pdf.p7s
24 лютого 2021 16:13
Adobe Scan 24 лют. 2021 р. (2).pdf
24 лютого 2021 16:13
Adobe Scan 24 лют. 2021 р. (1).pdf
24 лютого 2021 16:13
Adobe Scan 24 лют. 2021 р..pdf
24 лютого 2021 16:13
накладна 7-8.pdf
24 лютого 2021 16:13
накладна 5-6.pdf
24 лютого 2021 16:13
накладна 3-4.pdf
24 лютого 2021 16:13
накладна 1-2.pdf
24 лютого 2021 16:13
накладна 11-12.pdf
24 лютого 2021 16:13
лист відгук Савула.pdf
24 лютого 2021 16:13
договір савуа перша.pdf
24 лютого 2021 16:13
договір Савула2.pdf
24 лютого 2021 16:13
договір Савула 3.pdf

Публічні документи

22 лютого 2021 14:41
Електронний підпис
22 лютого 2021 14:38
лист-відгук-Хуст.pdf
22 лютого 2021 14:38
Дод 1.png
22 лютого 2021 14:38
Дод 2_1.png
22 лютого 2021 14:38
Дод 2.png
22 лютого 2021 14:38
Додаток 3.pdf
22 лютого 2021 14:38
Аналог дог.png
22 лютого 2021 14:37
Акти. СЕС, НАССР.pdf

Публічні документи

24 лютого 2021 17:17
Електронний підпис
24 лютого 2021 17:14
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЛАЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ

ФОП "ГЕРИЧ ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "СГ-ПАТРІОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАЛАЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#2575609754
Відхилено 179 360,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 13:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ
#2317102552
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2021 14:01

Документи

01 березня 2021 13:28
Електронний підпис
01 березня 2021 13:28
Електронний підпис
01 березня 2021 13:18
протокол відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ
#2317102552
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 12:42
дод.уг.ШІІ10.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 11:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:08
ШІІ-10 хліб1.pdf укладений
11 березня 2021 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: ШП-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ШП-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 994,67
UAH (в тому числі ПДВ 29 999,11 UAH)