Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
197 500,00 UAH
UA-2021-02-10-013378-a ● d846ebfda66d45959ba77540e9dbdcbb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЗ "Українська алергологічна лікарня МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 01992274 |
Місцезнаходження: | 90575, Україна , Закарпатська обл., смт Солотвино, вул. Терека, буд. 42 |
Контактна особа: |
Ігор Олексійович Загорулькін +380677867286 dzual@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 197 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штуки
Хліб пшеничний 0,600 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4000 штуки
Хліб житній 0,500 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 17:54 |
Оголошення.doc | |
10 лютого 2021 17:54 |
Додаток 3 Проект_договору.doc | |
10 лютого 2021 17:54 |
Додаток 2. Цінова пропозиція.doc | |
10 лютого 2021 17:54 |
Додаток 1 Технiчнi_характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-10-013378-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГЕРИЧ ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3157803301
Дата подання: 02 березня 2021 19:28
Вимога щодо скасування протоколоу про намір укласти договорі про закупівлю і поверення на кваліфікацію з подальшим відхиленням пропозиції ФОП ШОБЕЙ Івана Івановича
Шановний Замовнику ! Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту оголошення про спроведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - погоджений проєкт договору (Додаток 3). Форма завантаженого ВАМИ проєкта договору містить додаток до самого проєкта договору - Додаток до договору 1:
Специфікація
Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Замовник Учасник
Однак у складі завантаженої пропозиції Учасника - фізичної особи-підприємця Шобей Іван Івановича відсутня специфікація як додаток до договору 1, який є невідємною частиною поданого проєкта договору, який є вимагається вами ж у складі переліку документів для участі у спрощеній закупівлі. Дана обставина кзує на наявність обставини частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Просимо скасувати протокол про намір укласти договір про закупівлю і повернути на кваліфікацію пропозицію Учасника - Шобей Івана Івановича і відхилити його відповідно до вказаного пункту Закону Уркаїни "Про публічні закупівлі". У випадку не реагування у нас виникне необхідність звернення до органів Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Специфікація
Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Замовник Учасник
Однак у складі завантаженої пропозиції Учасника - фізичної особи-підприємця Шобей Іван Івановича відсутня специфікація як додаток до договору 1, який є невідємною частиною поданого проєкта договору, який є вимагається вами ж у складі переліку документів для участі у спрощеній закупівлі. Дана обставина кзує на наявність обставини частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Просимо скасувати протокол про намір укласти договір про закупівлю і повернути на кваліфікацію пропозицію Учасника - Шобей Івана Івановича і відхилити його відповідно до вказаного пункту Закону Уркаїни "Про публічні закупівлі". У випадку не реагування у нас виникне необхідність звернення до органів Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2021 12:37
Уповноважена особа установи вважає, що висновки про невідповідність пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже умови Оголошення є стандартними та відповідають всім вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином з огляду на визначення причин пункту 5 цього наказу, Учасником було надано згоду з умовами проекту договору, шляхом його заповнення, то є посилання на даний документ, але в частині оформлення самого документу, було формально пропущено Специфікацію, яка і є невід’ємною частиною договору, тобто учасником надано згоду на її існування. Так само замовником не вимагалось від учасників торгів надання саме специфікації до договору, а лише «- погоджений проєкт договору (Додаток 3)»
Розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він завантажив на Прозорро ту чи іншу довідку з формальними помилками. Так само відповідно до п 15 Ст 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В пропозиції переможця є підтвердження того, що пропонуємий товар сертифікований. Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації.
Формальні помилки до кваліфікації учасників торгів та вимог до предмета закупівлі ніякого відношення не мають.
Абзацом 12 частини 1 стаття Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
• уживання великої літери;
• уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
• використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
• зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
• застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
• написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
• нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином з огляду на визначення причин пункту 5 цього наказу, Учасником було надано згоду з умовами проекту договору, шляхом його заповнення, то є посилання на даний документ, але в частині оформлення самого документу, було формально пропущено Специфікацію, яка і є невід’ємною частиною договору, тобто учасником надано згоду на її існування. Так само замовником не вимагалось від учасників торгів надання саме специфікації до договору, а лише «- погоджений проєкт договору (Додаток 3)»
Розгляд пропозицій проводиться відповідно до статей та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
В ст. 17 та Ст. 31 визначено перелік причин за якими замовник відхиляє пропозицію учасника. В жодній статті ЗУ Про публічні закупівлі відсутні визначення можливості відхилення пропозиції учасника торгів, якщо він завантажив на Прозорро ту чи іншу довідку з формальними помилками. Так само відповідно до п 15 Ст 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В пропозиції переможця є підтвердження того, що пропонуємий товар сертифікований. Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації.
Формальні помилки до кваліфікації учасників торгів та вимог до предмета закупівлі ніякого відношення не мають.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЛАЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" |
185 600,00
UAH з ПДВ
|
179 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ |
197 412,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГЕРИЧ ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА" |
193 000,00
UAH з ПДВ
|
193 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СГ-ПАТРІОТ" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЛАЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" #2575609754 |
Відхилено |
179 360,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 13:28
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШОБЕЙ ІВАН ІВАНОВИЧ #2317102552 |
Переможець |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 12:42
|
дод.уг.ШІІ10.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:07
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 10:08
|
ШІІ-10 хліб1.pdf | укладений |
11 березня 2021 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | ШП-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | ШП-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |