Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 28+800 – км 40+000, протяжністю 11,2 км в межах Вінницької області
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance О-02-03-05 Voronovitsa-Tyvriv-Sharhorod km 28+800 – km 40+000, length 11,2 km within Vinnytsia region
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance О-02-03-05 Voronovitsa-Tyvriv-Sharhorod km 28+800 – km 40+000, length 11,2 km within Vinnytsia region
Очікувана вартість
134 719 024,00 UAH
UA-2021-02-10-010907-a ● c32debf94e59421596e8f534102a83db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Олександр Слободян +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Slobodian Oleksandr +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 134 719 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 673 595,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 673595.12 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2021 15:51 |
Enquiries until: | 03 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 134 719 024 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 673 595 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Actual address: 21027, Vinnytsia, Cosmonauts Avenue, 40. Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction. The only criterion for evaluating proposals is the price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 28+800 – км 40+000, протяжністю 11,2 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Overhaul of the road surface of the public highway of local significance О-02-03-05 Voronovitsa-Tyvriv-Sharhorod
km 28+800 – km 40+000, length 11,2 km within Vinnytsia region
km 28+800 – km 40+000, length 11,2 km within Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування, який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Попередня оплата здійснюється з урахуванням норм чинного законодавства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 15:51 |
ТД Вороновиця-Тиврів-Шаргород.docx | |
10 лютого 2021 15:51 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне запитання щодо оголошеня
Дата подання: 16 лютого 2021 19:06
Дата відповіді: 17 лютого 2021 15:04
Виходячи з тексту тендерної документації, а саме п.3.5. учасник повинен надати, зокрема, підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі - виходячи із даної вимоги Учасник повинен завантажити документ «Фінансова звітність підприємства», який складається з Балансу – Форма №1-м та Звіту про фінансові результати - Форма №2-м , останнє в свою чергу поділяється на Статті: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - Код рядка 2000; Інші операційні доходи – Код рядка 2120; Інші доходи - Код рядка 2240; Разом доходи (2000+2120+2240) – Код рядка 2280 і т.д..
З усього вищезазначеного випливає питання - якою саме статтею («Чистий дохід від реалізації продукції» (код рядка 2000) чи «Разом доходи (2000 + 2120 + 2240)» (код рядка 2280)) форми №2-м Замовником буде визначатись чи відповідає Учасник кваліфікаційним критеріям встановленим в Тендерній документації по предмету закупівлі? Адже відомості зазначені у даних статтях можуть суттєво відрізнятись, що в свою чергу впливає на доцільність участі у даній закупівлі. Тому задля запобігання оскарження результатів прекваліфікації учасників. Просимо Вас надати відповідь на поставлене питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДП «СМАД» уважно розглянуто ваше запитання за результатами якого повідомляємо наступне:
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
У відповідності до пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації, Учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Додатково необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
У відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 р. № 226 передбачено подання НП(С)БО 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачена Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р., що регламентує зміст, форму та порядок заповнення Фінансової звітності малого підприємства у складі Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), наведених у додатку 1 до НП(С)БО 25.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників закупівлі буде враховано Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ( Що відображає чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг, тобто дохід (виручку) від реалізації за вирахуванням наданих знижок, вартості повернених раніше проданих товарів, непрямих податків (ПДВ, акцизного податку), інших податків і зборів, що сплачуються з обороту, доходів, які за договорами належать комітентам).
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
У відповідності до пункту 3.5 Розділу 3 тендерної документації, Учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Додатково необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
У відповідності до наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 р. № 226 передбачено подання НП(С)БО 25 «Спрощена фінансова звітність», що передбачена Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р., що регламентує зміст, форму та порядок заповнення Фінансової звітності малого підприємства у складі Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), наведених у додатку 1 до НП(С)БО 25.
Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників закупівлі буде враховано Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ( Що відображає чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг, тобто дохід (виручку) від реалізації за вирахуванням наданих знижок, вартості повернених раніше проданих товарів, непрямих податків (ПДВ, акцизного податку), інших податків і зборів, що сплачуються з обороту, доходів, які за договорами належать комітентам).
Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 17 лютого 2021 19:36
Дата відповіді: 22 лютого 2021 14:08
1. Згідно п.3.1. Т.Д. Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
- Сертифікат cистеми екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 14001:2015.
З цього випливає питання: У випадку якщо учасником закупівлі буде Консорціум, чи буде достатнім підтвердженням кваліфікаційних вимог надання вищезазначених документів одним з учасників такого консорціуму?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДП «СМАД» уважно розглянуто ваше запитання за результатами якого повідомляємо наступне: Учасником у складі тендерної пропозиції надаються Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та Сертифікат cистеми екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 14001:2015, таким чином, якщо учасником закупівлі буде Консорціум, достатнім буде наявність вищезазначених документів у одного з учасників Консорціуму.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 15:30 |
Кінець періоду оскарження: | 07 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 07 березня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час оголошення закупівлі, помилково встановлено тип процедури «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» |
Документи:
24 лютого 2021 15:30
|
Електронний підпис |
24 лютого 2021 15:29
|
Протокол №33 від 24.02.2021.PDF |