Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Нове будівництво світломузичного пішохідного фонтану з арт-інсталяцією «Пісочний годинник» на площі Запорізькій в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Очікувана вартість
199 983,61 UAH
UA-2021-02-10-008483-a 4a236b7271e7477eb07053d9ff47f556
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заволока

+380617171886 nataliia.zavoloka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталія Заволока
+380617171886
nataliia.zavoloka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 16:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 12:02
Очікувана вартість: 199 983,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва». Нове будівництво світломузичного пішохідного фонтану з арт-інсталяцією «Пісочний годинник» на площі Запорізькій в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–71242000-6 (Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, площа Запорізька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  05 травня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування : місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 14:32
Вимоги закупівлі.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 8_с Проект Договору.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 4_с кваліфікація.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 5_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 2_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 10_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 9_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Титул.pdf
10 лютого 2021 14:32
Додаток 7_с технічна специфікація.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 1_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 3_с.docx
10 лютого 2021 14:32
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
10 лютого 2021 14:32
Додаток 11_с.docx
10 лютого 2021 14:32
Додаток 6_с.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до назви проекту
Дата подання: 16 лютого 2021 12:48
Дата відповіді: 17 лютого 2021 11:02
Добрий день. Скажіть будь ласка, чому фонтан саме з арт-інсталяцією "Пісочний годинник".? Він буде символізувати , що Час спливає для Запоріжжя , чи щось інше ? Це чиєсь бачення цього фонтану , чи може вже існує його проект?
Відповідь: Закупівля оголошена з метою розроблення проекту та визначення вартості об’єкту: «Нове будівництво світломузичного пішохідного фонтану з арт-інсталяцією «Пісочний годинник» на площі Запорізькій в м. Запоріжжя". Вимоги до виготовлення проектно-кошторисної документації викладені в технічній специфікації (Додаток 7).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДІ-ЛАЙН" 159 178,43
UAH з ПДВ
69 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАЇНА 195 095,44
UAH з ПДВ
69 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 15:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІ-ЛАЙН"

ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДІ-ЛАЙН"
#30399154
Відхилено 69 100,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 15:41
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАЇНА
#37371905
Переможець 69 200,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2021 14:47

Документи

25 лютого 2021 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2021 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІМПЕРІЯ ВОДИ УКРАЇНА
#37371905
69 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:39
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 16:48
Додаткова угода 2 до договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:46
Додаток 2 згідно ДУ 2 до договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:46
Додаток 3 згідно ДУ 2 до договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 16:16
Додаткова угода 1 до договору 19.21.11.пр.с.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:14
Додаток 3 графік ДУ 1 до договору 19.21.11.пр.с.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 11:42
Додаток 3 до Договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 11:41
Додаток 2 до Договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 11:41
Додаток 1 до Договору 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 11:41
Договір 19_21_11_пр_с від 16.03.2021.pdf укладений
16 березня 2021 11:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 серпня 2021 14:21
69 200,00 UAH UA388201720344211021100095199
Департамент інфраструктури та благ.ЗМР
UA583052990000026000006709814
ТОВ "IМПЕРIЯ ВОДИ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/21/11/пр/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 19/21/11/пр/с від 16.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/21/11/пр/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору 19/21/11/пр/с від 16.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 533,33 UAH)