Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охорона міських кладовищ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2021-02-10-007125-a ● 1cc3899b6496456cb854f41a20822a72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council |
National ID: | 34827358 |
Contact point: |
Kirsik Anna Vadymivna +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2021 13:40 |
Enquiries until: | 03 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути
Згорнути
Category of the Customer - public authorities and local governments, specified in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement", the language in which tenders must be prepared - Ukrainian. Size, type and conditions of providing security for tender proposals - amount - UAH 20,000, type - bank guarantee in the form of an electronic document attached to the EDS / CEP (electronic digital signature / qualified electronic signature) of the person authorized to sign the bank guarantee, conditions for providing tender security such as the term of the bank guarantee and warnings about cases when the tender security is not returned to the bidder, conditions for returning the tender offer, etc. - prescribed in the tender documentation attached to the announcement. The volume of services - 1 pc. (services) detailed procurement volume is provided in Annex 3 of the TD
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона міських кладовищ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Security services (Protection of city cemeteries) based on CPV according to DK 021: 2015 – 79710000-4 - Security services
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
306 шт
Охорона кладовищ по вул.. Романківська (60,6га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Romankivska Street (60.6 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
306 шт
Охорона кладовищ по вул.. Прикордонна (4,0га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on the border. Border (4.0 hectares) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
306 шт
Охорона кладовищ по вул.. Скаліка (військовий меморіал 0,4 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Skalika Street (military memorial 0.4 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
306 шт
Охорона кладовищ по вул.. Радгоспна (72,4 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Radhospna Street (72.4 ha) pcs / day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
306 шт
Охорона кладовищ по вул.. Волочаївська (0,7 га) шт./доба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія кладовищ
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Protection of cemeteries on Volochaivska Street (0.7 ha) pcs./day
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 13:45 |
Додаток 2.pdf | |
10 лютого 2021 13:45 |
Додаток 5.pdf | |
10 лютого 2021 13:45 |
ТД охорона кладовищ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання уточнити кількість людей для надання охоронних послуг на одному об"єкті а також загальну кількість людей на всіх об"єктах, уточнити кількість чол/годин
Дата подання: 22 лютого 2021 15:46
Дата відповіді: 22 лютого 2021 16:35
Шановний замовнику!
З огляду вивчення п. 4.3 тендерної документації «Опис окремої частини або частини предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вказано, що: обсяги/кількість: 1 послуга (1 шт.), детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Також вказано місце, де повинні бути надані послуги: територія
кладовищ, місто Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна
Тим не менше, у Додатку 3 тендерної Документації у «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» визначена інформація щодо 19 найменувань послуг та вказана загальна кількість годин.
Просимо звернути Вашу увагу, що Вами конкретно не вказано кількість людей та/або чоловіко/годин, які необхідно використати на кожному об’єкті надання послуг. Просимо Вас уточнити дану інформацію, адже вона є достатньо важливою для заявлення участі у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 4.2 тендерної документації «Опис окремої частини або частини предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вказано, що: місце, де повинні бути надані послуги: територія кладовищ, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, при цьому зазначено, що обсяги/кількість: 1 послуга (1 шт.) і що детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації та оголошення (заповнених електронних форм) визначено 5 об'єктів.
Нами конкретно не вказано кількість людей та/або чоловіко/годин, які необхідно використати на кожному об’єкті надання послуг, оскільки це визначає Учасник самостійно. Але нами зазначено кількість діб протягом яких повинно бути здійснено цілодобову охорону. Даних, які зазначені у ТД цілком достатньо для підготовки ТП Учасником та розрахунку його ціни.
Нами конкретно не вказано кількість людей та/або чоловіко/годин, які необхідно використати на кожному об’єкті надання послуг, оскільки це визначає Учасник самостійно. Але нами зазначено кількість діб протягом яких повинно бути здійснено цілодобову охорону. Даних, які зазначені у ТД цілком достатньо для підготовки ТП Учасником та розрахунку його ціни.
Щодо встановлення дискримінаційної вимоги надання аналогічного договору.
Дата подання: 27 лютого 2021 20:07
Дата відповіді: 01 березня 2021 21:23
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції Вами свідомо, навмисно, з певною метою обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору не менше ніж 50% від суми договору.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Також незрозуміле мислення Замовника щодо того, що йому “потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити контрагент”. Тобто, незрозуміло, як може така досвідченість підтверджувати виконання не менше 50% від суми Договору?
Просимо детально відповісти на кожне поставлене питання щодо встановленої норми виконання аналогічного договору, а саме - не менше ніж 50% від суми договору станом на подання пропозиції - період надання послуг та конкретно, якою документацією має бути підтверджено.
Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент відгуком. Тендерна документація Замовника містить вичерпний перелік документів,якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору. Такий перелік містатися у Додатку 1 до тендерної документації.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-10-007125-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 24 лютого 2021 15:13
Вимога про внесення змін до тендерної документації щодо усунення дискримінаційної вимоги щодо аналогічного договору
Шановний Замовнику!
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Зазначаємо, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії таких аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації в цій частині, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Зазначаємо, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії таких аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної Документації в цій частині, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 22:04
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору». Також зазначено, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії таких аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент.
Вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Номер вимоги: UA-2021-02-10-007125-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 26 лютого 2021 17:05
Технічні вимоги
Замовнику, технічні вимоги до предмету закупівлі передбачають забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів на протязі 306 діб. І це вся інформація, що стосується кількісних та якісних характеристик до предмету закупівлі. Вам не здається що цього явно замало для формування цінової пропозиції та розрахунку рентабельності? Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. З огляду на це, вимагаємо вказати орієнтовну кількість людино-годин охорони, кількість об'єктів або кількість постів охорони, режим їх роботи (цілодобові або по графіку). Одним словом, надайте додаткову інформацію про технічні вимоги до предмета закупівлі, адже документація не дає розуміння стосовно обсягів необхідних послуг. Додатково повідомляємо, що у разі надання абстрактних відповідей, які будуть нести суто формальний характер, це буде розцінюватись як приховування інформації яка повинна бути опублікована в публічному доступі та відкритою для усіх учасників закупівель, що спричинить за собою повідомлення відповідних уповноважених органів з метою перевірки та моніторингу даної закупівлі на предмет законності та відсутності змови з будь-яким учасником процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2021 17:29
Розглянувши Вашу Вимогу до даної закупівлі повідомляємо, що технічні вимоги до закупівлі «Охоронні послуги (Охорона міських кладовищ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги» НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів на протязі 306 діб, а тендерна документація містить перелік 5ти об’єктів, кількість діб протягом яких необхідно здійснювати цілодобову охорону, тощо.
Номер вимоги: UA-2021-02-10-007125-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КРОК-ОХОРОНА, Код ЄДРПОУ:39306513
Дата подання: 27 лютого 2021 20:02
Щодо усунення дискримінаційної вимоги підтвердження виконання аналогічного договору.
У п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору.
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції Вами свідомо, навмисно, з певною метою обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору не менше ніж 50% від суми договору.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Також незрозуміле мислення Замовника щодо того, що йому “потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити контрагент”. Тобто, незрозуміло, як може така досвідченість підтверджувати виконання не менше 50% від суми Договору?
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Зазначаємо, що закон не передбачає вимоги щодо будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору.
Отже, встановивши незрозумілу, неправомірну вимогу Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають досвід такого виконання, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є необґрунтованою, дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме: видалити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції Вами свідомо, навмисно, з певною метою обмежено можливість взяти участь у закупівлі іншим потенційним учасникам ніж ті, що начебто мають досвід виконання аналогічного договору з такими вимогами.
До того ж, дана норма тендерної документації некоректна, тому що незрозуміло, за який період потрібно мати досвід виконання не менше ніж 50% від суми аналогічного договору станом на подання пропозиції — за півроку? За рік?, яка сума договору мається на увазі? За місяць, або за рік? Або інший період? Тобто, у вище визначеному формулюванні не вистачає логіки для повного розуміння виконання договору не менше ніж 50% від суми договору.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить вичерпного переліку документів якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Також незрозуміле мислення Замовника щодо того, що йому “потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити контрагент”. Тобто, незрозуміло, як може така досвідченість підтверджувати виконання не менше 50% від суми Договору?
Зазначаємо, що відповідно до глави 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується певними документами з урахуванням предмету договору. Так, надані послуги охорони підтверджуються актом наданих послуг, що підтверджує повне та беззаперечне прийняття Замовником послуг, які підлягають оплаті. Звертаємо увагу, що цього достатньо для того, щоб підтвердити саме виконання, як того вимагає законодавство, аналогічного договору.
Зазначаємо, що закон не передбачає вимоги щодо будь-якого відсотку аналогічного договору, більше того, не містить жодного орієнтиру саме щодо застосування вимоги у виконанні аналогічного договору не менше ніж 50% від суми договору.
Отже, встановивши незрозумілу, неправомірну вимогу Замовник штучно обмежив коло учасників лише тими, які мають досвід такого виконання, або існує змова з певним виконавцем щодо виконання ним саме цієї норми тендерної документації, що є необґрунтованою, дискримінаційною та незаконною та такою, що порушує законодавство України на проведення закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимог щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору - порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації та внести відповідні зміни, а саме: видалити з п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 Документації вимогу щодо виконання аналогічного договору не менше ніж на 50% від суми договору станом на подання тендерної пропозиції, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України, ініціювавши перевірку. Сподіваємось на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2021 21:47
Відповідь на вимогу 27.02.2021, 20:02. ID: UA-2021-02-10-007125-a.a3
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору». Також зазначено, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії таких аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент. До того ж, дана норма тендерної документації не обмежує конкуренції, замовником не обмежено учасників у наданні аналогічного договору за певний рік та на певну суму. Тобто досвідчені Учасники без проблем можуть дотримуватися встановлених вимог Замовника.
Шановний учасник, з Вашої Вимоги можливо зробити висновок, що Ви плануєте прийняти участь вперше і зовсім не розумієте про що написано у тендерній документації. Пропонуємо Вам детально ознайомитися зі нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та практикою у закупівлях.
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у п.п. 3.1 п. 3 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі зазначається, що потрібно надати Договір на проведення будь яких послуг з охорони, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору». Також зазначено, що встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії таких аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога про те, що виконання такого договору на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору не являється дискримінаційною. Оскільки якщо не прописувати межі відсотків виконання аналогічного договору по відношенню до суми аналогічного договору (просимо звернути увагу!!! що не менш ніж 50 % від суми аналогічного договору, а не очікуваної вартості закупівлі), то учасник на таку вимогу вправі буде надати «вчора» укладений договір, який по факту не має та не підтверджує досвіду виконання. Нам Замовнику потрібен досвідчений виконавець, якість якого може підтвердити Контрагент. До того ж, дана норма тендерної документації не обмежує конкуренції, замовником не обмежено учасників у наданні аналогічного договору за певний рік та на певну суму. Тобто досвідчені Учасники без проблем можуть дотримуватися встановлених вимог Замовника.
Шановний учасник, з Вашої Вимоги можливо зробити висновок, що Ви плануєте прийняти участь вперше і зовсім не розумієте про що написано у тендерній документації. Пропонуємо Вам детально ознайомитися зі нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та практикою у закупівлях.
Номер вимоги: UA-2021-02-10-007125-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 01 березня 2021 11:53
Відгук до аналогічного договору
Замовнику, документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2021 15:02
від 03.03.2021
Відповідь на вимогу від 01.03.2021, 11:53. ID: UA-2021-02-10-007125-a.a4
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у «документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?»
Замовник відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув Вашу вимогу 03.03.2021 року та відповідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз’яснення наступного змісту:
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» тобто встановлення даної вимоги замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовнику не здається, що дана вимога до ускладнює підготовку до участі в даних торгах, оскільки відповідно до неї відгук повинен містити чіткій перелік інформація, яка необхідно замовнику для підтвердження кваліфікації даного учасника. Також вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Відповідь на вимогу від 01.03.2021, 11:53. ID: UA-2021-02-10-007125-a.a4
Шановний Учасник! У своїй вимозі Ви зазначаєте, що у «документацією вимагається надання учасниками відгуку від контрагента та визначено, що відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Поясніть, будь-ласка, чим обумовлена дана вимога та чим відрізняється відгук датований до виходу даного оголошення від такого ж відгуку, що виданий після виходу оголошення? Вам не здається, що дана вимога позбавлена сенсу та не впливає на процес кваліфікації учасників, а призводить до ускладнення підготовки до участі в даних торгах?»
Замовник відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув Вашу вимогу 03.03.2021 року та відповідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз’яснення наступного змісту:
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.» тобто встановлення даної вимоги замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовнику не здається, що дана вимога до ускладнює підготовку до участі в даних торгах, оскільки відповідно до неї відгук повинен містити чіткій перелік інформація, яка необхідно замовнику для підтвердження кваліфікації даного учасника. Також вважаємо, що дана вимога не являється дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.
Уповноважена особа ___________А.В.КІРСІК
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій