Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові товари
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-02-10-006316-b 4cf159b40e8c4aa1847077555f19c585
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторож Лілія Вікторівна

lilia.storozh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25558625
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька площа,15
Контактна особа: Сторож Лілія Вікторівна
lilia.storozh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Паперові товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Галицька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

10 лютого 2021 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРБІТА-ПЛЮС"
#23973751
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 17:43

Документи

10 лютого 2021 17:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 17:59
дод_уг_1_Дог_ОП_img20210913_17571992.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 17:58
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 17:46
дог_ОП_img20210210_17450896.pdf укладений
10 лютого 2021 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1. договору від 10.02.2021р. № ОП викласти в такій редакції : Вартість робіт включає розмір податку на додану вартість і становить 49000,00грн. (Сорок дев"ять тисяч грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: ОП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паперові товари 1 штуки 49 000,00
UAH з ПДВ