Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги адміністрування та супровід КП "ДСС"
Очікувана вартість
211 556,16 UAH
UA-2021-02-10-006136-a 0db89aea56974ba18bde73928d8fb6b7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агапов Артем Вікторович

+380472334976 a.agapov@ck.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 03500051
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307
Контактна особа: Агапов Артем Вікторович
+380472334976
a.agapov@ck.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підставою застосування переговорної процедури закупівлі є законодавство, відповідно до статті 15 Закону України "Про судоустрій та статус суддів" у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України "Про судоустрій і статус суддів", положень Кодексу адміністративного судочинства України, Господарського процесуального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення).
Відповідно до п.1.2.1 Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів, що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.
Відповідно до пункту 1.2.1 Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує: технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень Господарського суду Черкаської області та взятих на себе договірних зобов’язань ; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.
Відповідно до пункту 1.4.7 Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюється адміністратором автоматизованої системи на підставі украдених договорів з відповідними судами.
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» як адміністратор автоматизованої системи документообігу суду здійснює технічних супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних, підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором. Заміна його іншим постачальником може привести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з адмініструванням мереж та інформаційних ресурсів.
Обґрунтованість застосування переговорної процедури також підтверджується Висновком №576 комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 02 червня 2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 13:00
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Оплата послуг централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, а також послуги з супроводження програмного забезпечення, а саме комп'ютерної програми "Діловодство спеціалізованого суду"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги адміністрування та супровід КП "ДСС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
Переможець 211 556,16
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 13:00

Документи

10 лютого 2021 13:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 13:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
#34614292
211 556,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2021 13:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:29
ДодатковаУгода№1_ДоДоговору№14_КПДСС_24022021.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:27
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:59
Додаток1ДоДоговору№14_КПДСС_22022021.pdf укладений
22 лютого 2021 14:57
Договір№14_КПДСС_22022021_Підписаний.pdf укладений
22 лютого 2021 14:57
Протокол№5_Переможець_НамірУкластиДоговір_09022021.pdf укладений
10 лютого 2021 13:05
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 13:02
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 13:02
Повідомлення_НамірУкластиДоговірПереговорнаПроцедура_10022021.pdf укладений
10 лютого 2021 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 24 лютого 2021 року про внесення змін і доповнень до договору № 14 від 22.02.2021 про закупівлю консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, а також послуги з супроводження програмного забезпечення, а саме: комп'ютерної програми "Діловодство спеціалізованого суду")
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 211 556,16
UAH (в тому числі ПДВ 35 259,36 UAH)