Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабель та провід
Power distribution cables
Power distribution cables
Очікувана вартість
263 338 930,00 UAH
UA-2021-02-10-005517-b ● 0fe5fc84e4804d3b8abc44d73c5eb9cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Вебсайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Контактна особа: |
Яковенко Олег Валерійович 057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | JSK"Kharkivoblenergo" |
National ID: | 00131954 |
Contact point: |
Yakovenko Oleg 057-740-13-75 yakovenko.oleg@obl.kh.energy.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 263 338 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 320 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2021 16:22 |
Enquiries until: | 31 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 263 338 930 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 320 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Scope of the procurement
Джерело фінансування - власні кошти
Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
249 наб.
Кабель та провід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Power distribution cables
CPV: 31320000-5
Період постачання:
з 15 квітня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 16:06 |
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові зміни 3.doc | |
01 квітня 2021 16:06 |
Оголошення про проведення відкритих торгів зміни 3.docx | |
01 квітня 2021 16:06 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни 2.doc | |
01 квітня 2021 16:06 |
Перелік внесених змін 4.doc | |
24 березня 2021 16:33 |
Перелік внесених змін 3.doc | |
24 березня 2021 16:33 |
Тендерна документація додаток № 4 зміни 2.doc | |
12 березня 2021 14:29 |
Перелік внесених змін 2.doc | |
05 березня 2021 13:20 |
Перелік внесених змін.doc | |
10 лютого 2021 16:19 |
Тендерна документація додаток № 3.doc | |
10 лютого 2021 16:19 |
Тендерна документація додаток № 6.doc | |
10 лютого 2021 16:19 |
Тендерна документація додаток № 5.doc | |
10 лютого 2021 16:19 |
Тендерна документація додаток № 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по додатку
Дата подання: 02 березня 2021 13:16
Дата відповіді: 05 березня 2021 13:15
У додатку № 2 є вимога надати протокол сертифікаційних випробувань на провід СІПн5, можливо ви мали на увазі СІП-5нг?
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Моніторинг порушень
Дата подання: 02 березня 2021 23:29
Дата відповіді: 05 березня 2021 15:37
Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" не надано пояснення та документальне підтвердження на обов'язковий письмовий запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, який надсилався 26.02.2021
Зазначаємо, що неотримання відповіді є підставою для проведення перевірки фахівцями Держаудитслужби.
Також додатково надсилаємо рекомендації щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі № UA-2021-02-10-005517-b:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують права потенційних учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. п.п. 10 п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, інформація та документи щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, а також для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам/умовам Замовника» містить інші вимоги/умови, а саме:
«… 10. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною…»
Система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби. Відтепер дані щодо відсутності/наявності податкової заборгованості переможця тендеру потрапляють в систему за автоматичним запитом.
Технічно інформація з'являється після формування повідомлення про намір укласти договір, у строки, встановлені Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11.
Дана вимога щодо надання учасником довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, порушує ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»
Частиною третьою статті 17 Закону в діючій редакції встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначатиметься замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. При цьому відповідно до частини п’ятої статті 17 нової редакції Закону замовник не вимагатиме документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вищезазначені положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, тому вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з наведеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Тендерної документації
2. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в додатку №2 до тендерної документації містяться наступні вимоги:
Учасник надає серійний зразок заявленої продукції для перевірки якості та відповідності технічним вимогам Замовника (зразки продукції надаються по позиціях № 9, 25, 34, 40, 69, 113, 161, 171, 177, 185, 200, згідно специфікації, в кількості 3 м по кожній позиції).
Щодо порядку надання серійного зразка продукції, що пропонується Учасником: Учасники не пізніше 3 робочих днів після розкриття кваліфікаційної частини тендерної пропозиції, до проведення аукціону, надають Замовнику за свій рахунок зразки запропонованої продукції для перевірки якості та відповідності технічним вимогам Замовника.
Зразок продукції повинен надаватись з прикріпленою етикеткою, на якому вказуються: реквізити учасника торгів та виробника продукції, що поставлятиметься.
Зразки Продукції передаються Замовнику актом про передання зразків за встановленою формою визначеною у додатку 5.
Данні вимоги про надання зразків створюють фактично додатковий, прихований від учасників етап оцінювання тендерної пропозиції, що є грубим порушенням принципу прозорості на всіх стадіях закупівель та створює умови для зловживань з боку замовника.
В цьому додатку Замовником вже встановлено, що вся продукція (товар) повинна відповідати ДСТУ, ГОСТ, ТУ, підтверджуватись Сертифікатами відповідності/якості, виданими компетентними органами або заводом-виробником тощо.
Тобто, підтвердження належної якості товару має здійснюватись виробником та іншими компетентними органами, які мають відповідну акредитацію. Зазначення Замовником вимоги про надання зразків фактично дає можливість Замовнику ставити під сумнів достовірність висновків акредитованих органів сертифікації та випробувальних лабораторій, при чому на свій розсуд і абсолютно непрозоро.
Встановлення вимог про надання зразків не може розглядатись як забезпечення постачання якісного товару, оскільки, по-перше, як зазначено вище, якість товару підтверджується певними документами, які видаються акредитованими органами, а, по-друге, проектом договору передбачається відповідальність постачальника за поставку неякісного товару. Відповідно, єдиною метою встановлення вимоги про надання зразків - є створення прихованого етапу оцінки пропозицій та можливість для Замовника штучно обмежити конкуренцію у закупівлі
3. Додаток № 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить перелік найменувань продукції, що є предметом закупівлі, та складається з 249 позицій.
Однак, в предмет закупівлі Замовник включив позиції №1-11, № 26-33, які на даний час виробляється лише одним виробником на території України - ПAT "ЗАВОД ПІВДЕНКАБЕЛЬ".
Включення до одного лоту продукції, частина з яких може бути поставлена виключно одним виробником або його дилерами, суттєво порушує принципи здійснення закупівель, а саме: принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності: принцип недискримінація учасників та принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
В результаті такого викладення Замовником предмету закупівлі створюється ситуація, коли у закупівлі фактично можуть прийняти участь тільки учасники, які мають можливість поставити весь перелік продукції, в тому числі продукцію, яка виробляється лише одним заводом, тобто ті учасники, які мають партнерські або дилерські відносини із зазначеним виробником.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в діючій редакції (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Інші потенційні учасники фактично позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі через неможливість поставити лише 19 позицію із 249, які виробляється виключно одним заводом і може бути запропонована учасником у даній закупівлі лише за наявності у нього відносин із зазначеним заводом, оскільки умовами Документації вимагається надання технічних документів та документів про якість, які учаснику може надати тільки виробник.
Керуючись позитивною практикою АМКУ, вважаємо за необхідне здійснити поділ предмета закупівлі на лоти з виділенням наступних позицій в окремий лот:
1 КАБЕЛЬ ААБл 3х70-10
2 КАБЕЛЬ ААБл 3х95-10
3 КАБЕЛЬ ААБл 3х120-10
4 КАБЕЛЬ ААБл 3х185-10
5 КАБЕЛЬ ААБл 3х240-10
6 КАБЕЛЬ ААБл 4х50-1
7 КАБЕЛЬ ААБл 4х70-1
8 КАБЕЛЬ ААБл 4х95-1
9 КАБЕЛЬ ААБл 4х120-1
10 КАБЕЛЬ ААБл 4х185-1
11 КАБЕЛЬ ААБл 4х240-1
26 КАБЕЛЬ АСБл 3х35-10
27 КАБЕЛЬ АСБл 3х50-10
28 КАБЕЛЬ АСБл 3х70-10
29 КАБЕЛЬ АСБл 3х95-10
30 КАБЕЛЬ АСБл 3х120-10
31 КАБЕЛЬ АСБл 3х150-10
32 КАБЕЛЬ АСБл 3х185-10
33 КАБЕЛЬ АСБл 3х240-10
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник висловлює Вам велику вдячність за небайдужість та зацікавленість до даної Закупівлі та рекомендації які ви пропонуєте, на підставі вище викладеного повідомляємо Вас про наступне що:
По даній закупівлі письмовий запит від Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник не отримував, в зв'язку з чим не може надати Вам як Учаснику даної закупівлі вичерпної відповіді.
Шановний користувач системи Прозоро, звертаємо Вашу увагу на те що Замовник не вимагає та не зловживає своїм становищем, Законодавець надав Замовникам обмежений але не вичерпний перелік вимог які має право Замовник вимагати в Тендерній документації в межах його повноважень, зазначені вимоги в яких ви звинувачуєте Замовника та вимагаєте їх усунути, як порушення які на Вашу думку є порушенням, Зазначаємо що зазначені вимоги відображаються в п. 10 Тендерній документації, Додатку №1 п. 3. Інші вимоги/умови.
Законодавець на дав можливість Замовникам запобігти та уневілювати можливі не передбачені та не аргументовані зривання/не-проведення закупівель через зловживання деяких Учасників своїм становищем та наданням не достовірної, оманливої чи будь-якої інформації яка може в подальшому призвести до скасування, відміни та невиконання плану закупівель які визначаються Замовниками для потреб як локальних потреб так і все українського, в зв'язку з цим та на підставі норм чинного законодавства яке є не вичерпним для Замовників та Учасників, а тільки профільованим в даній сфері Закупівельних правочинів, в п. 3 ст. 22 Закон України “Про публічні закупівлі” (в подальшому - Закон) у Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником дотримано всі вимоги Законодавства, не предвзято відноситься до кожного потенційного Учасника які планують брати участь в процедурі закупівлі та визначені в профільному Законі та який взято за основоположний в Закупівлях в контексті даного Закону визначено п.4. Ст. 22 Закону. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Пунктом 39 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
З наведених норм права слідує, що визначення предмета закупівлі та поділ його на частини (лоти) є виключним правом замовника, здійснюється ним на власний розсуд, виходячи з економічної доцільності та господарських інтересів з дотриманням порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Враховуючи, що предмет закупівлі відкритих торгів на закупівлю «Кабель та провід». Код ДК 021:2015 — 31320000-5 Електророзподільні кабелі визначений АТ «Харківобленерго» відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, отже Товариство не вважає за потрібне здійснювати поділ предмета закупівлі на частини (лоти).
Виходячи з вище наведеного та викладеного Ви як користувач та можливий Учасник Закупівлі висвітлюєте себе як сумнівний Учасники, який можливо в подальшому націлений на затягування, зрив і не виконання закупівлі для Замовника, такими не аргументованими звинуваченнями, адже зловживає своїм становищем яким наділив Законодавець Учасників Закупівель та наданим чинним законодавством, а саме ст. 24 Закон України “Про публічні закупівлі”.
По даній закупівлі письмовий запит від Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник не отримував, в зв'язку з чим не може надати Вам як Учаснику даної закупівлі вичерпної відповіді.
Шановний користувач системи Прозоро, звертаємо Вашу увагу на те що Замовник не вимагає та не зловживає своїм становищем, Законодавець надав Замовникам обмежений але не вичерпний перелік вимог які має право Замовник вимагати в Тендерній документації в межах його повноважень, зазначені вимоги в яких ви звинувачуєте Замовника та вимагаєте їх усунути, як порушення які на Вашу думку є порушенням, Зазначаємо що зазначені вимоги відображаються в п. 10 Тендерній документації, Додатку №1 п. 3. Інші вимоги/умови.
Законодавець на дав можливість Замовникам запобігти та уневілювати можливі не передбачені та не аргументовані зривання/не-проведення закупівель через зловживання деяких Учасників своїм становищем та наданням не достовірної, оманливої чи будь-якої інформації яка може в подальшому призвести до скасування, відміни та невиконання плану закупівель які визначаються Замовниками для потреб як локальних потреб так і все українського, в зв'язку з цим та на підставі норм чинного законодавства яке є не вичерпним для Замовників та Учасників, а тільки профільованим в даній сфері Закупівельних правочинів, в п. 3 ст. 22 Закон України “Про публічні закупівлі” (в подальшому - Закон) у Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником дотримано всі вимоги Законодавства, не предвзято відноситься до кожного потенційного Учасника які планують брати участь в процедурі закупівлі та визначені в профільному Законі та який взято за основоположний в Закупівлях в контексті даного Закону визначено п.4. Ст. 22 Закону. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Пунктом 39 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
З наведених норм права слідує, що визначення предмета закупівлі та поділ його на частини (лоти) є виключним правом замовника, здійснюється ним на власний розсуд, виходячи з економічної доцільності та господарських інтересів з дотриманням порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Враховуючи, що предмет закупівлі відкритих торгів на закупівлю «Кабель та провід». Код ДК 021:2015 — 31320000-5 Електророзподільні кабелі визначений АТ «Харківобленерго» відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, отже Товариство не вважає за потрібне здійснювати поділ предмета закупівлі на частини (лоти).
Виходячи з вище наведеного та викладеного Ви як користувач та можливий Учасник Закупівлі висвітлюєте себе як сумнівний Учасники, який можливо в подальшому націлений на затягування, зрив і не виконання закупівлі для Замовника, такими не аргументованими звинуваченнями, адже зловживає своїм становищем яким наділив Законодавець Учасників Закупівель та наданим чинним законодавством, а саме ст. 24 Закон України “Про публічні закупівлі”.
Коегування цін
Дата подання: 17 березня 2021 09:52
Дата відповіді: 22 березня 2021 10:03
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме
-передбачити можливість корегування цін в залежності від курсу гривні до долара США, так як валютна складова в кабельній продукції в середньому досягає 80 %. На випадок зміни курсу гривні (відносно долара США) більш ніж на +/- 3%- виконувати перерахунок ціни.
А також передбачити корегування цін на кабельну продукцію кожні 90 днів, з урахуванням змін ціни на мідь та алюміній на світовому ринку ,згідно біржі металів (LME- Лондон)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 квітня 2021
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ПІВДЕНКАБЕЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 15:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО-АЛЬЯНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 15:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ПІВДЕНКАБЕЛЬ" |
256 765 502,00
UAH з ПДВ
|
252 565 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО-АЛЬЯНС" |
263 211 700,00
UAH з ПДВ
|
253 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ПІВДЕНКАБЕЛЬ" #00214534 |
Переможець |
252 565 502,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 15:22
|
Додаткова угода 5.pdf | укладений |
17 листопада 2022 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 14:53
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:44
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 16:26
|
Додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 08:58
|
Додаткова угода від 09.06.2021 ПАТ Завод Південькабель Договір №Ц9430 від 27.05. (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 10:51
|
Ц9430 від 27.05.2021.pdf | укладений |
27 травня 2021 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в специфікацію |
Номер договору про закупівлю: | Ц9430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | Ц9430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Ц9430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | Ц9430 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |