Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компоненти донорської крові
Очікувана вартість
215 274,00 UAH
UA-2021-02-10-005313-b 82ad67837ff548ddb651945421947fae
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтухова Наталія Олександрівна

380412550106 posveta@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991470
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Контактна особа: Євтухова Наталія Олександрівна
380412550106
posveta@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33140000-3 Медичні матеріали (Компоненти донорської крові)» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2020-12-14-007742-b та UA-2020-12-31-000848-b відповідно) були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників, тому Замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі із вище зазначених підстав.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 літр
Плазма свіжозаморожена (плазма карантинізована свіжозаморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини
48 літр
Еритроцити в додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини
16 літр
Еритроцити збіднені на лейкоцити в додатковому розчині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини
16 доза
Тромбоцити, апаратний аферез (дози)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини
8 доза
Кріопреципітат заморожений (30мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини
4 літр
Стандартні консервовані еритроцити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у 2021 році шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після затвердження асигнувань в затвердженому Законом порядку, протягом 10 (десяти) днів від дня отримання Товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 лютого 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01991501
Переможець 215 274,00
UAH
10 лютого 2021 16:15

Документи

10 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:14
ПРОТОКОЛ НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2021 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01991501
215 274,00
UAH
Документи

Документи

10 лютого 2021 16:14
Електронний підпис
10 лютого 2021 16:14
ПРОТОКОЛ НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 15:52
ДУ 3 кров від 31.01.2022.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 15:47
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 10:16
ДУ 2 обласний центр крові до 31.01.2022 року UA-2021-02-10-005313-b.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 12:54
Додаткова угода 1 Обласний центр крові.pdf зміни до договору
16 червня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:07
Договір кров 2021.pdf укладений
11 березня 2021 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 15.06.2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 20.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 31.01.2022 року.
Номер договору про закупівлю: № 11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 15 лютого 2022
Сума оплати за договором: 168 744,77
UAH