Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
34110000-1 Легкові автомобілі (автомобілі швидкої допомоги)
Очікувана вартість
47 000 000,00 UAH
UA-2021-02-10-001343-b 2c9f07b5262c4aa69e4fbad33146526e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Категорія Замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі/
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Легкові автомобілі (спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги на базі Citroen Jumper типу "В") (НК 024:2019 - 35988 автомобільна швидка допомога)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник перераховує Постачальнику попередню оплату в розмірі 50% від ціни договору без ПДВ на підставі рахунку Постачальника, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника відкритий в Державній казначейській службі України протягом 5 (п'ять) банківських днів з дати підписання Договору. Попередня оплата в розмірі 50% від ціни договору здійснюється Покупцем на строк не більше 4 (чотирьох) місяців відповідно до Постанови КМіУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Аванс 5 Календарні 50
Поставка товару Остаточну оплату в розмірі 50% від вартості договору без ПДВ Замовник перераховує Постачальнику на підставі рахунку-фактури Постачальника, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, відкритий в АТ «Укрексімбанк» протягом 5 (п'ять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 5 Календарні 50

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоспецпром"
#38183310
Переможець 47 000 000,00
UAH
10 лютого 2021 10:53

Документи

10 лютого 2021 10:52
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 лютого 2021 10:56
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ Автоспецпром.pdf укладений
10 лютого 2021 10:55
Звіт про укладений договір з ТОВ Автоспецпром від 10 02 2021 № 571.pdf укладений
10 лютого 2021 10:55
Договір з ТОВ Автоспецпром від 10 02 2021 № 571.pdf укладений
10 лютого 2021 10:55

Актуальні тендери

До пошуку