Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 — Комплект двомісних парт, 39160000-1 Стілець шкільний)
Очікувана вартість
1 646 000,00 UAH
UA-2021-02-10-000990-b 04add70baaef4272b2ed557c1e272849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2021 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 квітня 2021 15:00
Очікувана вартість: 1 646 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39160000-1 — Комплект двомісних парт, 39160000-1 Стілець шкільний) згідно документації.
Комплект двомісних парт (двомісна парта з 2 стільцями ) - 480 од.
Зручни регульований по висоті комплект, для різних вікових категорій.
Стандарт: товар виготовляється згідно з ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції учасника.

Двомісна парта на металевій розбірній рамі з круглої труби. Форма стільниці: пряма, заокруглені кути стільниці. Особливості: з полицею та 2 гачками для портфелю.
Розміри парти:
Висота (регулюється): 640//700/760 мм;
Ширина: не менше 1200 мм;
Глибина: не менше 500 мм;
Висота стільця регулюється. Спинки стільця і сидіння повинні мати фізіологічні вигини й кути нахилу. Розбірна металева рама регулюється по висоті. Рама виготовлена з металевих труб.
Опори: чотири.
Габаритні розміри 1 стільця:
Висота (регулюється): 380/420/460 мм;
Ширина: не менше 400 мм;
Глибина: не менше 400 мм;
Матеріали стільниці: ДСП товщиною не менше 16 мм та не більше 20 мм.
Матеріал сидіння та спинки: натуральна гнутоклеєна фанера товщиною не менше 8 мм. Покриття фанери: декоративний паперово-шаруватий пластик, товщиною не менше 0,5 та не більше 0,8 мм або лаком на водній основі на вибір Замовника.
Матеріал кромки: протиударна ABS /0,5
Матеріал каркасу: кругла труба діаметром не менше 27 мм та 32 мм, товщина стінки не менше 1,2 мм.
Покриття каркасу: зносостійка порошкова фарба
Комплектація: пластикові заглушки, гайки, гвинти,
Колір: бук або береза колір ДСП на вибір Замовника.
Колір комплекта узгоджується з кожним закладом окремо.
Гарантійний термін: не менше 18 місяців.

Стілець шкільний - 100 од.
Стандарт: товар виготовляється згідно з ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування», що повинно бути підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції учасника.
Матеріал сидіння та спинки: натуральна гнутоклеєна фанера товщиною не менше 8 мм. Покриття фанери: декоративний паперово-шаруватий пластик, товщиною не менше 0,5 та не більше 0,8 мм або лаком на водній основі на вибір Замовника.
Спинки стільця і сидіння повинні мати фізіологічні вигини й кути нахилу. Рама виготовлена з металевих труб. Ніжки кріпляться до каркаса за допомогою гвинтового з'єднання через спеціальні технологічні отвори з кроком 40 мм. Таким чином висота від підлоги до сидіння може варіюватися в залежності від необхідної ростової групи.
Каркас стільця виготовлений з металевої труби квадратного перетину не менше 25х25 мм в основі і не менше 20х20 мм у верхній частині товщиною стінки не менше 1 мм
Опори: чотири.
Габаритні розміри 1 стільця:
Висота (регулюється): 380/420/460 мм;
Ширина: не менше 320 мм;
Глибина: не менше 320 мм;
Покриття каркасу: зносостійка порошкова фарба
Комплектація: пластикові заглушки, гайки, гвинти.
Колір а узгоджується з кожним закладом окремо.
Гарантійний термін: не менше 18 місяців.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 Одиниця
39160000-1 — Комплект двомісних парт, 39160000-1 Стілець шкільний Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі , Інформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 квітня 2021 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 17:37
Тендер парти Додаток 1 ЗМІНИ 2.doc
01 квітня 2021 17:37
Тендер парти ЗМІНИ 2.doc
01 квітня 2021 17:37
Перелік ЗМІН.pdf
19 лютого 2021 13:47
Прелік ЗМІН.pdf
19 лютого 2021 13:33
Тендер парти Додаток 1 ЗМІНИ.doc
19 лютого 2021 13:32
Тендер парти ЗМІНИ (вірно).doc
15 лютого 2021 15:44
Відповідь на звернення.pdf
10 лютого 2021 10:21
Тендер парти Додаток 3 ТП.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти Додаток 4 проект договору.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти Додаток 1.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти.doc
01 квітня 2021 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2021 17:37
Тендер парти Додаток 1 ЗМІНИ 2.doc
01 квітня 2021 17:37
Тендер парти ЗМІНИ 2.doc
01 квітня 2021 17:37
Перелік ЗМІН.pdf
19 лютого 2021 13:47
Прелік ЗМІН.pdf
19 лютого 2021 13:33
Тендер парти Додаток 1 ЗМІНИ.doc
19 лютого 2021 13:32
Тендер парти ЗМІНИ (вірно).doc
15 лютого 2021 15:44
Відповідь на звернення.pdf
10 лютого 2021 10:21
Тендер парти Додаток 3 ТП.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти Додаток 4 проект договору.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер послуги Додаток 2 ст.17.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти Додаток 1.doc
10 лютого 2021 10:20
Тендер парти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Каркас стільця
Дата подання: 10 лютого 2021 11:22
Дата відповіді: 15 лютого 2021 15:30
Доброго дня! Уточніть , будь ласка, форму труби стільців в комплектах (480шт) -кругла, квадратна або будь-яка форма?
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Щодо надання копії рішення про видачу ліцензії
Дата подання: 12 лютого 2021 11:16
Дата відповіді: 15 лютого 2021 15:30
Підпунктом 3 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної документації» передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати копію рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. Державна служба України з надзвичайних ситуацій здійснює ліцензування наступних видів господарської діяльності: - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. - спостерігання за системами протипожежного захисту. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). - вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисна обробка (фарбування, штукатурка, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). - оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Предметом даної закупівлі є шкільні меблі ( 39160000-1 – Комплект двомісних парт, 39160000-1 Стілець шкільний) . Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» чітко визначено перелік видів діяльності, які підлягають ліцензуванню. Виробництво і торгівля меблями згідно діючого законодавства не підлягає обов’язковому ліцензуванню. Надайте, будь ласка, посилання на законодавчу базу, згідно якої ця вимога має бути виконана учасниками, або виключить зазначену вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Технічні характеристики
Дата подання: 15 лютого 2021 09:04
Дата відповіді: 15 лютого 2021 15:31
Шановний Замовник! технічних вимогах Вами зазначено: "Покриття фанери: декоративний паперово-шаруватий пластик, товщиною не менше 0,5 та не більше 0,8 мм або лаком на водній основі на вибір Замовника." Зазначаємо, що вартість фанери вкритої пластиком або вкритої лаком - зовсім різна!! Тому для правильного прорахунку вартості тендерної пропозиції Замовник повинен вказати заздалегіть конкретне покриття фанери!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Опори стільця та їх регулювання
Дата подання: 15 лютого 2021 19:12
Дата відповіді: 18 лютого 2021 11:08
Шановний замовнику! У технічному описі п. № 1 в стільці учнівському, що входить до комплекту двомісних парт, Ви вказуєте «Опори: чотири», що суперечить малюнку, на якому зображено дві опори-лижі. Також, зазначимо, що регулювання висоти технічно неможливо виконати на стільці на чотирьох опорах, це має бути або опора-лижа, або Т-подібна опора або площинна опора. Просимо надати роз'яснення 2 чі 4 опори повинно бути та внести відповідні зміни до тендерної документації, зоерма щодо конструкції опор (опора-лижа, або Т-подібна опора або площинна опора)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Щодо стандартів
Дата подання: 15 лютого 2021 19:20
Дата відповіді: 18 лютого 2021 11:08
Шановний замовнику! Відповідно до Тимчасового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказ Міністерства освіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У свою чергу зміст стандартів ДСТУ prEN 1729-1:2004 (prEN 1729-1:2004, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри» та ДСТУ ENV 1729-2:2004 (ENV 1729-2:2001, IDT) «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування» суперечить ДСТУ 22046:2004, ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) в частині функціональних розмірів столів та стільців. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги щодо розмірів товару та його відповідності державним стандартам згідно з Наказом МОН від 07 лютого 2020 року № 143
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-10-000990-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ГУМЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3105414753
Дата подання: 12 лютого 2021 16:11
Привести технічні вимоги у відповідність нормативним актам
Доброго дня!
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Наказу МОН України від 07.02.2020 №143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також на сайті МОН України розміщений перелік обов'язкових вимог, яким повинні відповідати столи та стільці учнівські. Крім того, відповідно до Наказу МОН України від 23.03.2018 №283 розроблено Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи. Згідно вимог ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79), а саме п.2.1. Розділу 2 учнівські парти повинні виготовлятись 6 (шести) номерів та мати кольорове маркування ростової групи, згідно таблиці, наведеної в зазначеному ГОСТі. Згідно п.2.3. та п.2.5. учнівські парти, що регулюються по висоті повинні мати регулювання кута нахилу стільниці від 7 (градусів) до 16 (градусів). Згідно п.2.7. кути стільниці повинні бути зашліфовані або заовалені радіусом не менше 10-30мм. Учнівський стілець повинен мати сидіння загнуте в передній частині з радіусом 30-50 мм.
Відповідно до вимог п.2.6. ГОСТ 11016-93 - кути сидіння та спинки повинні бути зашліфовані або заовалені радіусом не менше 10-30мм. Відповідно до п. 2.2 необхідно зазначити кут нахилу сидіння та спинки, які мають бути в діапазоні від 0 (градусів) до 4 (градусів) та від 95 (градусів) до 106 (градусів) відповідно.
Тому, враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести технічні вимоги у відповідність діючим нормативним актам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2021 16:03
Зауваження прийнято до уваги та в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.

Документи

15 лютого 2021 15:59
Відповідь на Вимогу1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-10-000990-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОВРИГИНА ЄЛИЗАВЕТА ЄГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3335108523
Дата подання: 24 лютого 2021 17:47
Скарга на дискримінаційні вимоги
Детальна інформація викладена в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2021 14:17
рішення від 26.02.2021№3621+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 17:41

Документи подані скаржником

24 лютого 2021 17:44
милакс - крючки.jpg
24 лютого 2021 17:44
Імілар.pdf
24 лютого 2021 17:44
Відповідь Промінь.pdf
24 лютого 2021 17:44
Запит до Промінь.pdf
24 лютого 2021 17:44
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 березня 2021 12:37
Додаток 1,2.pdf
05 березня 2021 12:37
Додаток 3.pdf
05 березня 2021 12:37
Додаток 4.pdf
05 березня 2021 12:38
Додаток 5.pdf
05 березня 2021 12:38
Додаток 6,7.pdf
05 березня 2021 12:38
Додаток 8.pdf
05 березня 2021 12:39
Додаток 9.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 172 000,00
UAH з ПДВ
1 172 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 1 619 700,00
UAH з ПДВ
1 619 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 1 630 200,00
UAH з ПДВ
1 630 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 08:36
Електронний підпис
09 квітня 2021 08:33
2.2 довідка про звіт.pdf
09 квітня 2021 08:16
Електронний підпис
08 квітня 2021 23:47
2.5 Паспорт стілець.pdf
08 квітня 2021 23:47
2.2 довідка про звіт.pdf
08 квітня 2021 23:47
2.0 Порівняльна таблиця.pdf
08 квітня 2021 23:47
0 Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2021 18:10
Електронний підпис
28 лютого 2021 18:05
Статут від 15.01.2021_compressed.pdf
28 лютого 2021 18:05
витяг з 19.01.2021 року.pdf
28 лютого 2021 18:05
Виписка 16.01.2021 року.pdf
28 лютого 2021 18:05
16. БАЛАНС 2019.pdf
28 лютого 2021 18:05
15. Ліцензія дозвіл.pdf
28 лютого 2021 18:05
13. Довідка про санкції.pdf
28 лютого 2021 18:05
10. Проект Договору.pdf
28 лютого 2021 18:05
8. Право підпису.pdf
28 лютого 2021 18:05
5.2.1 Відгук Тячів 483.pdf
28 лютого 2021 18:05
5.1.1 Відгук Іршава.PDF
28 лютого 2021 18:05
5.1.0 Накладні Іршава.pdf
28 лютого 2021 18:05
2.2 довідка про звіт.pdf
28 лютого 2021 18:05
2.1 Висновок ДСЕЕ.pdf
28 лютого 2021 18:05
2.0 Порівняльна таблиця.pdf
28 лютого 2021 18:05
0 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2021 15:34
Електронний підпис
22 квітня 2021 15:18
Ст. 41.pdf
22 квітня 2021 15:18
Довідки переможця.pdf
22 квітня 2021 15:18
Dovidka_21074414030200456829.pdf.p7s
22 квітня 2021 15:18
Dovidka_21074414030200456829.pdf
08 квітня 2021 11:08
Електронний підпис
08 квітня 2021 11:06
7. Технічні документи.pdf
08 квітня 2021 11:06
6. Гарантійні листи.pdf
08 квітня 2021 11:06
5. Порівняльна таблиця.pdf
08 квітня 2021 11:06
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2021 17:18
Електронний підпис
08 квітня 2021 17:17
Електронний підпис
08 квітня 2021 17:14
Проєкт договору.pdf
08 квітня 2021 17:14
Довідки до пропозиції.pdf
08 квітня 2021 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2021 17:14
Порівняльна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Службова (посадова) особа ТОВ «Фабрика меблів «Династія» яка підписала тендерну пропозицію (Шафар Тетяна Василівна – директор ТОВ «Фабрика меблів «Династія»), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчиненине з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Службову (посадову) особу _ ТОВ «Фабрика меблів «Династія» яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (Шафар Тетяна Василівна – директор ТОВ «Фабрика меблів «Династія»), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

ТОВ «Фабрика меблів «Династія» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор Борсук Олег Олександрович, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»);

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор Борсук Олег Олександрович, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»);

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

учасник процедури закупівлі ТОВ «ГРАФІКАПРОМ» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). (пункт 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»);

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

п.6 ч.1 ст. 17

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ «САЙНС ТРЕЙД», директор Вознюк Ірина Володимирівна, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

п.12 ч.1 ст. 17

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ «САЙНС ТРЕЙД», директор Вознюк Ірина Володимирівна, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

п.13 ч.1 ст. 17

учасник процедури закупівлі ТОВ «САЙНС ТРЕЙД» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 1 172 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 12:55
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 1 619 700,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
1 619 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:11
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:57
Договір(Комплект двомісних парт, Стілець шкільний) ТОВ ГРАФІКАПРОМ.pdf укладений
05 травня 2021 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 619 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 269 950,00 UAH)