Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24445669 |
Вебсайт: | http://nvk139.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 49108, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпро, вул. Березинська,4 |
Контактна особа: |
Попко Тетяна Вікторівна +380567240447 24445669@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 18:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 09310000-5 — “Електрична енергія” | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 лютого 2021 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 18:15 |
Протокол_2273.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-13-000008 ● 678ad5896f8a475dbf2b89ef8c00e368
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 11:42 |
12.04.2021 № 169
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.04.2021 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2021-02-09-013248-а 09.02.2021 Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №139 "Загальноосвітній навчальний заклад-центр творчості "ДУМА" Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 24445669) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 15:12:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «09310000-5 — «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-013248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовник в повідомлення про намір укласти договір не обґрунтував застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, що порушує вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Чому Замовник не провів відкриті торги, а застосував переговорну процедуру закупівлі без надання обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-16 15:13:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «09310000-5 — «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-013248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно із пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовник в повідомлення про намір укласти договір не обґрунтував застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, що порушує вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Чому Замовник не провів відкриті торги, а застосував переговорну процедуру закупівлі без надання обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-23 19:16:28
Про надання пояснень
Про надання пояснень щодо проведення моніторингу
закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: «09310000-5 — «Електрична енергія»
Відповідно до п. 1 ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальним закладом освіти «Навчально-виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради 06 січня 2021 року була оголошена процедура закупівлі «Відкриті торги» щодо закупівлі електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія в кількості 123417 кВт/год. на очікувану вартість 388763,55 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-06-002883-b. Закупівля не відбулась, процедура відкритих торгів була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. З метою закупівлі електричної енергії 22 січня 2021 року вдруге було оголошено процедуру закупівлі «Відкриті торги» щодо закупівлі електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія в кількості 123417 кВт/год. на очікувану вартість 388763,55 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-22-002473-a. Закупівля знову не відбулась, процедура відкритих торгів була відмінена вдруге у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
На підставі п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій; на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку - 09.02.2021 року була оголошена переговорна процедура закупівлі електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-09-013248-a.
З повагою,
Уповноважена особа Попко Т. В.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень за результатами проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: «09310000-5 — «Електрична енергія» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-09-013248-a) На виконання зобов'язання Східного офісу Держаудитслужби уповноважена особа Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 139 «загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «Дума» Дніпровської міської ради Попко Тетяна зобов’язується не допускати в подальшому при проведенні процедур закупівель порушень вимог законодавства, зокрема під час обґрунтування Замовником застосування переговорної процедури закупівлі, на виконання вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Уповноважена особа Попко Т. В.
2021-05-14 19:28:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» #42082379 |
Переможець |
366 464,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 22:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 16:51
|
Дод.уг. 31 12 2021 2273.PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 10:51
|
Договор | укладений |
25 лютого 2021 10:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
09310000-5 — “Електрична енергія” | 114520 | кВт*год |
3,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ Про публічні закупівлі: зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-110/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
09310000-5 — “Електрична енергія” | 113289.96 | кВт*год |
3,20
UAH з ПДВ
|