Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 11:03 |
Очікувана вартість: | 81 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 16:48 |
Тендерна документація.doc | |
09 лютого 2021 16:48 |
Додаток №5.doc | |
09 лютого 2021 16:48 |
Додаток №4.doc | |
09 лютого 2021 16:48 |
Додаток №3.doc | |
09 лютого 2021 16:48 |
Додаток №2.doc | |
09 лютого 2021 16:48 |
Додаток №1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-28-000015 ● aa1d2247d4224b2cb23771113576c0c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.10.2021
№ 668
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.10.2021 №668
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-09-012167-a 09.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 14:03:29
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт трубопроводів опалення на об'єктах Комунального підприємства "Теплоенерго" Дніпровської міської ради ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-09-012167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Група «Капітал строй» (далі – Учасник) те, що ним на порушення частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» накладено удосконалений цифровий підпис на тендерну пропозицію, тоді як Замовником чітко вимагалось накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 12:51:24
Пояснення на запит
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Виходячи з положень Закону України "Про електронні довірчі послуги", у тендерній документації Замовника визначено, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі з накладенням КЕП, то учасник повинен накласти власний КЕП на пропозицію в цілому.
Разом із тим зазначено, що у якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Єдина відмінність між кваліфікованим та удосконаленим типом підпису є те, на якому носії вони зберігаються – захищеному чи не захищеному.
Учасником ТОВ «ГРУПА «КАПІТАЛ СТРОЙ» було накладено електронний підпис на пропозицію та при перевірці якого є можливість перевірити наступну інформацію:
Підписувачі
Підписувач
Румянцева Ірина Володимирівна
П.І.Б.
Румянцева Ірина Володимирівна
РНОКПП
2815000423
Організація (установа)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Код ЄДРПОУ
41074702
Посада
Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
14:59:20 05.03.2021
Сертифікат виданий
АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер
642A260700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Формат підпису
З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат
Кваліфікований
Оскільки умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо типу носія особистого ключа (захищений чи незахищений), то підпис, який було накладено учасником ТОВ «ГРУПА «КАПІТАЛ СТРОЙ» повністю відповідає умовам тендерної документації, адже, як вже було зазначено, кваліфікований електронний підпис - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Також Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 р. № 193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" (зі змінами від 17.03.2021 № 227) установлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають вимогам до удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Під час здійснення закупівель учасники – юридичні особи використовують удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Разом із тим, слід зазначити, що на момент проведення процедури закупівлі були відсутні будь-які роз’яснення з цього приводу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
79 524 076,52
UAH з ПДВ
|
75 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
79 679 143,74
UAH з ПДВ
|
75 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
75 600 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 15:02
|
Додатки.part1.rar | укладений |
18 березня 2021 14:52
|
Додатки.part3.rar | укладений |
18 березня 2021 14:52
|
Додатки.part2.rar | укладений |
18 березня 2021 14:52
|
Додатки.part4.rar | укладений |
18 березня 2021 14:52
|
Договір 21 056-т.pdf | укладений |
18 березня 2021 14:52
|