Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клішковецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04416832 |
Місцезнаходження: | 60014, Україна , Чернівецька обл., Хотинський район, с. Клішківці, вул. Головна, 66 |
Контактна особа: |
Валерія Коверега +380994225206 koverega@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 15:59 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 441 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 206,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 16:03 |
ТД_дрова 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000002 ● 450c2e88254a41e18ac2736daf88085e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 10:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.03.2021 № 178
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 березня 2021 року № 178
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-02-09-010976-а від 09.02.2021 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-18 11:30:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина паливна твердих порід» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-010976-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається надати відповідно до тендерної документації?
2) Чому у тендерній документації не зазначено інформацію про посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками?
3) Поясніть розбіжності у інформації щодо строку поставки товару, так, як у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір зазначено до 31.12.2021, а у тендерній документації – з дати укладення (підписання) договору до 30.04.2021?
4) На підставі чого Вами визначено переможцем учасника ДП «Хотинське лісове господарство», яким не дотримано вимог таблиці 4 Додатку «Перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині не надання документу про розстрочення/відстрочення заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідним органом?
Так, переможем 05.03.2021 надано довідку щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) станом на 01.03.2021, видану ГУ ДПС у Чернівецькій області.
Однак, станом на 02.03.2021 у переможця наявна заборгованість відповідно до Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі (файл «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості»), що сформована у відповідності до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-22 10:50:19
відповідь на запит
У відповідь на запит щодо закупівлі «Деревина паливна твердих порід» UA-2021-02-09-010976-a повідомляємо, що
- станом на 02.03.2021 року за ДП «Хотинський лісгосп» рахувався податковий борг по земельному податку з юридичних осіб в сумі 0.01 грн. який оплачений.(лист Головного управління ДПС та платіжне доручення № 754 від 18.03.2021р. додається)
- в оголошенні про проведення відкритих торгів помилково не зазначено інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається надати відповідно до тендерної документації
- у тендерній документації помилково не зазначено інформацію про посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками
- у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір зазначено термін поставки товару до 31.12.2021 помилково
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 закону відхилив пропозицію учасника ДП "Хотинське лісове господарство", як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації
2021-03-25 16:28:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-03-31 10:28:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Хотинське лісове господарство |
371 790,00
UAH з ПДВ
|
343 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
421 200,00
UAH з ПДВ
|
344 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
394 875,00
UAH з ПДВ
|
394 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович |
402 975,00
UAH з ПДВ
|
402 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Хотинське лісове господарство #00274536 |
Рішення скасоване |
343 200,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:06
|
ДП Хотинське лісове господарство #00274536 |
Відхилено |
343 200,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:16
|
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #2974821714 |
Відхилено |
344 250,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 13:25
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА #2296422441 |
Відхилено |
394 875,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:12
|
Фізична особа-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович #3076919416 |
Відхилено |
402 975,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:14
|