Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Overhaul of the public highway of state importance N-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhia on the section km 132 + 736 - km 140 + 056, Dnipropetrovsk region(45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Overhaul of the public highway of state importance N-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhia on the section km 132 + 736 - km 140 + 056, Dnipropetrovsk region(45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
290 919 672,00 UAH
UA-2021-02-09-005027-b ● 6e806a5b38c5413c87552751f97e9ed0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 290 919 672,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 454 598,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1454598 UAH |
Publication date: | 09 лютого 2021 15:36 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 290 919 672 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 454 598 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 454 598,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
АТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 454 598,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
АТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, minutes of meetings, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their generally accepted application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms).If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille", if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, unless if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.The documents are legalized by bidders - foreign entities as follows: a) under the simplified procedure for affixing an Apostille in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention of 05.10.1961 or b) under the consular legalization procedure in accordance with the 1963 Vienna Convention on Consular Relations or c) notarized in accordance with Chapter 11 of the Law of Ukraine between Ukraine and the country-bidder) and in this case a letter is provided. clarification, drawn up in any form, signed by the authorized person of the bidder and stamped (if any), with reference to the relevant international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the bidder country, according to which the document does not require legalization. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantee (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank). in accordance with the requirements of current legislation.
The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the resource of the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies".
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The amount of security for the tender offer is 0.5% of the expected purchase price, namely UAH 1,454,598.00. (one million four hundred fifty-four thousand five hundred ninety-eight hryvnias 00 kopecks.)
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot.The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
A bank guarantee with full cash coverage must be provided by one of the systemically important banks, the list of which is approved by the NBU. The list of these banks is publicly available and published on the NBU website.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Service of highways in the Dnepropetrovsk area
USREOU code: 25843931
AT KB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830
The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of:
1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation;
2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission;
4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to such bidder of the grounds for return of the tender security within five days from the date of one of the grounds for return of tender security.
Розгорнути
Згорнути
The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the resource of the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer.The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out operations on guarantees in national and foreign currencies".
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The amount of security for the tender offer is 0.5% of the expected purchase price, namely UAH 1,454,598.00. (one million four hundred fifty-four thousand five hundred ninety-eight hryvnias 00 kopecks.)
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot.The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the guarantor Bank authorized person from the Guarantor Bank.Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
A bank guarantee with full cash coverage must be provided by one of the systemically important banks, the list of which is approved by the NBU. The list of these banks is publicly available and published on the NBU website.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Service of highways in the Dnepropetrovsk area
USREOU code: 25843931
AT KB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830
The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of:
1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation;
2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure;
3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission;
4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
Upon the request of the bidder who has been provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to such bidder of the grounds for return of the tender security within five days from the date of one of the grounds for return of tender security.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Overhaul of the public highway of state importance N-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhia on the section km 132 + 736 - km 140 + 056, Dnipropetrovsk region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 09:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 09:10 |
Перелік змін від 31.03.2021.doc | |
31 березня 2021 09:09 |
ТД Н-23 132+736 140+056 капітальний ремонт – зі змінами 31.03.2021.docx | |
04 березня 2021 11:34 |
Перелік змін від 04.03.2021.doc | |
25 лютого 2021 14:23 |
Перелік змін від 25.02.2021.doc | |
25 лютого 2021 14:23 |
ТД Н-23 132+736 140+056 капітальний ремонт – зі змінами 25.02.2021.docx | |
16 лютого 2021 09:25 |
Перелік змін від 16.02.2021.doc | |
16 лютого 2021 09:25 |
ТД Н-23 132+736 140+056 капітальний ремонт – зі змінами 16.02.2021.docx | |
09 лютого 2021 15:43 |
Проект договору КР Н-23.docx | |
09 лютого 2021 15:43 |
ТД Н-23 132+736 140+056 капітальний ремонт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл
Дата подання: 18 лютого 2021 15:46
Дата відповіді: 22 лютого 2021 18:34
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна нерезиденту наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно вимог тендерної документації Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі вказано що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
3.6.1. Технічні вимоги до предмета закупівлі, технічна специфікація та перелік інформації і документів, які подаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведені у ДОДАТКУ 3 до цієї тендерної документації.
Документальне підтвердження відповідності послуг тендерній документації надається у вигляді інформаційної довідки в довільній формі. Додатками до цієї довідки є:
3.6.1.1 – обсяги послуг, які будуть надані учасником, згідно Додатку №3 до тендерної документації;
- копія ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
Також повідомляємо,що відповідно до пп.9 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено що будівництво об’єктів за класом наслідків СС2 ,СС3 підпадає під господарську діяльність яка підлягає ліцензуванню.
3.6.1. Технічні вимоги до предмета закупівлі, технічна специфікація та перелік інформації і документів, які подаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведені у ДОДАТКУ 3 до цієї тендерної документації.
Документальне підтвердження відповідності послуг тендерній документації надається у вигляді інформаційної довідки в довільній формі. Додатками до цієї довідки є:
3.6.1.1 – обсяги послуг, які будуть надані учасником, згідно Додатку №3 до тендерної документації;
- копія ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
Також повідомляємо,що відповідно до пп.9 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено що будівництво об’єктів за класом наслідків СС2 ,СС3 підпадає під господарську діяльність яка підлягає ліцензуванню.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 березня 2021 10:33
Дата відповіді: 01 березня 2021 17:17
Шановний Замовник! Просимо розглянути звернення щодо одного з основних видів робіт, наявність якого Замовник визначив у тендерній документації на підтвердження наявноісті документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема, відповідно до пункту 3 таблиці додатку 2.7 до тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, зокрема, улаштування шару покриття зі цементобетону (укочуванного) асфальтоукладальником /або влаштування СФОВ або влаштування покриття зі цементобетону.
Згідно загальноприйнятого визначення, СФОВ - це суміш матеріалу, отриманого від фрезерування старого покриття і нового кам'яного матеріалу (щебенево-піщаної суміші), яка готується на виробничій базі за допомогою спеціального обладнання - змішувальної установки, шляхом перемішування.
Автор звернення, який має намір прийняти участь у даній закупівлі, має досвід виконання робіт з улаштування дорожнього покриття методом холодного ресайклінгу. Суть даного методу полягає у використанні існуючих дефектних шарів старого дорожнього одягу для створення нових міцних і однорідних шарів основи. Методом фрезерування дорожнього покриття на розрахункову глибину отримують органічно-мінеральну суміш, яка складається із зфрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи. В одержану суміш одночасно вводять в’яжучі компоненти (бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Наступне заключне ущільнення проводять дорожніми котками, у результаті одержують міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками.
Враховуючи визначення СФОВ та холодного ресайклінгу, можливо дійти висновку, що це ідентичні за своєю суттю методи.
Таким чином, звертаємося до Вас з проханням підтвердити чи спростувати, чи буде вважатись належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору по до пункту 3 таблиці додатку 2.7 до тендерної документації документальне підтвердження виконання робіт з улаштування дорожнього покриття методом холодного ресайклінгу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При виконанні робіт з влаштування основи шарів дорожнього одягу за методом «холодного ресайклінгу» виконаного в стаціонарних чи пересувних змішувачах примусової дії зменшується час виконання робіт. Технічним завданням передбачено влаштування основи дорожнього одягу зі СФОВ виготовлених в змішувачах примусової дії з влаштуванням асфальтоукладальника, а при влаштуванні шарів дорожнього одягу із СФОВ безпосередньо на дорозі використовуються інші механізми, які не передбачені проектною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-09-005027-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: AzVirt MMC, Код ЄДРПОУ:2000025721
Дата подання: 17 лютого 2021 15:27
Щодо вимог до забезпечення тендерної пропозиції
Відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ.
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції.
Зокрема, відносини з оформлення банківських гарантій регулюються постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Це Положення регулює загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання всіма банками України без виключення та в незалежності від того, віднесено банк до системно важливого чи ні, та відповідно до пункту 4 зазначеного Положення його вимоги поширюються на всі банки - резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою, в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов'язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключно сумою такої гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов'язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо). Більше того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження Замовника щодо того яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов'язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи.
Автор вимоги, який має намір прийняти участь у даній закупівлі, не має договірних відносин на оформлення банківських гарантій з жодним із банків, які віднесено до системно важливих.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають надати банківську гарантію, яка видана саме одним із системно важливих банків, встановлених Національним Банком України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, автора вимоги.
В свою чергу, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище умови.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси автора вимоги, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме виключити з пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимогу про те, що «банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ.».
Окремо звертаємо увагу Замовника на те, що у разі невиконання вимог зазначеної вище вимоги, автор буде змушений звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України, який вже неодноразово розглядав аналогічні скарги із ідентичних питань, які у всіх випадках були задоволені Органом оскарження (наприклад, рішення № 2362-р/пк-пз від 10.02.2021 по закупівлі № UA-2021-01-19-002527-b; № 23203-р/пк-пз від 15.12.2020 по закупівлі № UA-2020-11-12-003986-a; № 23529-р/пк-пз від 21.12.2020 по закупівлі № UA-2020-11-25-007597-c).
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції.
Зокрема, відносини з оформлення банківських гарантій регулюються постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Це Положення регулює загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання всіма банками України без виключення та в незалежності від того, віднесено банк до системно важливого чи ні, та відповідно до пункту 4 зазначеного Положення його вимоги поширюються на всі банки - резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою, в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов'язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключно сумою такої гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов'язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо). Більше того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження Замовника щодо того яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов'язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи.
Автор вимоги, який має намір прийняти участь у даній закупівлі, не має договірних відносин на оформлення банківських гарантій з жодним із банків, які віднесено до системно важливих.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають надати банківську гарантію, яка видана саме одним із системно важливих банків, встановлених Національним Банком України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, автора вимоги.
В свою чергу, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище умови.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси автора вимоги, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме виключити з пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимогу про те, що «банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ.».
Окремо звертаємо увагу Замовника на те, що у разі невиконання вимог зазначеної вище вимоги, автор буде змушений звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України, який вже неодноразово розглядав аналогічні скарги із ідентичних питань, які у всіх випадках були задоволені Органом оскарження (наприклад, рішення № 2362-р/пк-пз від 10.02.2021 по закупівлі № UA-2021-01-19-002527-b; № 23203-р/пк-пз від 15.12.2020 по закупівлі № UA-2020-11-12-003986-a; № 23529-р/пк-пз від 21.12.2020 по закупівлі № UA-2020-11-25-007597-c).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2021 16:58
Таким чином, враховуючи, що закупівлі робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування здійснюються за рахунок бюджетних коштів, державний бюджет недоотримав надходжень на суму вищевказаних неповернутих гарантій.
Враховуючи таку ситуацію, з метою захисту прав замовників безпосередньо та інтересів держави в цілому, Укравтодор, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у дорожньому господарстві, вважає за доцільне передбачати вимогу надання учасниками закупівель тендерного забезпечення у формі банківської гарантії, виданих одним із системно важливих банків.
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» системно важливий банк - банк, що відповідає критеріям, встановленим Національним банком України, діяльність якого впливає на стабільність банківської системи. Положення про порядок визначення системно важливих банків затверджений постановою Правління Національного банку України від 25.12.2014 № 863. Для системно важливих банків діють підвищені вимоги, покликані забезпечити додатковий запас їх стійкості, що є додатковою гарантією виконання фінансовою установою взятих на себе зобов’язань. Перелік банків, які вважаються системно важливими, затверджено рішенням Правління Національного банку України від 3 березня 2020 року № 155-рш «Про визначення системно важливих банків», і на сьогодні їх кількість складає 14 одиниць.
Враховуючи таку ситуацію, з метою захисту прав замовників безпосередньо та інтересів держави в цілому, Укравтодор, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у дорожньому господарстві, вважає за доцільне передбачати вимогу надання учасниками закупівель тендерного забезпечення у формі банківської гарантії, виданих одним із системно важливих банків.
Відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» системно важливий банк - банк, що відповідає критеріям, встановленим Національним банком України, діяльність якого впливає на стабільність банківської системи. Положення про порядок визначення системно важливих банків затверджений постановою Правління Національного банку України від 25.12.2014 № 863. Для системно важливих банків діють підвищені вимоги, покликані забезпечити додатковий запас їх стійкості, що є додатковою гарантією виконання фінансовою установою взятих на себе зобов’язань. Перелік банків, які вважаються системно важливими, затверджено рішенням Правління Національного банку України від 3 березня 2020 року № 155-рш «Про визначення системно важливих банків», і на сьогодні їх кількість складає 14 одиниць.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-09-005027-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 11 березня 2021 20:46
Дата подання: 11 березня 2021 20:46
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2021 13:46
рішення від 15.03.2021№4957+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 13:46
інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2021 №5911.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 14:06
рішення від 24.03.2021 №5911.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 19:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області отримано рішення від Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5911-р/пк-пз від 24.03.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2021-02-09-005027-b)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документації згідно рішення № 5911-р/пк-пз від 24.03.2021р. щодо усунення порушень шляхом внесення змін в тендерну документацію по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 132+736 - км 140+056, Дніпропетровська область(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2021-02-09-005027-b) керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2021 09:21
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
AzVirt MMC | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 16:19
|
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
282 200 000,00
UAH з ПДВ
|
282 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій