Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чміль Ольга Вячеславівна 380456352261, ukb_bmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 3 892 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 15:54 |
Тендерна документація з додатками.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом засідання тендерного комітету від 02.03.2021 Управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» в процедурі закупівлі Реконструкція покрівлі басейну ДЮСШ № 2 по вул. Некрасова, 127 у м. Біла Церква Київської області (далі – Процедура закупівлі) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-09-004690-b було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ».
Вважаємо, зазначене рішення Замовника незаконним, таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, порушує норми ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та вимоги статей 17 та 31 Закону, в частині відсутності об’єктивних підстав для відхилення пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» у вказаному рішенні про відхилення пропозиції учасника, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» подає цю скаргу на вищевказане рішення Замовника.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
Щодо визначення відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ»
У протоколі від 02.03.2021 про відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» Замовник зазначає, що Тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, оскільки не відповідає вимогам Тендерної документації щодо предмета закупівлі. Вважаємо таке рішення замовника таким що не відповідає фактичним обставинам та порушує приписи Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до умов договору (Додаток 3 до тендерної документації) договірна ціна є динамічною. У договірній ціні, що надана у складі пропозиції учасника зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає вимогам тендерної документації;
Повідомляємо, що Тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначення саме у частині кошторисних розрахунків, а саме у Договірній ціні такого параметру як тверда/динамічна ціна, а тому дана підстава для відхилення є такою що не відповідає ст.31 Закону.
- відповідно до п.6 розділу III Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає договірну ціну, яка має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. У складі пропозиції учасника файл imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів відсутній;
Звертаємо увагу, що згідно п.6 розділу III Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає договірну ціну, яка має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання у складі Тендерної пропозиції документів в форматі imd, а тому дана підстава для відхилення є такою що не відповідає ст.31 Закону.
- відповідно до вимог Тендерної документації, документи, що складаються учасниками, повинні містити реєстраційний номер, дату, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю. У документах, що надані учасником у складі пропозиції, не міститься найменування предмету закупівлі та номеру оголошення про закупівлю, тобто не дотримано зазначених вимог;
Відповідно до пункту 7 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 710 від 15.04.2020 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
Не зазначення Учасником найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю жодним чином не впливає на зміст та ціну пропозиції. Факт подання нашої пропозиції до даної закупівлі, підписання електронним підписом та участь в аукціоні є фактом який виражає оферту саме щодо даної процедури закупівлі, а тому твердження Замовника щодо факту не зазначення таких формальностей на кожному бланку, не відповідають основним принципам здійснення публічних закупівель, та натякають на нерівне ставлення до учасників що прямо заборонено законом.
- відповідно до п. 2 розділу VI Тендерної документації, у складі пропозиції учасником надається лист з підтвердженням укладення договору у вказані строки. У документах, що надані учасником у складі пропозиції, даний лист відсутній.
Зауважуємо, що фактом подання тендерної пропозиції та наданням у складі пропозиції Підписаного проекту договору – учасник стверджує факт погодження на підписання договору на умовах та у строки зазначені замовником, а сама участь у публічних торгах – є безумовним підпорядкуванням приписам Закону України «Про публічні закупівлі», а тому дана підстава для відхилення є такою що не відповідає ст.31 Закону.
- відповідно до п. 1 розділу III Тендерної документації учасник надає чинні впродовж строку виконання робіт ліцензії (ліцензій) (з усіма наявними додатками (в разі наявності)); дозволу (дозволів) (з усіма наявними додатками (в разі наявності)), які необхідні для виконання робіт, визначених згідно даної закупівлі. Додатком 2 Тендерної документації передбачено вогнезахисна обробка металоконструкцій. В пропозиції учасника відсутня ліцензія та/або наказ на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Зазначаємо, що відповідно до статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація про наявність будівельної ліцензії ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» є публічною та знаходиться в реєстрі виданих Ліцензій на сайті ДАБІ.
У тендерній пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям: - документи, що надані учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази не в повній мірі відповідають переліку будівельних машин та механізмів, що заплановано використовувати учасником та зазначено у «Підсумковій відомості ресурсів» до договірної ціни.
По-перше, Тендерна документація не містить окремих вимог щодо відповідності інформації між такими документами як Підсумкова відомість ресурсів та Довідка про матеріально-технічну базу.
По-друге, відповідно до ст. 26 ч.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Тобто, Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години для виправлення таких невідповідностей як невідповідність довідки про наявність матеріально-технічної бази.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
Відповідно до ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Зазначаємо, що Протокол №8 не містить посилання на вимоги Тендерної документації які були порушені чи не додержані та Замовник не вказав в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» умовам Технічної специфікації, а тому даний протокол про відхилення є таким що протирічить приписам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, з огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» була неправомірно відхилена Замовником, а рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» просить:
Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради – скасувати Протокол № 8від 02.03.2021 року про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» у процедурі закупівлі Реконструкція покрівлі басейну ДЮСШ № 2 по вул. Некрасова, 127 у м. Біла Церква Київської області за номером UA-2021-02-09-004690-b та визначити нас переможцем закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження як учасника процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-01-000005 ● 39d245644bc84b24bf9574ecc88b3af3
- Статус: вирішено ● Дата: 21 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2021 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 238
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 238
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-09-004690-b 09.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-05 08:57:55
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів капітального будівництва Білоцерківської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-06 16:02:34
Пояснення
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість об’єкта будівництва формується відповідно до кошторисної частини проектної документації яка розроблена та затверджена в установленому порядку та пройшла експертизу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-09-004690-b повідомляємо, що з працівниками управління проведена відповідна робота з метою недопущення недоліків у подальшій роботі.
2021-04-23 15:02:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
-
2021-05-21 08:58:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
3 386 542,86
UAH з ПДВ
|
3 386 542,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
3 632 705,62
UAH з ПДВ
|
3 632 705,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" |
3 863 856,00
UAH з ПДВ
|
3 863 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" #42611377 |
Відхилено |
3 386 542,86
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 10:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
3 632 705,62
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2021 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 16:19
|
ДУ 1 від 06.04.2021.pdf | укладений |
06 квітня 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 11:09
|
35.pdf | укладений |
18 березня 2021 11:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 30 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди щодо розірвання договору за згодою сторін. |