Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг (Костюм робочий)
Очікувана вартість
1 196 240,00 UAH
UA-2021-02-09-002767-c ● d5368d455c1840138ca14f6a7ebaee54
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street |
Контактна особа: |
Бичкова Тетяна Олександрівна +380504657672 tbychkova@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2021 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 196 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 962,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Замовник - КП "Чернігівводоканал", 14017 м. Чернігів, вул. Жабинського, 15, код 03358222; категорія - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції - пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї складаються українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 комплекти
Костюм робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Жабинського, 15 (склад Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 18113000-4 — Виробничий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 09:03 |
Технічні вимоги зі змінами від 24.0221.docx | |
24 лютого 2021 09:03 |
Перелік змін 240221.docx | |
24 лютого 2021 09:03 |
ТД зі змінами 24.02.21.docx | |
24 лютого 2021 08:36 |
Технічні вимоги зі змінами від 24.0221.docx | |
24 лютого 2021 08:36 |
Перелік змін 240221.docx | |
24 лютого 2021 08:26 |
ТД зі змінами 24.02.21.docx | |
16 лютого 2021 15:52 |
Перелік змін 160221.docx | |
16 лютого 2021 15:52 |
Технічні вимоги зі змінами від 16.0221.docx | |
16 лютого 2021 15:52 |
ТД зі змінами 16.02.21.docx | |
11 лютого 2021 10:52 |
Перелік змін.docx | |
11 лютого 2021 10:52 |
Технічні вимоги зі змінами.docx | |
11 лютого 2021 10:52 |
ТД зі змінами 11.02.21.docx | |
09 лютого 2021 15:48 |
Технічні вимоги .docx | |
09 лютого 2021 15:48 |
ТД Одяг.docx |
24 лютого 2021 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 лютого 2021 09:03 |
Технічні вимоги зі змінами від 24.0221.docx
|
||||||||||||
24 лютого 2021 09:03 |
Перелік змін 240221.docx
|
||||||||||||
24 лютого 2021 09:03 |
ТД зі змінами 24.02.21.docx
|
||||||||||||
24 лютого 2021 08:36 |
Технічні вимоги зі змінами від 24.0221.docx
|
||||||||||||
24 лютого 2021 08:36 |
Перелік змін 240221.docx
|
||||||||||||
24 лютого 2021 08:26 |
ТД зі змінами 24.02.21.docx
|
||||||||||||
16 лютого 2021 15:52 |
Перелік змін 160221.docx
|
||||||||||||
16 лютого 2021 15:52 |
Технічні вимоги зі змінами від 16.0221.docx
|
||||||||||||
16 лютого 2021 15:52 |
ТД зі змінами 16.02.21.docx
|
||||||||||||
11 лютого 2021 10:52 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
11 лютого 2021 10:52 |
Технічні вимоги зі змінами.docx
|
||||||||||||
11 лютого 2021 10:52 |
ТД зі змінами 11.02.21.docx
|
||||||||||||
09 лютого 2021 15:48 |
Технічні вимоги .docx
|
||||||||||||
09 лютого 2021 15:48 |
ТД Одяг.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по тех. характенистикам
Дата подання: 12 лютого 2021 15:37
Дата відповіді: 16 лютого 2021 12:42
Для підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі тендерної пропозиції надає в тому числі і наступні документи:
...
9.4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб та використані матеріали (основну тканину, утеплювач, підкладкову тканину);
9.5. Протоколи випробувань на використані матеріали (основну тканину, утеплювач, підкладкову тканину), що видані акредитованими в Україні установами на проведення відповідних випробувань та містять підтвердження проведених випробувань за показниками наведеними у вимогах до матеріалів
У випадку відсутності зазначених документів учасник надає пояснення листом в довільній формі."
Надайте, будь-ласка, роз'яснення, вимагається тендерною документацією костюм робочий звичайний чи від підвищенних температур - зимовий (з утеплювачем)? Так як в описі технічних характеристик щодо костюму утеплювач не зазначений, але документи на нього вимагаються
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни
щодо документації, що надається Учасником
Дата подання: 12 лютого 2021 16:26
Дата відповіді: 15 лютого 2021 08:11
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
треба надати разом з іншими документами:
- Лист згода (згідно наведеної форми) з істотними умовами договору та підписаним із заповненням реквізитів проекту договору, викладеними у Додатку 5 цієї Документації;
У додатках до ТД не наведена форма, згідно якої подається лист-згода з істотними умовами договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-09-002767-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна", Код ЄДРПОУ:35922134
Дата подання: 18 березня 2021 10:22
Вимога щодо визначення переможця процедури закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ванго-Україна» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА.
1. Згідно вимог тендерної документації , для підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
1.1. Сертифікат експертизи (перевірки) типу;
1.2. Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту;
1.3. Сертифікат відповідності на основну тканину;
1.4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб та використані матеріали (основну тканину).
1.5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб та використані матеріали (фурнітура).
1.6. Протокол випробувань на Товар, що є предметом закупівлі.
Звертаємо увагу,що вказані документи повинні надаватись у складі пропозиції ,а не в разі перемоги, чи на вимогу замовника!!!
ФОП ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА не надала в складі пропозиції ,що суперечить вимогам тендерної документації:
1.1. Сертифікат експертизи (перевірки) типу;
1.2. Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту;
1.3. Сертифікат відповідності на основну тканину;
1.4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб.
1.5. Протокол випробувань на Товар, що є предметом закупівлі.
Вимагаємо, переглянути пропозицію ФОП ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА на відповідність вимогам замовника та прийняти рішення згідно вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог тендерної документації , для підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
1.1. Сертифікат експертизи (перевірки) типу;
1.2. Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту;
1.3. Сертифікат відповідності на основну тканину;
1.4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб та використані матеріали (основну тканину).
1.5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб та використані матеріали (фурнітура).
1.6. Протокол випробувань на Товар, що є предметом закупівлі.
Звертаємо увагу,що вказані документи повинні надаватись у складі пропозиції ,а не в разі перемоги, чи на вимогу замовника!!!
ФОП ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА не надала в складі пропозиції ,що суперечить вимогам тендерної документації:
1.1. Сертифікат експертизи (перевірки) типу;
1.2. Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту;
1.3. Сертифікат відповідності на основну тканину;
1.4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб.
1.5. Протокол випробувань на Товар, що є предметом закупівлі.
Вимагаємо, переглянути пропозицію ФОП ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА на відповідність вимогам замовника та прийняти рішення згідно вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2021 15:47
Рішення Замовника № 2 від 10.03.21 щодо визначення переможцем закупівлі товару - ДК 021:2015 18110000-3 Формений одяг (Костюм робочий) ФОП Довгошапко Г.І. - відмінено (протокол - рішення додається)
Номер вимоги: UA-2021-02-09-002767-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+", Код ЄДРПОУ:38672465
Дата подання: 09 квітня 2021 08:40
Оскарження дискваліфікації.
Нас відхілено з причини відсутності у технічних характеристиках логотипу замовника.
Відповідь:
- в тексті техничних характеристик по опису Куртки робочої присутня фраза «На лівому клапані нагрудної накладної кишені нанесений логотипЗамовника.» та «Спинка з кокеткою.Для комфорту використання виробу,в рел’єфних швах,оброблені зустрічні складки з оздоблювальної тканинисалатового кольорута нанесений термологотип Замовника.». Тобто вимога по логотипу виконана;
- додатково в проекті договору (документ 7 Проект договору на закупівлю) підписаний Додаток 1, в якому описуються вигляд логотипу та його розміри.
Тобто всі умови по логотипу Замовника виконані.
Просимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
- в тексті техничних характеристик по опису Куртки робочої присутня фраза «На лівому клапані нагрудної накладної кишені нанесений логотипЗамовника.» та «Спинка з кокеткою.Для комфорту використання виробу,в рел’єфних швах,оброблені зустрічні складки з оздоблювальної тканинисалатового кольорута нанесений термологотип Замовника.». Тобто вимога по логотипу виконана;
- додатково в проекті договору (документ 7 Проект договору на закупівлю) підписаний Додаток 1, в якому описуються вигляд логотипу та його розміри.
Тобто всі умови по логотипу Замовника виконані.
Просимо переглянути Ваше рішення.
Скасована
Дата: 09 квітня 2021 08:41
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2021-02-09-002767-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+", Код ЄДРПОУ:38672465
Дата подання: 09 квітня 2021 08:42
Оскарження дискваліфікації
Нас відхілено з причини відсутності у технічних характеристиках логотипу замовника. Відповідь: - в тексті техничних характеристик по опису Куртки робочої присутня фраза «На лівому клапані нагрудної накладної кишені нанесений логотипЗамовника.» та «Спинка з кокеткою.Для комфорту використання виробу,в рел’єфних швах,оброблені зустрічні складки з оздоблювальної тканинисалатового кольорута нанесений термологотип Замовника.». Тобто вимога по логотипу виконана; - додатково в проекті договору (документ 7 Проект договору на закупівлю) підписаний Додаток 1, в якому описуються вигляд логотипу та його розміри. Тобто всі умови по логотипу Замовника виконані. Просимо переглянути Ваше рішення.
Також звертаємо Вашу увагу на те, оголошено новий тендер на закупівлю 18110000-3 Формений одяг (Костюм робочий) UA-2021-04-07-011519-a
Згідно пп 2 п.8 ст.18 ЗУ «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.»
Строк оскарження спливає 12.04.2021р.
Згідно п.17 ст.18 ЗУ «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.»
Розгорнути
Згорнути
Також звертаємо Вашу увагу на те, оголошено новий тендер на закупівлю 18110000-3 Формений одяг (Костюм робочий) UA-2021-04-07-011519-a
Згідно пп 2 п.8 ст.18 ЗУ «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.»
Строк оскарження спливає 12.04.2021р.
Згідно п.17 ст.18 ЗУ «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2021 10:38
УКРАЇНА
Комунальне підприємство „Чернігівводоканал”
Чернігівської міської ради
14017, м. Чернiгiв, вул. Жабинського,15 тел. (0462) 649-091
____ ___________ 2021 року
ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю послуг
1. Найменування замовника – комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника - 03358222
3. Місцезнаходження замовника – 14017, м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
3.1. Вид предмета закупівлі.
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням кодів відповідних класифікаторів: Охорона майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги )
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – об’єктів, які належать Замовнику: 15 об’єктів.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
- м. Чернігів, Гущин, вул. Колективна, 58
- м. Чернігів, вул. Красносільського 4/1
- м. Чернігів, вул. Шевченка (приміщення насосної станції водопроводу «Десна»)
- м. Чернігів, вул. Київська, 14-а
- м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
- м. Чернігів, вул. Пушкіна, 1-а
- м. Чернігів, проспект Миру, 314Б
- м. Чернігів, вул. Волонтерів
- м. Чернігів, вул. Солов’їна
- м. Чернігів, вул. Білогорська
- м. Чернігів, вул. Шевченка, 105в
- м. Чернігів, вул. Пашина, 2
- м. Чернігів, вул. Мстиславська, 100А
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
8.1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - попередня оплата.
8.2. Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
9. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори – Управління поліції охорони в Чернігівській області.
10. Код згідно з ЄДРПОУ учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: 40109021.
11. Місцезнаходження (для юридичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: вул. І. Франка, буд. 4-А, м. Чернігів, Чернігівська область, Україна, 14021. тел. 0462676991
12. Узгоджена ціна пропозиції – 733 500.00 грн разом із ПДВ (сімсот тридцять три тисячі п’ятсот п’ятсот грн, 00коп).
13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п 1. ч.2. ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі": Закупівлю було відмінено двічі через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 09.03.21 була оголошена процедура закупівлі послуги - код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Охорона майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи) шляхом застосування процедури відкритих торгів в електронній системі ProZorro. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-09-001716-b
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подання пропозицій до 26.03.21 року. Оскільки від учасників була подана одна тендерна пропозиція Учасника УПО в Чернігівській області електронною системою 26.03.21 було визначено статус - закупівля не відбулася, що відповідно відобразилось на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
Вдруге тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 26.03.21 року була оголошена процедура закупівлі послуги з охорони майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-000975-b.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подачі пропозицій до 12.04.21. Оскільки від учасників була подана одна тендерна пропозиція, електронною системою 12.04.21 було визначено статус - закупівля не відбулась, що відповідно відобразилось на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель, у разі подання до участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином, закупівля була двічі автоматично відмінена електронною системою закупівель.
Голови тендерного комітету
КП «Чернігівводоканал» С.М. Трохименко
вик. Бичкова Т.О. 0504657672
Відповідно до п. 17 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Враховуючи зазначене, Учасник, у порядку, передбаченому ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається зі скаргою, що стосується прийнятого рішення замовника (протокол – рішення № 3 від 31.03.21) до Антимонопольного комітету України.
Комунальне підприємство „Чернігівводоканал”
Чернігівської міської ради
14017, м. Чернiгiв, вул. Жабинського,15 тел. (0462) 649-091
____ ___________ 2021 року
ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю послуг
1. Найменування замовника – комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника - 03358222
3. Місцезнаходження замовника – 14017, м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
3.1. Вид предмета закупівлі.
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням кодів відповідних класифікаторів: Охорона майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги )
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – об’єктів, які належать Замовнику: 15 об’єктів.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
- м. Чернігів, Гущин, вул. Колективна, 58
- м. Чернігів, вул. Красносільського 4/1
- м. Чернігів, вул. Шевченка (приміщення насосної станції водопроводу «Десна»)
- м. Чернігів, вул. Київська, 14-а
- м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
- м. Чернігів, вул. Пушкіна, 1-а
- м. Чернігів, проспект Миру, 314Б
- м. Чернігів, вул. Волонтерів
- м. Чернігів, вул. Солов’їна
- м. Чернігів, вул. Білогорська
- м. Чернігів, вул. Шевченка, 105в
- м. Чернігів, вул. Пашина, 2
- м. Чернігів, вул. Мстиславська, 100А
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
8.1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - попередня оплата.
8.2. Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.
9. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори – Управління поліції охорони в Чернігівській області.
10. Код згідно з ЄДРПОУ учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: 40109021.
11. Місцезнаходження (для юридичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: вул. І. Франка, буд. 4-А, м. Чернігів, Чернігівська область, Україна, 14021. тел. 0462676991
12. Узгоджена ціна пропозиції – 733 500.00 грн разом із ПДВ (сімсот тридцять три тисячі п’ятсот п’ятсот грн, 00коп).
13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п 1. ч.2. ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі": Закупівлю було відмінено двічі через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 09.03.21 була оголошена процедура закупівлі послуги - код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Охорона майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи) шляхом застосування процедури відкритих торгів в електронній системі ProZorro. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-09-001716-b
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подання пропозицій до 26.03.21 року. Оскільки від учасників була подана одна тендерна пропозиція Учасника УПО в Чернігівській області електронною системою 26.03.21 було визначено статус - закупівля не відбулася, що відповідно відобразилось на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання до участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
Вдруге тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 26.03.21 року була оголошена процедура закупівлі послуги з охорони майна на об’єкті та обслуговування сигналізації на цьому об’єкті, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням мобільної групи. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-000975-b.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подачі пропозицій до 12.04.21. Оскільки від учасників була подана одна тендерна пропозиція, електронною системою 12.04.21 було визначено статус - закупівля не відбулась, що відповідно відобразилось на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель, у разі подання до участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином, закупівля була двічі автоматично відмінена електронною системою закупівель.
Голови тендерного комітету
КП «Чернігівводоканал» С.М. Трохименко
вик. Бичкова Т.О. 0504657672
Відповідно до п. 17 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Враховуючи зазначене, Учасник, у порядку, передбаченому ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається зі скаргою, що стосується прийнятого рішення замовника (протокол – рішення № 3 від 31.03.21) до Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "LEGIO" |
999 210,00
UAH з ПДВ
|
910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА |
915 800,00
UAH з ПДВ
|
915 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
997 408,80
UAH з ПДВ
|
997 408,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+" |
1 195 176,00
UAH з ПДВ
|
1 183 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "LEGIO" #32947782 |
Відхилено |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 17:18
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА #2910807547 |
Рішення скасоване |
915 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 08:25
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОВГОШАПКО ГАЛИНА ІВАНІВНА #2910807547 |
Відхилено |
915 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 09:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Відхилено |
997 408,80
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ+" #38672465 |
Відхилено |
1 183 200,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 13:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 квітня 2021 13:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі