Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та дрібна канцелярія
Очікувана вартість
98 291,00 UAH
UA-2021-02-09-001877-b 0cbe3b3ad71042ddba813c358672df22
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Тетяна Олександрівна

380442732014 sv_zarp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498541
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Контактна особа: Ковальчук Тетяна Олександрівна
380442732014
sv_zarp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 13:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 11:47
Очікувана вартість: 98 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 491,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 упаковка
Папір А4 UPM Office copy/print g/m: 80, білизна CIE% ISO 2471 %: 93, питомий об'єм ISO 534 cm3/g: 1.30 - код ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 упаковка
Біндер "Datum" 41мм /300087/ D1111 (12/1296) чорний - код ДК 021:2015- 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Біндер 25мм "4OFFICE" /4-328/ (12/144) чорний - код ДК 021:2015- 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Клей-олівець 15 гр. (PVA) "Datum" /D1320/ - код ДК 021:2015- 30192700- 8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Клей ПВА з ковпачком-дозатором "КІП" 200г. - код ДК 021:2015- 30192700- 8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ніж канцелярський "4OFFICE" /4-313/ 18мм - код ДК 021:2015- 30197310-2 – Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Нитки суворі для документів «BuruMax» ВМ5556 - код ДК 021:2015- 30192700- 8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
246 штуки
Олівець пр. 4200 "Superb Writer" НB з гумк - код ДК 021:2015-30192130-1 – Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
900 штуки
Ручка кульк. "Ice Pen" 10186-02 синя - код ДК 021:2015- 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Ручка гелева синя "Goldex" "Hi-Pass gel" 921, 0,6мм - код ДК 021:2015- 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упаковка
Скоби для степлера "Datum" /300084/ D2052, №24/6 (1000шт) - код ДК 021:2015-30197110-0 – Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаковка
Скоби для степлера №23/12 Delta by Axent, 1000шт - код ДК 021:2015-30197110-0 – Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Скотч канцелярський 18ммх20м, "4OFFICE" /4-376/ - код ДК 021:2015- 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Скотч пакувальний "Canada" 48мм*100м (40мкм) прозор. - код ДК 021:2015- 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 штуки
Скріпки "LEO" /140035/ L1910, 25мм (100шт) нікель трикутні - код ДК 021:2015- 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Скріпки "LEO" /140140/ L1916, 50мм (100шт) нікель хвилясті - код ДК 021:2015- 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 штуки
Стікери "4OFFICE" /4-426/ ПЛАСТ. 44*12мм, НЕОН, стрілки (5кол*20арк.) - код ДК 021:2015-30192800-9 - Самоклейні етикетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Степлер № 24/6, 30арк. "Leo" /600174/ L3011, метал Ергоном. - код ДК 021:2015-30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Степлер № 24, 100 арк. "SOZ" 4053, 79мм, 2 кратн. зниження зусилля - код ДК 021:2015-30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 упаковка
Файл гл. А4+ 40мкм. "Economix" /E31107/ глянець, 100шт/упак - код ДК 021:2015 -30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Фарба штемпельна синя Buromax - код ДК 021:2015-30192110-5 – Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Шило канцелярське велике - ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 блок
Папір з кл. шаром 76*76 мм "4OFFICE" /4-423/ 100 арк., ЖОВТ. – ДК 021:2015- 30199410-7 Самоклейний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2021  —  19 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі видаткової накладної на Товар протягом 12 (дванадцяти) банківських днів після поставки товару за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовується. Пiсляоплата 12 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 11:33
Проект договору КАРТОННА ПРОДУКЦІЯ.docx
09 лютого 2021 11:33
Оголошення 2.docx
09 лютого 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 11:33
Проект договору КАРТОННА ПРОДУКЦІЯ.docx
09 лютого 2021 11:33
Оголошення 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-09-001877-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 15 лютого 2021 10:14
Порушення
Замовник вимагає:"Учасник має обов’язково пред’явити сертифікати якості на відповідність продукції згідно заданих вимог або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Технічні та якісні характеристики товару мають відповідати сертифікатам та висновкам державної санітарно-епідеміологічної експертизи та обов’язково мають бути надані технічні характеристики (умови) на заданий товар від виробника." Куди предявити, коли? Якщо замовник вимагає на кокретні документи (сертифікати висновки тощо) він зобовязаний вказати, якими законодавчими актами вони передбачені або зазначит про подання учасником листа розяснення щодо не надання документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2021 16:15
Шановний Учаснику, у додатку 1 до Оголошення у п.7 – Замовник має на увазі, що під час періоду подання пропозицій для участі у закупівлі по предмету: Папір та дрібна канцелярія – Учасник повинен надати сертифікати якості на відповідність продукції згідно заданих вимог або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що необхідні до даної закупівлі відповідно до чинного законодавства України.
Нажаль внести зміни до Оголошення не має можливості, так як період уточнень закінчився. Дану вимогу, Ви мали можливість написати під час періоду уточнень,тоді Замовник вніс би зніни до документації, та додав би до переліку документів, які подаються учасником - лист роз’яснення щодо не надання документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 82 839,36
UAH з ПДВ
82 245,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 83 100,00
UAH з ПДВ
82 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛЬЦЕВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 97 500,00
UAH з ПДВ
97 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 12:31
Електронний підпис
18 лютого 2021 12:31
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2021 12:31
Установчий договір.pdf
18 лютого 2021 12:31
Статут - 24.07.2020.pdf
18 лютого 2021 12:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 лютого 2021 12:31
Паспорт, код - директор.pdf
18 лютого 2021 12:31
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2021 12:31
Довідка 4-ОПП.pdf
18 лютого 2021 12:31
Витяг з ЄДРПОУ - 17.12.2020.pdf

Публічні документи

16 лютого 2021 12:00
Електронний підпис
16 лютого 2021 11:53
ТУ нов.png.p7s
16 лютого 2021 11:53
ТУ нов 2.png.p7s
16 лютого 2021 11:52
Сертификат Восход.pdf.p7s
16 лютого 2021 11:52
Восход.png.p7s
16 лютого 2021 11:52
восход письмо.bmp.p7s
16 лютого 2021 11:52
Висновок ДСЕЕ ПВА_1.png.p7s
16 лютого 2021 11:52
Висновок ДСЕЕ ПВА.png.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9609_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9609.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9608_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9608.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9505_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9505.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9013_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 9013.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 8308_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 8308.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 4911_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 4911.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 3926_1.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
СЭС 3926.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:52
гігієна upm2.pdf.p7s
16 лютого 2021 11:52
гігієна upm1.pdf.p7s
16 лютого 2021 11:52
Код ФОП Мальцев ДВ.jpg.p7s
16 лютого 2021 11:43
гігієна upm2.pdf
16 лютого 2021 11:43
гігієна upm1.pdf
16 лютого 2021 11:43
Код ФОП Мальцев ДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

ТОВ "Транзит-С"

ФОП "МАЛЬЦЕВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 82 245,36
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 15:26

Документи

25 лютого 2021 15:25
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:24
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
82 245,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 15:25
Електронний підпис
25 лютого 2021 15:24
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 17:00
ДОГОВІР ПАПІР КАНЦЕЛЯРІЯ.pdf укладений
09 березня 2021 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 245,36
UAH (в тому числі ПДВ 13 707,56 UAH)