Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі)
Очікувана вартість
38 500,00 UAH
UA-2021-02-09-001366-a a5b683728944423693c5b9ce9a0a5c96
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Самардак

+380462775083 upr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147598
Вебсайт: http://osvita.ch.ua/
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141
Контактна особа: Алла Самардак
+380462775083
upr_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 09:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 09:38
Початок аукціону: 24 лютого 2021 11:06
Очікувана вартість: 38 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№13 (вул.Любецька , 40)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
8 штуки
Стіл учнівський одномісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№13 (вул.Любецька , 40)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
8 штуки
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№13 (вул.Любецька , 40)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
1 штуки
Стіл демонстраційний для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№7 (пр-т Перемоги, 197)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
1 штуки
Стіл для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№7 (пр-т Перемоги, 197)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
1 штуки
Шафа відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№7 (пр-т Перемоги, 197)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ЗЗСО№7 (пр-т Перемоги, 197)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 09:44
ПРОЄКТ шкільні меблі інклюзія.doc
09 лютого 2021 09:44
Спрощена шкільні меблі інклюзія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2021 12:00
Дата відповіді: 10 лютого 2021 14:47
Для більш коректного разрахування ціни тендерної пропозицї, підкажіть, будь ласка, який загальний вигляд стелажа, скільки там поличок, наприклад?
Відповідь: Доброго дня. Технічні характеристики товару, який планує здійснити замовник викладені в оголошенні. З метою уточнення характеристик (визначення додаткових параметрів) радимо звернутися до керівника закладу освіти для якого здійснюється придбання меблів (назва закладу вказана в оголошенні).
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2021 12:02
Дата відповіді: 10 лютого 2021 14:49
Підкажіть, будь ласка, який вигляд у стільця, якщо у нього є кришка та дно? Може, це якась помилка?
Відповідь: Доброго дня. Під кришколю для стільця замовник мав на увазі його спинку. З метою уточнення характеристик (визначення додаткових параметрів) радимо звернутися до керівника закладу освіти для якого здійснюється придбання меблів (назва закладу вказана в оголошенні).
Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2021 12:06
Дата відповіді: 10 лютого 2021 14:48
Доброго дня! Підкажіть, який загальний вигляд стільця учнівського одномісного? Може, наприклад, є фото, що саме ви хочите
Відповідь: Доброго дня. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені в оголошенні. З метою уточнення характеристик (визначення додаткових параметрів) радимо звернутися до керівника закладу освіти для якого здійснюється придбання меблів (назва закладу вказана в оголошенні).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Головко Ольга Анатоліївна 37 700,00
UAH з ПДВ
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ" 35 216,00
UAH з ПДВ
35 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 11:48
Електронний підпис
18 лютого 2021 11:45
установчі з підписом.pdf
18 лютого 2021 11:45
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2021 11:45
сертифікати матеріали.pdf
18 лютого 2021 11:45
паспорт_ ІНН.pdf
18 лютого 2021 11:45
дилерський договір.pdf
18 лютого 2021 11:45
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 15:21
Електронний підпис
18 лютого 2021 15:18
цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2021 15:18
повноваження підпису.pdf
18 лютого 2021 15:18
паспорт та код.pdf
18 лютого 2021 15:18
Довідка.pdf
18 лютого 2021 15:18
гарантійний лист.pdf
18 лютого 2021 15:18
відсутність санкцій.pdf
18 лютого 2021 15:18
витяг з реєстру.pdf
18 лютого 2021 15:18
виписка з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Головко Ольга Анатоліївна

ФОП "ЖИР КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Головко Ольга Анатоліївна
#2918510367
Переможець 34 500,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 11:34

Документи

25 лютого 2021 11:34
Електронний підпис
25 лютого 2021 11:34
переможець уч 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Головко Ольга Анатоліївна
#2918510367
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 11:34
Електронний підпис
25 лютого 2021 11:34
переможець уч 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 14:23
ду 2 дог 394.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:29
ДУ 1 дог 394 Головко меблі.pdf зміни до договору
22 березня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 09:35
394.pdf укладений
04 березня 2021 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п 5.1. Доставка здійснюється у строк до 01.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 500,00
UAH