Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна, двері та супутні вироби.
Очікувана вартість
28 300,00 UAH
UA-2021-02-09-000727-b 6aecc8f5cc9e4a739d0ddb36af0fb3ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пінчук Валерій Валентинович

380442350728 vpinchuk2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Бессарабський ринок"
Код ЄДРПОУ: 05587984
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2
Контактна особа: Пінчук Валерій Валентинович
380442350728
vpinchuk2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 28 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виготовлення та монтаж конструкції дверей громадського туалету КП "Бессарабського ринку".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Двері.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київська область, Київ, Бессарабська пл. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок здійснення розрахунків підприємством здійснюється на протязі семи робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 16:19
Оголошення БЕСС.РИНОК.docx
11 лютого 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 16:19
Оголошення БЕСС.РИНОК.docx
11 лютого 2021 16:13
Оголошення БЕСС.РИНОК.docx
09 лютого 2021 11:13
Оголошення БЕСС.РИНОК.docx
09 лютого 2021 11:07
Оголошення БЕСС.РИНОК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 11 лютого 2021 13:50
Дата відповіді: 11 лютого 2021 16:26
Шановний замовник! Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником за ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби. Тобто, за даною закупівлі має бути укладено договір купівлі-продажу та по завершенню його виконання буде підписано видаткову накладну. В той же час, в п.6 "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" зазначено, що "Розрахунки Замовником проводяться на протязі 7 робочих днів з наданням постачальником рахунку на оплату та АКТУ ВИКОНАНИХ РОБІТ." Також в Додатку 3 "Договір" зазначено, що "«Постачальник» зобов’язується виконати роботи". Таким чином має місце протиріччя між предметом закупівлі та документами, якими буде підтверджено виконання договору. Просимо замовника надати роз'яснення та внести виправлення у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Після вивчення запитання по закупівлі UA-2021-02-09-000727-b, Замовник здійснив виправлення в тендерну документацію. Дякую.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій