Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
1. High-flow dialyzer 1.0-1,2 m square 2. High-flow dialyzer 1.3-1,4 m square 3. High-flow dialyzer 1,6-1,8 m square 4. High-flow dialyzer 1,9-2,2 m square 5. Fistula needle arterial 16 G 6. Fistula needle venous 16 G 7. Concentrate of acid component of dialysis solution without glucose content (dry or liquid) 8. Concentrate of acid component of dialysis solution with glucose content (dry or liquid) 9. Powder cartridge or bag of the main component 10. Bloodline for hemodiafiltration 11. Filter for dialysis solution
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Спеціалізована медико-санітарна частина" ЕМР |
Код ЄДРПОУ: | 42594137 |
Місцезнаходження: | 71502, Україна , Запорізька область обл., city Energodar, street Kurchatova, 11 |
Контактна особа: |
Ходаковський Андрій Іванович +380503227398 knp.smsch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal non-profit enterprise "Specialized medical and sanitari part"Energodar city council |
National ID: | 42594137 |
Contact point: |
Khodakovskyi Andrii +380503227398 knp.smsch@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2021 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 10:09 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 лютого 2021 10:04 |
Enquiries until: | 02 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2021 10:09 |
Information
Estimated total value: | 13 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 10:05 |
Додаток_6_лист-згода.docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
Додаток_5_тен-на_пропозиц.docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
Додаток_4_дог..docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
Додаток_3_МТВ.docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
Додаток_2.docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
Додатки_1.docx | |
09 лютого 2021 10:05 |
ТД_гемодiалiз міжнародні.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000041 ● 0391ee88585e4949b97194ac7c1aff9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
89 UA-2021-02-09-000454-c 09.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-06-10-000041, щодо процедури закупівлі UA-2021-02-09-000454-c 1. Згідно Констатуючої частини моніторингу питання відповідності тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в підпункті 5 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД не відповідають вимогам пункту першого частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників «наявність обладнання, матеріально-технічної бази», в той час як згідно з Законом в редакції чинній після 19.04.2020 зазначений критерій повинен мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно ч.2, ст.16 закону: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто, вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не є обов’язковою, та взагалі могла не бути включеною до переліку кваліфікаційних вимог. Але, Замовником було прийняте рішення, про включення п.1,ч.2,ст.16 Закону до кваліфікаційних вимог, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Оскільки предметом закупівлі вищезазначеної процедури закупівлі є медичні вироби для гемодіалізу/гемодіафільтрації (код ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму), поставка яких Замовнику не потребує спеціальних технологій, тому Замовник в ТД не вимагав від Учасників процедури закупівлі кваліфікаційний критерій у вигляді саме технологій, оскільки наявність відповідних технологій необхідно при виробництві товару, виконанні робіт та послуг. Тому вважаємо, що включення до переліку одного з кваліфікаційних критеріїв, який не є обов’язковим, не в повному обсязі- є виправданим, враховуючи специфіку предмету закупівлі. 2. Згідно Констатуючої частини моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено, що учасник ТОВ «ІНДЕКС» та учасник-переможець ПП «КРІОТЕРАПІЯ-М» не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації, Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» з наданням: інформаційної довідки, складеної у довільній формі, якою підтверджується наявність у учасника усіх необхідних ліцензій та дозволів, складських приміщень, необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. транспорту для перевезення предмету закупівлі. При цьому, учасником ТОВ «ІНДЕКС» та учасником-переможцем ПП «КРІОТЕРАПІЯ-М» надано довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (файли «Кваліфікаційна частина.pdf» стор. 48 та «Адміністративно-кваліфікаційна частина.pdf» стор. 30, відповідно), в яких фактично відсутня інформація про наявність або відсутність у учасника усіх необхідних ліцензій та дозволів, що не відповідає пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, вимогам Додатку 1 до тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до наданих тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНДЕКС» та ПП «КРІОТЕРАПІЯ-М», а саме: учасником ТОВ «ІНДЕКС» надано Лист щодо відсутності ліцензування оптової торгівлі засобами медичного призначення та Гарантійний лист щодо дозволів, ліцензій та свідоцтв на товар та Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (файл «Кваліфікаційна частина.pdf» стор. 96 та стор. 95 та стор. 48) та учасником-переможцем ПП «КРІОТЕРАПІЯ-М» надано Лист-роз`яснення щодо ліцензування та Гарантійний лист щодо одержання дозволів та Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (файл «Технічна частина.pdf» стор. 9 та файл «Адміністративно-кваліфікаційна частина.pdf» стор. 8 та стор. 30, відповідно), в яких наявна інформація щодо ліцензій та дозволів. Замовником вимагалася інформаційна довідка, складена у довільній формі, якою підтверджується наявність у учасника усіх необхідних ліцензій та дозволів, складських приміщень, необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. транспорту для перевезення предмету закупівлі. На що, кожним учасником надано по 3 (три) документи, які повністю підтверджують інформацію, яку вимагав Замовник. А відтак, Замовник правомірно допустив до аукціону обох учасників, оскільки тендерні пропозиції повністю відповідали вимогам ТД. 3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що закупівля UA-2021-02-09-000454-c , була проведена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020), та просимо не відміняти вищевказану процедуру.
2021-07-05 19:31:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КНП "Спеціалізована медико-санітарна частина" ЕМР |
Код ЄДРПОУ: | 42594137 |
Місцезнаходження: | 71502, Україна, Запорізька область обл., city Energodar, street Kurchatova, 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ІНДЕКС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М |
11 558 837,64
UAH з ПДВ
|
11 558 837,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНДЕКС |
12 974 862,80
UAH з ПДВ
|
12 974 862,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КРІОТЕРАПІЯ-М #23534980 |
Переможець |
11 558 837,64
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 12:36
|
ДУ_4 від 28.02.2022 до дог. _64-21 від 09.04.2021 р..pdf | зміни до договору |
02 березня 2022 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:17
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 10:57
|
ДУ 2_06.12.2021 до договору 64-21_09.04.2021.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 10:56
|
Додаткова угода _1 до договору_ 64-21.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 15:19
|
64_21.pdf | укладений |
09 квітня 2021 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника (включили додатковий розрахунковий рахунок) |
Номер договору про закупівлю: | 64-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною юридичної адреси Постачальника внесення змін в договір в частині реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 64-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частинами 4, 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 11.3-11.5 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю товарів № 64-21 від 09.04.2021 року та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «Загальна сума цього Договору становить 5 530 922,02 грн. (П`ять мільйонів п`ятсот тридцять тисяч дев`ятсот двадцять двi гривнi 02 копiйки) у тому числі ПДВ 361 836,02 грн. (Триста шiстдесят одна тисяча вiсiмсот тридцять шiсть гривень 02 копiйки). Фінансування за даним договором здійснюється на умовах співфінансування: частково за рахунок власних коштів, отриманих в результаті господарської діяльності та частково за рахунок коштів місцевого бюджету, КЕКВ 2610: - 3 331 011,96 грн. (три мільйони триста тридцять одна тисяча одинадцять грн. 96 коп.), в т.ч. ПДВ 217 916,67 грн (двісті сімнадцять тисяч дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп.) кошти місцевого бюджету по КЕКВ 2610; - 2 199 910,06 грн. (два мільйони сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот десять грн. 06 коп.), в т.ч. ПДВ 143 919,35 грн (сто сорок три тисячі дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 35 коп.) власні кошти. В зв’язку із зміною банківських реквізитів Постачальника Сторони домовилися ввести зміни в Договір в частині реквізитів Постачальника та викласти їх в новій редакції (доданий файл Додаткової угоди) Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами. Дана Додаткова угода складена у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, які є автентичними та мають однакову юридичну силу. Інші умови вищевказаного Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 64-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |