Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-02-09-000204-b fbe896ecb07144f4b72b96c6bd1e4ba7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вівчар Андрій

380971410010 dimek777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій і моніторингу
Код ЄДРПОУ: 22607760
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бульв. Т.Шевченка 1
Контактна особа: Вівчар Андрій
380971410010
dimek777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2021 00:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшетний пк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2021 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 08:54
Оголошення закупівлі (Планшет).doc
09 лютого 2021 08:53
Технічні та якісні характеристики (Планшет).doc
09 лютого 2021 08:53
Проект договору (Планшет).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-09-000204-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 09 лютого 2021 21:15
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 лютого 2021 17:44
Шановний учаснику, хочемо зазначити, що вимога надання авторизаційного листа від виробника не є дискримінаційною та неправомірною, адже за допомогою цього документу учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару та запобігає постачанню неякісного та незаконно ввезеного товару на територію України. У даній закупівлі зазначено, що характеристики обладнання мають бути не гіршими. Замовник приймає до розгляду пропозиції будь-якого обладнання від виробника, який офіційно представлений на території України.
Також, хочемо зазначити, що посилання на рішення Антимонопольного комітету України не є причиною вважати вимогу наявності авторизаційного листа дискримінаційною та неправомірною так як Антимонопольний комітет приймає рішення окремо по кожній закупівлі.
Враховуючи викладене вище, ми відхиляємо Вашу вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 119 976,00
UAH з ПДВ
119 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Переможець 119 976,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 09:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 лютого 2021 09:37
Електронний підпис
19 лютого 2021 09:36
протокол №5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2021 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
119 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2021 09:37
Електронний підпис
19 лютого 2021 09:36
протокол №5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:51
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 10:10
додаток до договору машини для обробки даних.pdf укладений
09 березня 2021 10:09
Договір машини для обробки даних.pdf укладений
09 березня 2021 10:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 996,00 UAH)