Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Software and technical support services for the Unified State Register of Declarations of Persons Authorized to Perform Functions of the State or Local Self-Government
Software and technical support services for the Unified State Register of Declarations of Persons Authorized to Perform Functions of the State or Local Self-Government
Очікувана вартість
5 868 606,00 UAH
UA-2021-02-08-012906-a ● 87f86952c05c42bda70a29a2048d069f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська область обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Маруженко Олексій +3800442000643 o.maruzhenko@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | National Agency on Corruption Prevention |
National ID: | 40381452 |
Contact point: |
Halyna Yakovleva +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Additional contacts: |
Маруженко Олексій +3800442000643 o.maruzhenko@nazk.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 19:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 5 868 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 343,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29340 UAH |
Publication date: | 08 лютого 2021 19:34 |
Enquiries until: | 01 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 868 606 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 343 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Scope of the procurement
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Код 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
З питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83,e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Маруженко Олексій Петрович, заступник керівника Відділу із забезпечення роботи державних реєстрів НАЗК, тел.: (044) 200-06-43, e-mail: o.maruzhenko@nazk.gov.ua.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 29 340 грн (двадцять дев'ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Код 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
З питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83,e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Маруженко Олексій Петрович, заступник керівника Відділу із забезпечення роботи державних реєстрів НАЗК, тел.: (044) 200-06-43, e-mail: o.maruzhenko@nazk.gov.ua.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 29 340 грн (двадцять дев'ять тисяч триста сорок гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Software and technical support services for the Unified State Register of Declarations of Persons Authorized to Perform Functions of the State or Local Self-Government
Code 72250000-2 «System and support services» of the national classifier of Ukraine ДК 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»
On the issues of tender proposals registration —Halyna Yakovleva, NAPC Patronage Service Advisor, tel\f.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
On the issues of advice on technical requirements — Oleksii Maruzhenko, Deputy Head of Ensuring the Work of NAPC State Registers Division, tel.: (044) 200-06-43, e-mail: o.maruzhenko@nazk.gov.ua.
The amount, type and conditions of tender security: UAH 29 340 tender security is provided by the tenderer in the form of an electronic bank guarantee, the tender security must be valid for at least 120 days after the submission deadline for tender offers, including the day of the deadline for submission of tender offers. More details can be found in the tender documentation.
Розгорнути
Згорнути
Code 72250000-2 «System and support services» of the national classifier of Ukraine ДК 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»
On the issues of tender proposals registration —Halyna Yakovleva, NAPC Patronage Service Advisor, tel\f.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
On the issues of advice on technical requirements — Oleksii Maruzhenko, Deputy Head of Ensuring the Work of NAPC State Registers Division, tel.: (044) 200-06-43, e-mail: o.maruzhenko@nazk.gov.ua.
The amount, type and conditions of tender security: UAH 29 340 tender security is provided by the tenderer in the form of an electronic bank guarantee, the tender security must be valid for at least 120 days after the submission deadline for tender offers, including the day of the deadline for submission of tender offers. More details can be found in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Software and technical support services for the Unified State Register of Declarations of Persons Authorized to Perform Functions of the State or Local Self-Government
CPV: 72250000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником щомісяця у розмірі, встановленому Договором, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 17:37 |
Перелік змін 02.03.2021.docx | |
02 березня 2021 17:37 |
Тендерна документація (нова редакція 02.03.2021).docx | |
02 березня 2021 17:37 |
Проєкт договору.docx |
02 березня 2021 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 17:37 |
Перелік змін 02.03.2021.docx
|
|||
02 березня 2021 17:37 |
Тендерна документація (нова редакція 02.03.2021).docx
|
|||
02 березня 2021 17:37 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технології, Організаційні питання
Дата подання: 09 лютого 2021 14:07
Дата відповіді: 10 лютого 2021 18:17
Доброго дня. Які технології використані при впровадженні Реєстру, моніторингу функціонування? Які мови програмування використані при розробці усіх складових Системи Реєстру? Надання послуг ... здійснюється виключно на технічному майданчику Замовника - мається на увазі, що працівники Виконавця повинні фізично перебувати на території Замовника і виконувати звідти всю роботу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання надаємо такі відповіді.
При впровадженні Реєстру використовувались наступні програмні засоби та технології:
- CentOS версії не нижче 7.6.1810;
- RHEL версії не нижче 8.3;
- PostgreSQL версія 12.4;
- nginx версії не нижче 1.12;
- PHP версія 7.4;
- Redis версії не нижче 5.0.5;
- RabbitMQ версії не нижче 3.3.5;
- ElasticSearch версії не нижче 7.3;
- Logstash версії не нижче 7.3;
- Kibana версії не нижче 7.3.
Також у Реєстрі для ELK стеку використовується NoSQL, а для його функціонування передбачені програмні засоби віртуалізації: Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Ceph Storage, Red Hat OpenShift Container Platform, Red Hat Ansible Automation.
Оскільки Реєстр розгорнуто на програмно-апаратній платформі, яка розміщується у відомчому центрі обробки даних Національного агентства, та на виконання вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" має побудовану комплексну систему захисту інформації із підтвердженою відповідністю (атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 24.12.2020 за № 22374), послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру мають надаватись виключно на технічному майданчику Національного агентства із забезпеченням збереження та захисту даних Реєстру в обсязі вимог, підтверджених атестатом відповідності комплексної системи захисту інформації Реєстру.
При впровадженні Реєстру використовувались наступні програмні засоби та технології:
- CentOS версії не нижче 7.6.1810;
- RHEL версії не нижче 8.3;
- PostgreSQL версія 12.4;
- nginx версії не нижче 1.12;
- PHP версія 7.4;
- Redis версії не нижче 5.0.5;
- RabbitMQ версії не нижче 3.3.5;
- ElasticSearch версії не нижче 7.3;
- Logstash версії не нижче 7.3;
- Kibana версії не нижче 7.3.
Також у Реєстрі для ELK стеку використовується NoSQL, а для його функціонування передбачені програмні засоби віртуалізації: Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Ceph Storage, Red Hat OpenShift Container Platform, Red Hat Ansible Automation.
Оскільки Реєстр розгорнуто на програмно-апаратній платформі, яка розміщується у відомчому центрі обробки даних Національного агентства, та на виконання вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" має побудовану комплексну систему захисту інформації із підтвердженою відповідністю (атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 24.12.2020 за № 22374), послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру мають надаватись виключно на технічному майданчику Національного агентства із забезпеченням збереження та захисту даних Реєстру в обсязі вимог, підтверджених атестатом відповідності комплексної системи захисту інформації Реєстру.
щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 16 лютого 2021 15:47
Дата відповіді: 18 лютого 2021 12:32
Додатком 3 до тендерної документації, описані вимоги до надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, в яких визначена, зокрема, необхідність розробки та внесення змін до програмного забезпечення, у тому числі користувацького інтерфейсу, аналітичних програмних інструментів та програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами, форм електронних документів у Реєстрі, інших модулів та функціональних складових Реєстру у зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань та здійснення коригування документації на Реєстр.
Слід зазначити, що здійснення розробки та внесення змін до програмного забезпечення Реєстру має бути виконано на підставі змін до законодавства в галузі, на підставі яких мають бути здійснені зміни до відповідної документації на Реєстр.
Склад видів документів, що розробляються на стадії «Дослідження і обґрунтування створення АС» визначають відповідно до розд. 3 ГОСТ 24.601, виходячи з необхідних результатів виконання даної стадії.
На стадії «Технічне завдання» розробляють Технічне завдання (ТЗ) на створення автоматизованої системи відповідно до вимог ГОСТ 34.602.
Отже, в залежності від специфіки та характеру змін постає відповідно необхідність їх внесення у різні складові документації на Реєстр.
Окрім того, слід зауважити що дані складові Додатку 3, описані вище, до тендерної документації є за своєю суттю окремим видом послуг та відповідно зовсім іншим предметом закупівлі відповідно до Національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник України», та суперечить рекомендаціям Уповноваженого органу з питань закупівель щодо визначення предмету закупівлі (Інфолист МЕРТУ № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 року, Інфолист МЕРТУ № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016 року).
Разом з цим, одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Мінекономрозвитку напрацьовано проект примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, даною методикою передбачено, що для формування об’єктивної очікуваної вартості слід визначити повну характеристики предмета закупівлі (марка, креслення, розмір, ДСТУ, ГОСТ, технічні умови, тип, сорт, категорія, артикул, ємність, густина, тип упаковки (тара), а також рік випуску для техніки та обладнання), необхідної кількості, графік поставок, умов постачання, умов оплати та систему надання знижок, гарантійний термін тощо.
Так враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Замовником були залишені без уваги дані рекомендації Уповноваженого органу з питань закупівель.
З огляду на зазначене:
1) Звертаємось із проханням виключити із Додатку З тендерної документації за предметом закупівлі необхідність розробки та внесення змін до програмного забезпечення, у тому числі користувацького інтерфейсу, аналітичних програмних інструментів та програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами, форм електронних документів у Реєстрі, інших модулів та функціональних складових Реєстру у зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань та здійснення коригування документації на Реєстр.
2) У разі відмові у проханні визначеному у пункті 1, з метою формування об’єктивної цінової пропозиції, просимо внести зміни у тендерну документацію визначивши специфіку та характер змін що мають бути внесені у програмне забезпечення Реєстру та відповідно визначити перелік складових документації на Реєстр, які мають коригуватись у період дії договору.
3) Також просимо надати роз’яснення стосовно методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, якою у даному випадку керувався Замовник.
Зазначаємо про необхідність надання відповіді по кожному пункту запиту окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваші запитання надаємо такі відповіді.
1) Відповідно до ГОСТ 34.601-90 Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Автоматизовані системи. Стадії створення, після введення автоматизованої системи в експлуатацію передбачається її супровід. Зокрема, такий супровід передбачає усунення виявлених недоліків і забезпечення сталості експлуатаційних характеристик автоматизованої системи, внесення необхідних змін в документацію на автоматизовану систему тощо. Також зазначаємо, що предметом закупівлі є послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр). Тому, з огляду на викладене, надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, без розробки та внесення змін до програмного забезпечення не уявляється можливим. Зазначені зміни мають також бути відображені в технічній та робочій документації на Реєстр.
2) Характер змін, що мають бути внесені у програмне забезпечення, та, відповідно, технічна та робоча документація, яка потребуватиме відображення таких змін, відповідатиме прийнятим змінам до законодавства, наказам Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань, про що зазначено у Додатку 3 до Тендерної документації.
3) Обґрунтування вартості предмета закупівлі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (із змінами), опубліковано на офіційному веб-сайті Національного агентства. Із зазначеним документом можна ознайомитись за посиланням: https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/Obgruntuvannya-vartosti.pdf.
1) Відповідно до ГОСТ 34.601-90 Інформаційна технологія. Комплекс стандартів на автоматизовані системи. Автоматизовані системи. Стадії створення, після введення автоматизованої системи в експлуатацію передбачається її супровід. Зокрема, такий супровід передбачає усунення виявлених недоліків і забезпечення сталості експлуатаційних характеристик автоматизованої системи, внесення необхідних змін в документацію на автоматизовану систему тощо. Також зазначаємо, що предметом закупівлі є послуги з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр). Тому, з огляду на викладене, надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, без розробки та внесення змін до програмного забезпечення не уявляється можливим. Зазначені зміни мають також бути відображені в технічній та робочій документації на Реєстр.
2) Характер змін, що мають бути внесені у програмне забезпечення, та, відповідно, технічна та робоча документація, яка потребуватиме відображення таких змін, відповідатиме прийнятим змінам до законодавства, наказам Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань, про що зазначено у Додатку 3 до Тендерної документації.
3) Обґрунтування вартості предмета закупівлі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (із змінами), опубліковано на офіційному веб-сайті Національного агентства. Із зазначеним документом можна ознайомитись за посиланням: https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/Obgruntuvannya-vartosti.pdf.
щодо антикорупційних умов у проекті договору
Дата подання: 19 лютого 2021 12:26
Дата відповіді: 24 лютого 2021 17:08
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) визначено, що Національне агентство з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику.
Також частиною 7 статті 11 Закону визначено, що до повноважень Національного агентства належать координація та надання методичної допомоги щодо виявлення державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування корупційних ризиків у своїй діяльності та реалізації ними заходів щодо їх усунення, у тому числі підготовки та виконання антикорупційних програм.
Так, наприклад, Типовою антикорупційною програмою, затвердженою Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 №75, передбачено, що положення щодо обов’язковості дотримання Антикорупційної програми, зокрема, можуть включатися до договорів, які укладаються Юридичною особою.
Разом з цим, сподіваючись на те, що центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику, обов’язково має включати в свої договори Антикорупційні застереження, демонструючи при цьому нульову толерантність до корупції, однак, як виявилось це не відповідає дійсності і цей орган лише пише нормативні документи, і для нього вони не обов’язкові до виконання.
Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення:
1) Чому в проекті договору відсутні антикорупційні застереження?
2) Можливо є необхідність внесення змін у проект договору та включити все ж таки антикорупційні застереження у проект договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національне агентство з питань запобігання корупції розробляє як замовник проєкти господарських договорів відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та вони містять усі істотні умови.
Згідно з п. 2 гл. 3 розділу III Типової антикорупційної програми юридичної особи, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 (далі – Типова антикорупційна програма юридичної особи), про яку йде мова у запитанні, положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми можуть включатися до договорів, які укладає юридична особа.
Норма, закріплена в п. 2 гл. 3 розділу III Типової антикорупційної програми юридичної особи, має диспозитивний характер та не встановлює для юридичних осіб обов’язок включати до договорів, які укладає така юридична особа, положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми.
Крім того, Типова антикорупційна програма юридичної особи встановлює стандарти та вимоги, які застосовуються в діяльності юридичних осіб, та не поширюється на державні органи, антикорупційні програми яких розробляються відповідно до ст. 19 Закону України «Про запобігання корупції» (зокрема, Національне агентство як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику).
Слід зазначити, що в Національному агентстві з метою запровадження комплексу додаткових заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції, розроблених з урахуванням ідентифікованих корупційних ризиків, наказом Національного агентства від 30.12.2020 № 610/20 затверджено Антикорупційну програму Національного агентства з питань запобігання корупції на 2021 – 2022 роки (далі – Програма).
На виконання цієї Програми організація та здійснення антикорупційних заходів у сфері публічних закупівель Національного агентства забезпечується шляхом управління ідентифікованими корупційними ризиками, вжиття заходів внутрішнього контролю, налагодження комунікації та обміну інформацією, здійснення моніторингу.
Антикорупційну перевірку контрагентів Національного агентства на наявність корупційних ризиків здійснює Управління внутрішнього контролю.
Враховуючи викладене, вважаємо, що необхідність вносити зміни в проєкт договору про надання послуг з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відсутня.
Національне агентство з питань запобігання корупції розробляє як замовник проєкти господарських договорів відповідно до Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та вони містять усі істотні умови.
Згідно з п. 2 гл. 3 розділу III Типової антикорупційної програми юридичної особи, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 (далі – Типова антикорупційна програма юридичної особи), про яку йде мова у запитанні, положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми можуть включатися до договорів, які укладає юридична особа.
Норма, закріплена в п. 2 гл. 3 розділу III Типової антикорупційної програми юридичної особи, має диспозитивний характер та не встановлює для юридичних осіб обов’язок включати до договорів, які укладає така юридична особа, положення щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми.
Крім того, Типова антикорупційна програма юридичної особи встановлює стандарти та вимоги, які застосовуються в діяльності юридичних осіб, та не поширюється на державні органи, антикорупційні програми яких розробляються відповідно до ст. 19 Закону України «Про запобігання корупції» (зокрема, Національне агентство як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику).
Слід зазначити, що в Національному агентстві з метою запровадження комплексу додаткових заходів щодо запобігання, виявлення та протидії корупції, розроблених з урахуванням ідентифікованих корупційних ризиків, наказом Національного агентства від 30.12.2020 № 610/20 затверджено Антикорупційну програму Національного агентства з питань запобігання корупції на 2021 – 2022 роки (далі – Програма).
На виконання цієї Програми організація та здійснення антикорупційних заходів у сфері публічних закупівель Національного агентства забезпечується шляхом управління ідентифікованими корупційними ризиками, вжиття заходів внутрішнього контролю, налагодження комунікації та обміну інформацією, здійснення моніторингу.
Антикорупційну перевірку контрагентів Національного агентства на наявність корупційних ризиків здійснює Управління внутрішнього контролю.
Враховуючи викладене, вважаємо, що необхідність вносити зміни в проєкт договору про надання послуг з програмно-технічного супроводження Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відсутня.
Щодо вимоги до виконавця в частині оформлення заявок
Дата подання: 19 лютого 2021 16:15
Дата відповіді: 23 лютого 2021 13:46
В додатку 2 «порядок здійснення доопрацювань, усунення збоїв та помилок») містять не чітке формулювання та потребують конкретизації, можливо з наведенням типових прикладів. В зв’язку з чим, просимо надати відповіді на питання:
1. «Оперативне усунення технологічних аварійних ситуацій та збоїв в роботі Реєстру».
На вашу думку дана вимога стосується лише проблем у роботі програмного забезпечення і не залежить від роботи апаратної складової Реєстру або допоміжних інженерних систем?
Чи існує визначення «технологічної аварійної ситуації» для даного договору?
Як, на вашу думку виконавець фізично буде визначати причини виникнення даної ситуації?
Яким чином він зможе усунути збій?
2. «Здійснення виправлень та доопрацювань Реєстру, усунення помилок, що не увійшли у категорію з пріоритетом «Критичний» чи «Високий».
Яке відношення дана вимога стосується сталого функціювання програмного забезпечення?
Можливо при експлуатації замовник може силами власних фахівців визначити, що виявлене порушення роботи реєстру пов’язане з помилками зробленими виробниками даного програмного продукту, описати недолік виявлений у програмному коді та надати заявку на виправлення конкретних помилок у програмному коді?
У разі ствердженої відповіді на попереднє питання можливо більш детально сформулювати дану вимогу?
3. Яким чином оформлюється заявка на виконання вимоги «розробка та внесення змін до програмного забезпечення Реєстру при зміні форматів та структури обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами даних, зміні параметрів запитів та отримуваних відповідей, налаштувань каналів зв’язку»?
У замовника є усвідомлення щодо необхідності детального опису такого виду завдання для виконавця з метою успішно його виконання?
Якими критеріями керувалися відповідальні працівники замовника при формуванні вимоги щодо розробки та внесення змін до програмного забезпечення Реєстру (з внесенням змін в документацію) по результатам якого непотрібно проводити додаткових випробувань та інших дій відповідно до вимог НД ТЗІ щодо побудованої системи КСЗІ на дану систему?
У разі ствердженої відповіді на попереднє питання можливо більш детально описати такі крітерії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваші запитання надаємо такі відповіді.
1) Функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр) здійснюється на програмно-апаратній платформі, яка розміщується у відомчому центрі обробки даних Національного агентства. Додатком 3 до Тендерної документації, зокрема, передбачена вимога до надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру щодо оперативного усунення технологічних аварійних ситуацій та збоїв в роботі Реєстру під час його експлуатації у відповідності до Порядку здійснення доопрацювань, усунення збоїв та помилок. Разом з тим Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що Виконавець надає інформаційно-консультаційну підтримку та пропозиції Замовнику з питань працездатності Реєстру, а саме: забезпечення належного та безперебійного функціонування Реєстру; системного програмного забезпечення, його оновлення та налаштування; апаратного обладнання Реєстру, його оновлення та/або дооснащення.
Так, Додатком 2 до проєкту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця. Заявка повинна містити максимально розширений опис, а також, по можливості, іншу інформацію, потрібну для надання Послуг. У разі виникнення збоїв, що унеможливлюють подальшу роботу користувачів Реєстру, Замовник інформує Виконавця та відповідальних представників Виконавця в телефонному режимі з подальшим створенням Заявки (запиту).
2) Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації, до вимог надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, зокрема, належить розробка та внесення змін до програмного забезпечення, у тому числі користувацького інтерфейсу, аналітичних програмних інструментів та програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами, форм електронних документів у Реєстрі, інших модулів та функціональних складових Реєстру у зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань.
Здійснення окремих виправлень та доопрацювань Реєстру, усунення помилок, можуть мати не «Критичний» чи «Високий» пріоритет, що визначається Замовником. Такі заявки мають «Звичайний» пріоритет, та виконуються Виконавцем протягом 7 робочих днів (168 годин) (або в інший термін, погоджений Замовником).
3) Як вже було зазначено вище, Додатком 2 до проекту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця. Заявка повинна містити максимально розширений опис, а також, по можливості, іншу інформацію, потрібну для надання Послуг.
У разі, якщо такі зміни передбачають, наприклад, зміну формату чи структури обміну даними, то до Заявки долучаються документи, які описують зазначені параметри обміну інформацією.
1) Функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр) здійснюється на програмно-апаратній платформі, яка розміщується у відомчому центрі обробки даних Національного агентства. Додатком 3 до Тендерної документації, зокрема, передбачена вимога до надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру щодо оперативного усунення технологічних аварійних ситуацій та збоїв в роботі Реєстру під час його експлуатації у відповідності до Порядку здійснення доопрацювань, усунення збоїв та помилок. Разом з тим Додатком 3 до Тендерної документації передбачено, що Виконавець надає інформаційно-консультаційну підтримку та пропозиції Замовнику з питань працездатності Реєстру, а саме: забезпечення належного та безперебійного функціонування Реєстру; системного програмного забезпечення, його оновлення та налаштування; апаратного обладнання Реєстру, його оновлення та/або дооснащення.
Так, Додатком 2 до проєкту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця. Заявка повинна містити максимально розширений опис, а також, по можливості, іншу інформацію, потрібну для надання Послуг. У разі виникнення збоїв, що унеможливлюють подальшу роботу користувачів Реєстру, Замовник інформує Виконавця та відповідальних представників Виконавця в телефонному режимі з подальшим створенням Заявки (запиту).
2) Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації, до вимог надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, зокрема, належить розробка та внесення змін до програмного забезпечення, у тому числі користувацького інтерфейсу, аналітичних програмних інструментів та програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами, форм електронних документів у Реєстрі, інших модулів та функціональних складових Реєстру у зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань.
Здійснення окремих виправлень та доопрацювань Реєстру, усунення помилок, можуть мати не «Критичний» чи «Високий» пріоритет, що визначається Замовником. Такі заявки мають «Звичайний» пріоритет, та виконуються Виконавцем протягом 7 робочих днів (168 годин) (або в інший термін, погоджений Замовником).
3) Як вже було зазначено вище, Додатком 2 до проекту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця. Заявка повинна містити максимально розширений опис, а також, по можливості, іншу інформацію, потрібну для надання Послуг.
У разі, якщо такі зміни передбачають, наприклад, зміну формату чи структури обміну даними, то до Заявки долучаються документи, які описують зазначені параметри обміну інформацією.
Щодо зобов’язання по відпрацюванню заявок
Дата подання: 26 лютого 2021 17:34
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:04
Згідно отриманих відповідей порядок надання заявок замовнику щодо оперативного усунення (технологічних аварійних ситуацій) передбачає лише право у Замовника формування та передачу на відпрацювання замовнику заявок 3-х категорій важливості, а відповідно у виконавця виникає зобов’язання по відпрацюванню таких заявок запропонованим ним шляхом.
Питання: Чому у виконавця не передбачено право у відмови в виконанні заявок замовника, які не стосуються програмно-технічного супроводження для запобігання спірних ситуацій в процесі виконання договірних зобов’язань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Відповідно до Додатку 2 до проєкту Договору, Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця.
Технічні вимоги до послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру визначаються згідно з Додатком 1 Технічні вимоги надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру до проєкту Договору, що є його невід'ємною частиною.
Таким чином, і Замовник, при створенні та направленні Заявки, і Виконавець, при наданні Замовнику послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, керуються Додатком 1 Технічні вимоги надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру до проєкту Договору. Разом з тим пунктом 9.1 розділу 9 проєкту Договору передбачено, що у випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
Відповідно до Додатку 2 до проєкту Договору, Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця.
Технічні вимоги до послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру визначаються згідно з Додатком 1 Технічні вимоги надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру до проєкту Договору, що є його невід'ємною частиною.
Таким чином, і Замовник, при створенні та направленні Заявки, і Виконавець, при наданні Замовнику послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру, керуються Додатком 1 Технічні вимоги надання послуг з програмно-технічного супроводження Реєстру до проєкту Договору. Разом з тим пунктом 9.1 розділу 9 проєкту Договору передбачено, що у випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
Щодо технологічних аварійних ситуацій
Дата подання: 26 лютого 2021 17:35
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:04
Чому, з метою запобігання різного трактування між замовником та виконавцем у порядку не визначено поняття «технологічних аварійних ситуацій»?
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Визначення термінів в проекті договору та додатках до нього слід робити лише в разі, коли вони необхідні. Разом з тим терміни: аварія, аварійна ситуація, збій, технічний, технологічний, тощо вживаються, зокрема, в ГОСТ 34.602-89 Інформаційна технологія Комплекс стандартів на автоматизовані системи Технічне завдання на створення автоматизованої системи. Тобто ці терміни є загальновживаними, та не потребують додаткових уточнень. Слід також зазначити, що ГОСТ 34.003-90 Інформаційна технологія Комплекс стандартів на автоматизовані системи Терміни і визначення, передбачено, що визначення можна, при необхідності, змінювати, вводячи в них похідні ознаки, розкриваючи значення використовуваних в них термінів, вказуючи об'єкти, що входять в обсяг поняття, що визначається. Зміни не повинні порушувати обсяг і зміст понять.
У випадках, коли в терміні містяться всі необхідні і достатні ознаки поняття, визначення не наводиться.
Визначення термінів в проекті договору та додатках до нього слід робити лише в разі, коли вони необхідні. Разом з тим терміни: аварія, аварійна ситуація, збій, технічний, технологічний, тощо вживаються, зокрема, в ГОСТ 34.602-89 Інформаційна технологія Комплекс стандартів на автоматизовані системи Технічне завдання на створення автоматизованої системи. Тобто ці терміни є загальновживаними, та не потребують додаткових уточнень. Слід також зазначити, що ГОСТ 34.003-90 Інформаційна технологія Комплекс стандартів на автоматизовані системи Терміни і визначення, передбачено, що визначення можна, при необхідності, змінювати, вводячи в них похідні ознаки, розкриваючи значення використовуваних в них термінів, вказуючи об'єкти, що входять в обсяг поняття, що визначається. Зміни не повинні порушувати обсяг і зміст понять.
У випадках, коли в терміні містяться всі необхідні і достатні ознаки поняття, визначення не наводиться.
щодо запланованих змін в ПЗ
Дата подання: 26 лютого 2021 17:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:45
Чи можливо конкретно визначити та викласти у тендерній документації запланований орієнтовний об’єм змін в програмному забезпеченні на 2021 рік, який для забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань в зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства?
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру. Разом з тим функціонування Реєстру передбачене Законом України “Про запобігання корупції”, та здійснюється відповідно до Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 3 (у редакції наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.12.2019 № 168/19), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, Регламенту взаємодії Національного агентства з питань запобігання корупції та кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.01.2019 № 43, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.03.2019 за № 321/33292, інших наказів Національного агентства, якими затверджено форму електронних документів у Реєстрі, технічні вимоги до полів форм електронних документів, тощо, порядки та протоколи обміну інформацією з іншими державними органами, нормативно-правові акти інших державних органів, які впливають на функціонування Реєстру тощо. Таким чином конкретно визначити орієнтовний об’єм змін в програмному забезпеченні Реєстру не уявляється можливим.
Звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі є послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру. Разом з тим функціонування Реєстру передбачене Законом України “Про запобігання корупції”, та здійснюється відповідно до Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 3 (у редакції наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.12.2019 № 168/19), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, Регламенту взаємодії Національного агентства з питань запобігання корупції та кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.01.2019 № 43, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.03.2019 за № 321/33292, інших наказів Національного агентства, якими затверджено форму електронних документів у Реєстрі, технічні вимоги до полів форм електронних документів, тощо, порядки та протоколи обміну інформацією з іншими державними органами, нормативно-правові акти інших державних органів, які впливають на функціонування Реєстру тощо. Таким чином конкретно визначити орієнтовний об’єм змін в програмному забезпеченні Реєстру не уявляється можливим.
щодо заявок
Дата подання: 26 лютого 2021 17:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:46
Чи можливо розділити заявки, що надаються замовником виконавцю на ті що потребують попереднього тестування на серверах розробки та тестування програмного забезпечення замовника, і ті що такого тестування не потребують?
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Додатком 2 до проєкту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця.
Виконавець після отримання Заявки Замовника та проведення її аналізу самостійно, або за погодженням із Замовником приймає рішення про необхідність проведення попереднього тестування. В результаті виконання Заявки Виконавець зобов’язаний надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає державним стандартам, технічним умовам, нормам законодавства та нормативним документам щодо показників якості такого виду Послуг.
Додатком 2 до проєкту Договору передбачено, що Замовник інформує Виконавця щодо необхідності виправлення та доопрацювання Реєстру, або стосовно проблем, що виникли в процесі експлуатації Реєстру, Заявкою (запитом) шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу Виконавця.
Виконавець після отримання Заявки Замовника та проведення її аналізу самостійно, або за погодженням із Замовником приймає рішення про необхідність проведення попереднього тестування. В результаті виконання Заявки Виконавець зобов’язаний надати Замовнику Послуги, якість яких відповідає державним стандартам, технічним умовам, нормам законодавства та нормативним документам щодо показників якості такого виду Послуг.
щодо технічної підтримки
Дата подання: 26 лютого 2021 17:41
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:46
Яким чином запланована передача технічної підтримки переможцю тендера від попереднього виконавця цих послуг? Чи є рішення про здійснення підтримки на період закінчення послуг з підтримки попереднім виконавцем (з 28.02.2021)?
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Проєктом Договору визначені права та обов’язки Замовника та Виконавця при виконанні ними умов Договору, проте участь попереднього виконавця при виконані умов Договору не передбачена. Разом з тим відповідно до підпункту 6.2.2 пункту 6.2 розділу 6 проєкту Договору, Виконавець має право за погодженням із Замовником залучати сторонні організації для надання Послуг за цим Договором.
Усі рішення за попереднім договором оформлені у письмовому вигляді, підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені печатками розміщені у електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-001208-c.
Проєктом Договору визначені права та обов’язки Замовника та Виконавця при виконанні ними умов Договору, проте участь попереднього виконавця при виконані умов Договору не передбачена. Разом з тим відповідно до підпункту 6.2.2 пункту 6.2 розділу 6 проєкту Договору, Виконавець має право за погодженням із Замовником залучати сторонні організації для надання Послуг за цим Договором.
Усі рішення за попереднім договором оформлені у письмовому вигляді, підписані уповноваженими представниками сторін та скріплені печатками розміщені у електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-14-001208-c.
щодо інформаційно-консультаційної підтримки
Дата подання: 26 лютого 2021 17:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:47
При побудованій КСЗІ на ІТС відповідно до вимог НД ТЗІ зміни у програмному коді не допускаються і потребують оформлення окремим доповненням яке погоджується та затверджується в тому ж порядку і на тому рівні, що і ТЗ на створення КСЗІ. Враховуючи викладене, чи правильно ми розуміємо, що зміни, зокрема, розробку та внесення змін до програмного забезпечення, у тому числі користувацького інтерфейсу, аналітичних програмних інструментів та програмного забезпечення для автоматизованого обміну інформацією з державними реєстрами та інформаційними базами, форм електронних документів у Реєстрі, інших модулів та функціональних складових Реєстру у зв’язку із прийняттям змін до законодавства, відповідних наказів Національного агентства, необхідністю забезпечення технічних можливостей виконання Національним агентством покладених завдань будуть проводитись за окремим технічним завданням, яке буде підготовлено на підставі рекомендацій Виконавця, (в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що Виконавець надає інформаційно-консультаційну підтримку та пропозиції Замовнику з питань працездатності Реєстру, а саме: забезпечення належного та безперебійного функціонування Реєстру; системного програмного забезпечення, його оновлення та налаштування; апаратного обладнання Реєстру, його оновлення та/або дооснащення) та відповідно окремим договором?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру, в тому числі зміни, оновлення, програмні додатки, доповнення та/або розширення функціоналу комп’ютерних програм, з наданням права на отримання таких оновлень, змін, програмних додатків, доповнень протягом певного періоду часу, які виникли в результаті надання послуг, не є модернізацією Реєстру.
Таким чином, Виконавець надає послуги Замовнику за укладеним, відповідно до проведеної процедури закупівлі, договором.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги з програмно-технічного супроводження Реєстру, в тому числі зміни, оновлення, програмні додатки, доповнення та/або розширення функціоналу комп’ютерних програм, з наданням права на отримання таких оновлень, змін, програмних додатків, доповнень протягом певного періоду часу, які виникли в результаті надання послуг, не є модернізацією Реєстру.
Таким чином, Виконавець надає послуги Замовнику за укладеним, відповідно до проведеної процедури закупівлі, договором.
Щодо проекту інструкцій
Дата подання: 26 лютого 2021 17:43
Дата відповіді: 02 березня 2021 18:47
Для складання потенційним виконавцем проекту інструкцій для фахівців, що будуть безпосередньо проводити заходи з програмно-технічного супроводження Реєстру, просимо надати можливість ознайомлення перед початком надання тендерних пропозицій потенційним виконавцям з переліком функціональних обов’язків співробітників НАЗК, що здійснюють адміністрування власного програмно-апаратного комплексу з побудованою системою КСЗІ, на яку отримано експертний висновок в частині усунення аварійних зборів з метою уникнення дублювання функцій працівників виконавця та замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання надаємо таку відповідь.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 11 Закону України “Про запобігання корупції” Національне агентство з питань запобігання корупції, зокрема, забезпечує ведення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Також у Національному агентстві утворена та функціонує позаштатна служба захисту інформації.
У разі, якщо переможцю торгів для надання Послуг знадобиться додаткова інформація, вона буде надана відповідно до укладеного договору.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 11 Закону України “Про запобігання корупції” Національне агентство з питань запобігання корупції, зокрема, забезпечує ведення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Також у Національному агентстві утворена та функціонує позаштатна служба захисту інформації.
У разі, якщо переможцю торгів для надання Послуг знадобиться додаткова інформація, вона буде надана відповідно до укладеного договору.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 березня 2021
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна, Київська область обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 12:20
|
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 12:42
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
5 863 000,00
UAH з ПДВ
|
5 833 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" |
5 868 000,00
UAH з ПДВ
|
5 838 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" #32348248 |
Переможець |
5 833 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 14:37
|
11.390_21_ду3.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:45
|
11.390_21_ду2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 21:35
|
Ду 1 до 11.390_21.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 21:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 21:25
|
Договір 11.390_21.pdf | укладений |
08 квітня 2021 21:00
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 травня 2021 15:37
|
503 759,09 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
04 червня 2021 11:28
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
09 липня 2021 16:00
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
12 серпня 2021 12:08
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
17 вересня 2021 11:40
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
12 жовтня 2021 14:48
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
17 листопада 2021 14:55
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
13 грудня 2021 10:51
|
583 300,00 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
23 грудня 2021 10:26
|
1,93 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
23 грудня 2021 10:26
|
583 298,07 UAH | UA618201720343190001000093634 Національне агентство |
UA793206490000026001052678749 ДП "Українські спеціальні системи" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 11.390/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 8 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" – дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 11.390/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11.390/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |