Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення для організації та контролю паркування транспортних засобів
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2021-02-08-012844-a 996c1bb0c1ea4d24af6e753163a1d2ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смолінський Юрій Іванович

+380382795577 ytiz-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспорту та зв'язку Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26572159
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СКОВОРОДИ, будинок 12
Контактна особа: Смолінський Юрій Іванович
+380382795577
ytiz-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2021 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2021 12:42
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Технічні та якісні характеристики згідно технічної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 міс
Ліцензія на використання адміністративної (серверної) частини програмного забезпечення для організації робочого місця адміністратора та її супровід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Сковороди, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення
10 міс
Ліцензія на використання програмного забезпечення користувацької частини інспектора для реалізації функції організації та контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів (мобільна на одного інспектора) та її супровід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Сковороди, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення
10 міс
Послуги з організації роботи веб-сайту інспекції з паркування та його супровід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Сковороди, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється після підписання сторонами акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2021 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2021 18:02
Технічні вимоги (зі змінами)
11 лютого 2021 15:58
Рольова модель (зі змінами).doc
11 лютого 2021 15:35
Рольова модель.doc
10 лютого 2021 17:41
Рольова модель.doc
10 лютого 2021 17:41
Технічні та якісні характеристики засобів інспектора.doc
08 лютого 2021 19:09
Оголошення програмне забезпечення.doc
08 лютого 2021 19:09
ДОДАТОК 3_Перелік документів.doc
08 лютого 2021 19:09
Додаток 4_проєкт договору.docx
08 лютого 2021 19:09
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.docx
08 лютого 2021 19:09
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо наявності серверу
Дата подання: 10 лютого 2021 02:17
Дата відповіді: 10 лютого 2021 16:52
Просимо уточнити та внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: - Чи є у Замовника у розпорядженні сервер (якщо є, то які його характеристики), на якому буде розміщено програмне забезпечення? - Якщо серверу Замовник немає, чи Виконавець повинен забезпечити наявність серверного обладнання у себе? - Чи входить обслуговування серверу у вартість закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сервер у Замовника відсутній.
Виконавець може налаштувати і поставити свій сервер у Замовника, але це спричинить за собою додаткові витрати Виконавця та обслуговування цього сервера на стороні Замовника. Вважаємо що кращий варіант тримати сервер на боці Виконавця і давати Замовнику доступ до програмного забезпечення через Інтернет мережу. Обслуговування серверу входить в ціну закупівлі, тому вимогами є надання можливості безперебійної роботи ліцензії на використання серверної частини.
Питання щодо ролбової моделі
Дата подання: 10 лютого 2021 02:27
Дата відповіді: 10 лютого 2021 17:09
В Додатку №2 серед іншого вказаний пунк 5. Рольова модель - Адміністратори ПЗ організації та контролю паркування – співробітники органів місцевого самоврядування та організацій, які відповідають за функціонування ПЗ організації та контролю паркування. Адміністративна частина передбачає наступні типи користувачів: - Адміністратори порушень – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за адміністрування Доказових баз, в тому числі з метою винесення постанов про адміністративні правопорушення. - Адміністратори інспекторів – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за організацію роботи інспекторів з паркування та Адміністраторів порушень. 5. Рольова модель - Адміністратори ПЗ організації та контролю паркування – співробітники органів місцевого самоврядування та організацій, які відповідають за функціонування ПЗ організації та контролю паркування. Адміністративна частина передбачає наступні типи користувачів: - Адміністратори порушень – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за адміністрування Доказових баз, в тому числі з метою винесення постанов про адміністративні правопорушення. - Адміністратори інспекторів – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за організацію роботи інспекторів з паркування та Адміністраторів порушень. ... 5. Рольова модель - Адміністратори ПЗ організації та контролю паркування – співробітники органів місцевого самоврядування та організацій, які відповідають за функціонування ПЗ організації та контролю паркування. Адміністративна частина передбачає наступні типи користувачів: - Адміністратори порушень – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за адміністрування Доказових баз, в тому числі з метою винесення постанов про адміністративні правопорушення. - Адміністратори інспекторів – співробітники органів місцевого самоврядування, які відповідають за організацію роботи інспекторів з паркування та Адміністраторів порушень. Діючим законодавством не передбачено градацію інспекторів за принципом «Адміністратори ПЗ організації та контролю паркування», «Адміністратори порушень» та "Адміністратори інспекторів". Просимо роз’яснити підстави із посиланням на норми законодавства, якими керувався Замовник при розподіленні функцій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Через відсутність на сьогодні сертифікованих технічних засобів фотофіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, що функціонують згідно із законодавством про захист інформації, інспектори з паркування фіксуватимуть правопорушення у так званому ручному режимі без пересилки матеріалів фіксації з доказовою базою правопорушення по інформаційно-телекомунікаційних мережах.
Безпосередньо на місці вчинення правопорушення інспектором з паркування друкується повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності, яке розміщується на лобовому склі автомобіля.
Встановлення відповідальної особи здійснюється за матеріалами фіксації в шляхом доступу у встановленому порядку до Єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС з відповідного автоматизованого робочого місця з використанням захищеного ключа з електронним підписом.
Передача винесених постанов про адміністративні стягнення до відповідних підрозділів МВС для внесення у реєстр повинна відбуватись щоденно.
Винесені постанови про адміністративні стягнення з доказовою базою правопорушення надсилаються відповідальним особам – власникам транспортних засобів рекомендованими листами з повідомленням у встановлені законодавством терміни (протягом трьох днів з дня винесення постанови про адміністративне стягнення).
Тому адміністративна частина ПЗ має забезпечити данні функціональні можливості (викладені в п.7.3), а адміністратори не є інспекторами з паркування.
Більш детально функціонал розміщено додатково у вигляді в таблиці.
питання щодо технічного засобу для користування мобільним додатком
Дата подання: 10 лютого 2021 02:37
Дата відповіді: 10 лютого 2021 17:13
В Додатку №2 описано: 7. Функціональні вимоги до компонентів ПЗ організації та контролю паркування 7.1. Функціональні вимоги до компоненту “Мобільний додаток інспектора” Компонент “Мобільний додаток інспектора” має забезпечувати фотофіксацію та виявлення порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки та формування доказової бази. Компонент має бути реалізовано з урахуванням клієнтської та серверної частин з відповідним розділенням функціональності. Питання: Просимо Вас дати відповідь та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: На якому типі пристрою передбачається функціонування компоненту «Мобільний додаток інспектора», адже в тексті ТД жодного разу про це не згадується? Яким технічним вимогам повинен відповідати даний пристрій? Чи передбачені для цього пристрою окремі вимоги по його стандартизації, сертифікації згідно чинного законодавства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні та якісні характеристики обладнання інспектора додатково наведені в додатку
питання щодо гарантії коректності вказаних дати та часу та просторових координат
Дата подання: 10 лютого 2021 02:40
Дата відповіді: 10 лютого 2021 17:23
В Додатку №2 описано: Клієнтська частина компоненту має забезпечити наступні можливості (не обмежуючись): ● Визначення дати, часу порушення, типу порушення, адреси місця порушення, просторових координат технічного засобу фотофіксації порушення; ● Автоматичного формування пакету даних (Доказової бази) про фотофіксацію порушення у вигляді зображень (фото реєстраційних номерних знаків транспортного засобу та оглядові фото транспортного засобу), дати, часу, адреси та просторових координат місця фіксації; Питання: Яким чином регламентується, що замовлене ПЗ повинно забезпечувати КОРЕКТНЕ «Визначення дати, часу порушення, …., просторових координат технічного засобу фотофіксації порушення? Просимо дати роз’яснення та внести відповідні зміни в документцію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: GPS координати додаток отримує на мобільні пристрої фіксації порушень, точність цих координат залежить від GPS приймача на пристрої фіксації. Ці координати без зміни передаються на сервер разом з доказовою базою. Адресу порушення інспектор вводить вручну, це може бути як адреса будинку по вулиці, так і перехрестя двох вулиць, або двох адрес. Це також передається на сервер разом з доказовою базою.
- Коли серверна частина отримує доказову базу Порушення, то для збереження даних використовується поточний час сервера. Час сервера повинен періодично синхронізуватись зі світовим сервером часу, для уточнення. Взагалі під час роботи по фіксації порушення використовується та взаємно перевіряється 3 відмітки часу - час, зафіксований сервером при
отриманні даних про порушення, час зняття координат місця порушення по GPS та час, зафіксований мобільним пристроєм.
зауваження про групову фіксацію))))
Дата подання: 10 лютого 2021 02:43
Дата відповіді: 10 лютого 2021 17:36
В Додатку №2 згадано: ● Групова фіксація однотипних порушень правил зупинки, стоянки, паркування; Просимо вказати пряме посилання, де в чинному законодавстві передбачене поняття «Групова фіксація однотипних порушень правил зупинки, стоянки, паркування»?
Відповідь: Групова фіксація однотипних порушень правил зупинки, стоянки, паркування є створення інспектором групи порушень, а саме:
- фото, яке буде однаковим для всіх порушень в групі та вибирає загальний тип порушення, приєднується всіх порушень в групі, на певному відрізку дороги або у певному місці при оформленні постанови, що дасть йому змогу оперативно зафіксувати порушення.
Тобто щоб була змога використати одне фото при фіксації однотипних порушень.
період зберігання інформації
Дата подання: 11 лютого 2021 18:42
В технічних умовах передбачено: ● Збереження даних не менш ніж за 1 рік роботи. Просимо обгрунтувати дану позицію або інакше внести зміни в документацію, оскільки, розуміємо, що Система Постачальника має забезпечити можливість архівування та збереження таких даних протягом терміну позовної давності у відповідності до статті 257 Цивільного Кодексу України із можливістю вивантаження та надання вказаних даних на вимогу Замовника протягом терміну позовної давності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-08-012844-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39740640
Дата подання: 10 лютого 2021 21:48
Невідповідність Технічних вимог чинному Законодавству
Для виконання покладених функцій на органи місцевого самоврядування та дотримання правових норм згідно Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів” №2262-VIII від 21.12.2017 р., програмно-технічний комплекс, на базі якого замовляється послуга, повинен відповідати не тільки Технічним вимогам Замовника, а також чинному законодавству України, для здійснення покладених на інспекторів з паркування повноважень передбачено використання відповідних технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис.
Cукупність зазначених технічних засобів у вигляді безпосередньо апаратних засобів та відповідного програмного забезпечення, що дозволяє виконувати фото та відеофіксацію порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, а також обробляти та зберігати відповідні дані, створені в процесі фото та відеофіксації, являють собою інформаційно-телекомунікаційну систему у відповідності до ст. 1 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
У відповідності до вимог ст. 142 КУпАП “Технічні засоби, які дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис, мають функціонувати згідно із законодавстом про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.”
Таким чином, Технічні вимоги Замовника ігнорують виконання чинного законодавства.
На підставі вищезазначеного вимагаємо привести у відповідність до чинного законодавства Технічні вимоги, а саме, деталізувати вимоги щодо захисту інформації, також передбачити кваліфікаційними вимогами підтвердження функціонування системи згідно вимог ст. 142 КУпАП “Технічні засоби, які дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис, мають функціонувати згідно із законодавстом про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2021 18:15
П.4. Технічних вимог до предмета закупівлі, доповнено наступним текстом:
"Для забезпечення законності збору, обробки та зберігання даних, повноцінного функціонування ПЗ на технічних засобах Замовника, а також для підтвердження придатності та працездатності ПЗ для застосування Замовником в межах своїх завдань та повноважень, Виконавцем має бути забезпечено відповідність програмного забезпечення до вимог поточного законодавства України, в тому числі законодавства у сфері захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах."
Відповідність технічних приладів вимогам ст. 142 КУпАП буде взята до уваги при їх закупівлі, предметом даної закупівлі є програмне забезпечення для організації та контролю паркування транспортних засобів.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-012844-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39740640
Дата подання: 10 лютого 2021 22:16
Невідповідність Постанові КМУ №94 від 13.01.2016 р.
Cт. 142 КУпАП визначає, що “Режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.” Дана стаття вимагає від технічного засобу можливості підтвердження коректності визначення та достовірності вказаних даних в частині просторово-часових параметрів. Підтвердженням відповідності технічних засобів вищезазначеній вимозі є надання Сертифікату відповідності засобу вимірювальної техніки у відповідності до Постанови КМУ “Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки” № 94 від 13.01.2016 р.
Вимагаємо внести відповідні зміни щодо вимог підтвердження функціонування системи у відповідності до Додатку №1 Технічного регламенту "ПЕРЕЛІК
засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Постанови КМУ “Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки” № 94 від 13.01.2016 р, де передбачена обов'язкова сертифікація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2021 18:20
Відповідність технічних приладів вимогам ст. 142 КУпАП в частині фіксації дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу також розглядатиметься при закупівлі таких пристроїв фіксації, предметом даної закупівлі є програмне забезпечення для організації та контролю паркування транспортних засобів.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-012844-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39740640
Дата подання: 10 лютого 2021 22:40
Невідповідність ст. 142 КУпАП “Технічні засоби, які дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис, мають функціонувати згідно із законодавстом про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.”
Згідно технічних вимог Замовника, в Рольовій моделі передбачено функцію Адміністратором Інспекторів "Доступ до пакетів даних про фотофіксацію порушень" з можливістю перегляду та РЕДАГУВАННЯ, що відразу закладає можливість зловживання відповідною функцією в частині зміни, модифікації даних.
Вимагаємо привести Технічні вимоги до вимог чинного законодавства, в частині захисту інформації, а саме цілістності та неможливості модифікації даних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2021 15:28
функцію "РЕДАГУВАННЯ" Адміністратором Інспекторів в частині "Доступ до пакетів даних про фотофіксацію порушень" видалено, задля унеможливлення зловживання відповідною функцією в частині зміни, модифікації даних. Залишилась можливістю тільки перегляду.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-012844-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:43382773
Дата подання: 11 лютого 2021 18:48
фаховість та компетентність
В чинному профільному законодавстві під формулюванням «Можливість здійснення запитів до наявної системи оплати послуг паркування для отримання статусу сплати/несплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування» передбачено термін «Автоматична Система Контролю Оплати Паркування» (АСКОП).
Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію для повної відповідності чинному законодавству?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 07:59
"Можливість здійснення запитів до наявної системи оплати послуг паркування для отримання статусу сплати/несплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування" є однією з загальних функцій предмета закупівлі.

Документи

11 лютого 2021 15:26
Рольова модель.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ" 44 950,00
UAH з ПДВ
39 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІСАЙД ЛТД" 51 170,00
UAH з ПДВ
39 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 23:59
Електронний підпис
18 лютого 2021 23:59
10.Акт приймання.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
10.Акт приймання.PDF
18 лютого 2021 23:59
10.Акт надання послуг.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
10.Акт надання послуг.PDF
18 лютого 2021 23:59
10._Відгук.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
10._Відгук.PDF
18 лютого 2021 23:59
3._Виписка_2.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
3._Виписка_2.PDF
18 лютого 2021 23:59
3._Виписка_1.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
3._Виписка_1.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_6.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_5.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_4.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_3.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_2.PDF
18 лютого 2021 23:59
2. Скан_КопіяСтатуту_1.PDF
18 лютого 2021 23:59
1._Пропозицiя_СКАН.PDF.p7s
18 лютого 2021 23:59
1._Пропозицiя_СКАН.PDF

Публічні документи

18 лютого 2021 17:02
Електронний підпис
18 лютого 2021 16:57
Кошторис.png
18 лютого 2021 16:57
Цінова пропозиція.png
16 лютого 2021 10:03
Електронний підпис
15 лютого 2021 15:11
Електронний підпис
15 лютого 2021 15:08
Цінова пропозиція.jpg
12 лютого 2021 17:10
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:55
Електронний підпис
12 лютого 2021 16:52
Пропозиція.jpg
12 лютого 2021 16:52
Копія Статуту.pdf
12 лютого 2021 16:52
Витяг із наказу.pdf
12 лютого 2021 16:52
Кошторис.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІСАЙД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ"
#43382773
Переможець 39 520,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 08:27

Документи

23 лютого 2021 08:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТУРА ПАРКУВАННЯ"
#43382773
39 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2021 08:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:43
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 09:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 11:03
Договір.pdf укладений
12 березня 2021 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі збільшенням терміну на документальне оформлення, підготовку та сертифікацію необхідного для роботи обладнання, зменшено терміни використання інспекторами з паркування програмного забезпечення з 10-ти місяців до 5-ти. Вартість послуг за місяць залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 760,00
UAH