Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих
Очікувана вартість
1 074 233,00 UAH
UA-2021-02-08-012779-a ● 06ceabb0f6724bc09986d16a72b52e42
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 22863747 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, Кловський узвіз, 13А |
Контактна особа: |
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА +380442543212 turubarova@endocenter.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 074 233,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 371,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, що буде вказаний у зверненні замовника, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України, код за ЄДРПОУ 22863747, вул. Кловський узвіз, 13-А, м. Київ,01021, Україна; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 (двадцять тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11936 комплекти
Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих: 1. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (гіпотрофіки). 2. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (нормотрофіки). 3. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (гіпертрофіки). 4. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 7-10 років). 5. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 11-14 років). 6. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 15-18 років).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Київ, Кловський узвіз, 13-А, м. Київ, 01021; Харківське шосе, 121, м. Київ, 02091
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує Постачальнику вартість Послуг згідно Акту, підписаного Сторонами, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Акту, у разі відсутності відповідних бюджетних асигнувань – по мірі їх надходження Замовнику | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 10:01 |
4-ТД Кейтерингові послуги_23.02.2021_нова редакція.doc | |
23 лютого 2021 10:01 |
4-ТД_кейтерингові послуги_перелік змін_23.02.2021.docx | |
08 лютого 2021 18:52 |
ТД Кейтерингові послуги 08.02_портал.doc | |
08 лютого 2021 18:52 |
Оголошення_портал.docx |
23 лютого 2021 10:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 10:01 |
4-ТД Кейтерингові послуги_23.02.2021_нова редакція.doc
|
|||
23 лютого 2021 10:01 |
4-ТД_кейтерингові послуги_перелік змін_23.02.2021.docx
|
|||
08 лютого 2021 18:52 |
ТД Кейтерингові послуги 08.02_портал.doc
|
|||
08 лютого 2021 18:52 |
Оголошення_портал.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОЮН НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" |
840 000,00
UAH
|
840 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Домашня кухня" |
1 050 452,00
UAH
|
1 050 452,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОЮН НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" #2428708003 |
Відхилено |
840 000,00
UAH
|
09 березня 2021 19:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2021 12:26
|
ТОВ "Домашня кухня" #35252260 |
Переможець |
1 050 452,00
UAH
|
15 березня 2021 12:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 19:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 13:26
|
ДУ _ 3.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:43
|
ДУ _ 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 12:00
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 09:45
|
Договір | укладений |
29 березня 2021 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021/ЕЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021/ЕЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021/ЕЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару. Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46/2021/ЕЦ |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |