Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих
Очікувана вартість
1 074 233,00 UAH
UA-2021-02-08-012779-a 06ceabb0f6724bc09986d16a72b52e42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА

+380442543212 turubarova@endocenter.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 22863747
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, Кловський узвіз, 13А
Контактна особа: ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
+380442543212
turubarova@endocenter.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2021 14:54
Очікувана вартість: 1 074 233,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 371,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, що буде вказаний у зверненні замовника, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України, код за ЄДРПОУ 22863747, вул. Кловський узвіз, 13-А, м. Київ,01021, Україна; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 (двадцять тисяч) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11936 комплекти
Послуги з постачання готової їжі для харчування хворих: 1. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (гіпотрофіки). 2. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (нормотрофіки). 3. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (гіпертрофіки). 4. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 7-10 років). 5. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 11-14 років). 6. Послуга з постачання готової їжі для харчування хворих (діти 15-18 років).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м.Київ, Кловський узвіз, 13-А, м. Київ, 01021; Харківське шосе, 121, м. Київ, 02091
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Постачальнику вартість Послуг згідно Акту, підписаного Сторонами, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Акту, у разі відсутності відповідних бюджетних асигнувань – по мірі їх надходження Замовнику Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідку у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідку у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. *Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2021 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "БОЮН НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" 840 000,00
UAH
840 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Домашня кухня" 1 050 452,00
UAH
1 050 452,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 березня 2021 15:56
Стаття 17.pdf
03 березня 2021 15:56
Стаття 17.pdf
03 березня 2021 15:56
Стаття 17.pdf
03 березня 2021 15:56
Стаття 17.pdf
03 березня 2021 15:56
Тендерна пропозиція (2).pdf
03 березня 2021 15:56
Технічна частина.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 18:53
Електронний підпис
17 березня 2021 18:39
Довідка МВС від 020321.pdf
17 березня 2021 18:39
Стаття 17.pdf
17 березня 2021 18:39
Стаття 17 переможець.pdf
17 березня 2021 18:39
Довідка ДФС.pdf
13 березня 2021 15:55
Електронний підпис
13 березня 2021 15:53
3.2.Рішення по ISO.PDF
13 березня 2021 15:53
3.3.Наказ про переведення.pdf
13 березня 2021 15:53
3.6.Лист від УНПЦЕХ.pdf
13 березня 2021 15:53
3.6.Лист від ДК 110321.pdf
13 березня 2021 15:53
3.5.Акт 95 укр мовою.pdf
13 березня 2021 15:53
3.3.Довідка працівники NEW.pdf
03 березня 2021 15:39
Електронний підпис
03 березня 2021 15:37
Стаття 17 для участі.pdf
03 березня 2021 15:37
Стаття 17 для участі.pdf
03 березня 2021 15:37
Стаття 17 для участі.pdf
03 березня 2021 15:37
Стаття 17 для участі.pdf
03 березня 2021 15:37
Статут ДК + Опис.pdf
03 березня 2021 15:37
Сертифікат на посуд.pdf
03 березня 2021 15:37
Штатний розклад.pdf
03 березня 2021 15:37
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2021 15:37
Стаття 17.pdf
03 березня 2021 15:37
Стаття 17 для участі.pdf
03 березня 2021 15:37
Проект договору.pdf
03 березня 2021 15:37
Лист про субпідряд.pdf
03 березня 2021 15:37
Довідка працівники.pdf
03 березня 2021 15:37
Довідка МТБ.pdf
03 березня 2021 15:37
Довідка захист довкілля.pdf
03 березня 2021 15:37
Довідка дозвіл правочин.pdf
03 березня 2021 15:37
Банковская гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЮН НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Стаття 17.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Домашня кухня"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БОЮН НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА"
#2428708003
Відхилено 840 000,00
UAH
09 березня 2021 19:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2021 12:26
ТОВ "Домашня кухня"
#35252260
Переможець 1 050 452,00
UAH
15 березня 2021 12:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 19:46

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: У порушення вимог пп.1.2, 1.5 Розділу 3, Додатком 4 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції інформація та документи завантажені в електронну систему закупівель у форматі, який не дозволяє з ними ознайомитися з метою встановлення відповідності вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.1.2 Розділу 3 Тендерної документації: «1.2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, зазначених в тендерній документації.». П.1.5 Розділу 3 Тендерної документації: «1.5. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - довідка у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16 (за наявності записів), засвідчені учасником. При наявності обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.». Додаток 4 Тендерної документації: 1.1. Довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування/готової їжі та відповідають вимогам санітарного законодавства. 1.2. Для надання послуг повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання та матеріально-технічної бази: - гастроємкості, термоси, м’ясорубка, пароконвекційна піч, плити, холодильні шафи тощо; - приміщення для надання послуг; - автотранспорту (не менше двох одиниць), призначеного для транспортування готових страв до місць надання послуг. 1.3. До довідок мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - копія(ї) свідоцтва/свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів); - копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; - у якості документального підтвердження наявності обладнання, інформація про яке вказана у довідці підготовленій відповідно до п.1.1 даного Додатку, учасник у складі тендерної пропозиції надає оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів додатково повинен надати завірену копію договору оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися/користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Якщо договір оренди приміщення(ь), додатки до договору, акти тощо підписані не власником приміщення(ь), у складі тендерної пропозиції надати копію/оригінал документу(ів), що підтверджують повноваження особи, що підписала вказані документи зі сторони (від імені) власника приміщення(ь). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) обладнання/устаткування/техніка учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний(і) договір(ори) оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеної техніки, обладнання або устаткування, що містять підпис і печатку учасника та контрагента за договором. Строк дії наданих учасником договорів (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2021 року. За відсутністю в учасника власного автотранспорту, необхідно надати підтверджуючі документи щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2021 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством. 1.4. Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копію сертифікату/декларації/паспорту якості на тару, призначену для пакування та фасування харчових продуктів, що буде використовуватись при пакуванні кожної окремої порції страви. 1.5. Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». 1.6. Діючий сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику. 1.7. Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі, та діючого(их) договору(ів) на проведення дезінсекції/дератизації власного або орендованого(-их) нежитлового(-их) приміщення(-ь). 2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). 2.2. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, повинна містити інформацію про наявність інженеру з охорони праці, кухонного працівника, кухарів (не менше двох), водіїв (не менше двох). 2.3. До довідки додати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником) або у штаті/трудових відносинах з суб’єктом(ами)/особою(ами), що залучаються учасником до виконання договору. 2.4. Копія діючого штатного розпису. 2.5. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути також підтверджена копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції. 3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 5 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір на надання послуг з постачання готової їжі. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 тендерної документації: копію(ї) договору(ів); копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи та інформацію, надання яких передбачено пп.1.2, 1.5 Розділу 3 Тендерної документації та Додатком 4 Тендерної документації.

Документи

09 березня 2021 19:40
Електронний підпис
09 березня 2021 19:38
Протокол
04 березня 2021 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.1.3 Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 1.2. У порушення вимог п.1.5 Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: копії позитивних висновків наглядових аудитів, виданих органами сертифікації відповідно до дат, вказаних в сертифікаті. 1.3. На виконання вимог п.2.2 Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Довідку, підготовлену у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, яка містить інформацію про водіїв (не менше двох). Разом з тим, у порушення вимог п.2.2 Додатку 4 Тендерної документації водій Литвин О.В. згідно наданих документів виконує обов’язки водія з 8.00 до 17.00 у суботу та неділю, що вказує на те, що учасник має можливість забезпечити 2-х водіїв виключно у суботу та неділю. 1.4. У порушення вимог п.2.5 Додатку 4 Тендерної документації на водія Литвин О.В., який виконує обов’язки за сумісництвом, відсутня копія повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015. 1.5. У порушення вимог п.7 Розділу 1 Тендерної документації Акт №95 від 15.07.2019 щодо підтвердження виконання аналогічного договору складений російською мовою. 1.6. У порушення вимог п.3.1 Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору і аналогічний договір на суму 340 560,00 грн. При цьому, акти здачі-приймання робіт (наданих послуг) надані на суму 340 660,00 грн. У складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи/інформація, які б свідчили про укладення додаткових угод, продовження дії договору, наданого у якості аналогічного, тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.1.3 Додатку 4 Тендерної документації: «1.3. До довідок мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно;». 2.2. П.1.5 Додатку 4 Тендерної документації «1.5. Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу», з наданням копій позитивних висновків наглядових аудитів, виданих органами сертифікації відповідно до дат, вказаних в сертифікаті.». 2.3. П.2.2 Додатку 4 Тендерної документації «2.2. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, повинна містити інформацію про наявність інженеру з охорони праці, кухонного працівника, кухарів (не менше двох), водіїв (не менше двох).». 2.4. П.2.5 Додатку 4 Тендерної документації «2.5. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути також підтверджена копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції.». 2.5. П.7 Розділу 1 Тендерної документації: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.». 2.6. П.3.1 Додатку 4 Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 5 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір на надання послуг з постачання готової їжі. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 тендерної документації: копію(ї) договору(ів); копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копію(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копію(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копії позитивних висновків наглядових аудитів, виданих органами сертифікації відповідно до дат, вказаних в сертифікаті, або пояснення про причини відсутності. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати: 1) скориговану Довідку, підготовлену у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, яка повинна містити інформацію про водіїв (не менше двох); 2) до довідки додати відсутні документи, що підтверджують перебування працівників у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником) або у штаті/трудових відносинах з суб’єктом(ами)/особою(ами), що залучаються учасником до виконання договору. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – на водія Литвин О.В., який виконує обов’язки за сумісництвом, надати копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, або пояснення про причини відсутності. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати переклад Акту №95 від 15.07.2019 українською мовою. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, інформація про який вказана у Довідці згідно форми Додатку 5 тендерної документації, та/або надати пояснення/додаткові угоди тощо, які б вказували на замовлення з боку замовника послуг згідно аналогічного договору на суму 340 660,00 грн.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Домашня кухня"
#35252260
1 050 452,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 15:58
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 13:26
ДУ _ 3.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 13:25
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:43
ДУ _ 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 12:00
ДУ _1.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 09:45
Договір укладений
29 березня 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання
Номер договору про закупівлю: 46/2021/ЕЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021/ЕЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 46/2021/ЕЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару. Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46/2021/ЕЦ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 070 775,00
UAH