Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт окремих фрагментів фасаду міської Ратуші в м. Івано-Франківську (поточний ремонт, Галицька, 4-А)
(ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
507 216,00 UAH
UA-2021-02-08-012029-a ● bf3a5c40673a46dc9b3784b1fd6851bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 16:16 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 507 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 536,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - «Ремонт окремих фрагментів фасаду міської Ратуші в м. Івано-Франківську (поточний ремонт, Галицька, 4-А)
(ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)»
3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце поставки товарів чи місце виконання робіт чи надання послуг – вул. Галицька, 4-А, м. Івано-Франківськ. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 507 216 грн. з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 30.09.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.05.2021 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
(ДК 021:2015 – 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)»
3. Кількість (обсяг) – 1 послуга; місце поставки товарів чи місце виконання робіт чи надання послуг – вул. Галицька, 4-А, м. Івано-Франківськ. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 507 216 грн. з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 30.09.2021 р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.05.2021 року. 7. Умови оплати - Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. 10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка. 11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт окремих фрагментів фасаду міської Ратуші в м. Івано-Франківську (поточний ремонт, Галицька, 4-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 17:12 |
Техн. вимоги 08.02.2021 р..doc | |
08 лютого 2021 17:12 |
Тендерна документація 08.02.2021 р..doc | |
08 лютого 2021 17:12 |
Проєкт Дговогору 08.02.2021 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-08-012029-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 01 березня 2021 16:53
Дискваліфікація
В чому причина дискваліфікації?? По якому пункту Закону дискваліфіковано учасника???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 15:46
Причина дискваліфікації полягає у тому, що на час оприлюднення рішення уповноваженою особою згідно даних на офіційному порталі Державної податкової служби України (посилання - https://tax.gov.ua/businesspartner) в учасника наявний податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Згідно з пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо в учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи вище викладене уповноваженою особою замовника прийнято рішення та оприлюднено протокол № 3/4 від 01.03.2021 р. в електронній системі закупівель Prozorro.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-012029-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 02 березня 2021 14:33
Дискваліфікація учасника
Повідомляємо, що в електронному кабінеті платника податків був технічний збій, про що податкова інспекція була негайно проінформована, були надані підтверджуючі документи по сплаті податків у повному обсязі з упередженням граничних термінів оплати (січень 2021р.). У перший же робочий день після повідомлення помилка була виправлена податковою.
ФОП Колосок Руслан Валентинович підтверджує, що не має жодних боргів та зобов’язань перед бюджетом.
Довідка додається.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Колосок Руслан Валентинович підтверджує, що не має жодних боргів та зобов’язань перед бюджетом.
Довідка додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2021 15:48
Уповноваженою особою замовника прийнято рішення та оприлюднено протокол № 3/4 від 01.03.2021 р. в електронній системі закупівель Prozorro на основі даних про наявний податковий борг в учасника, які на час оприлюднення рішення замовника були розміщенні на офіційному порталі Державної податкової служби України (посилання - https://tax.gov.ua/businesspartner). Згідно з пункту 13 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон), Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо в учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Вимога щодо перегляду рішення є незадоволена, у зв’язку з, відсутністю такої можливості згідно чинного законодавства.
Вимога щодо перегляду рішення є незадоволена, у зв’язку з, відсутністю такої можливості згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ |
378 650,00
UAH з ПДВ
|
354 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" |
397 000,00
UAH з ПДВ
|
354 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЖОВНІРОВИЧ РУСЛАН СТЕПАНОВИЧ |
454 628,00
UAH з ПДВ
|
356 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП “Ходжаян Армен Ашотович” |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
397 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "РАД"" |
456 300,00
UAH з ПДВ
|
427 399,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Карпатінвестбуд" |
476 783,00
UAH з ПДВ
|
476 783,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕХПОСТАЧ." |
504 679,00
UAH з ПДВ
|
504 679,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ #2946808538 |
Відхилено |
354 750,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2021 16:46
|
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" #40003054 |
Переможець |
354 850,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 14:34
|
Scan.pdf | укладений |
17 березня 2021 14:16
|