Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (канюлі, шприци).НОСИК ВАСИЛЬ ЯРОСЛАВОВИЧ Адреса засновника: 76493, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, село Крихівці, ВУЛИЦЯ СЛОБІДСЬКА, будинок 12, квартира 10 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 589464.00 ________________________________________ НОСИК ІРИНА ВАСИЛІВНА Адреса засновника: 76493, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, село Крихівці, ВУЛИЦЯ СЛОБІДСЬКА, будинок 12, квартира 10 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 29136.00
Очікувана вартість
16 470,32 UAH
UA-2021-02-08-011681-a f96ae89601a44873af0123ffec3dc070
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Бабінська

+380343347897 natali.babinska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25596594
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия , вуд. І. Мазепи, буд. 134
Контактна особа: Надія Бабінська
+380343347897
natali.babinska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні вироби використовуються для лікування хворих на коронавірус
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Канюля в/в G20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
500 штуки
Канюля в/в G22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
2044 штуки
Шприц 20мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
1000 штуки
Шприц інсуліновий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Родини Крушельницьких, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

08 лютого 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВОДЕНТ"
#22178744
Переможець 16 470,32
UAH
08 лютого 2021 16:54

Документи

08 лютого 2021 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:25
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:55
мед матеріали.PDF укладений
08 лютого 2021 16:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канюля в/в G20 1500 штуки 5,35
UAH
Канюля в/в G22 500 штуки 5,35
UAH
Шприц 20мл 2044 штуки 2,28
UAH
Шприц інсуліновий 1000 штуки 1,11
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 470,32
UAH