Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 42 923 604,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 618,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 214618.02 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_102-102.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_108-108.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_105-105.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_104-104.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_110-110.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_106-106.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_103-103.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 3_Р-81_109-109.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Том 1 мост Р-81_69-69.pdf | |
11 березня 2021 10:53 |
Перелік змін 11 03 2021.doc | |
11 березня 2021 10:53 |
ТД КР Р-81 км 62+782 нова редакція 11 03 21.doc | |
11 березня 2021 10:53 |
Проект договору КР Р-81 км 62+782 нова редпкція 11 03 21.doc | |
11 березня 2021 10:53 |
Знак ремонтується.jpg |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При формуванні технічного завдання сталась технічна помилка (описка) та до технічного завдання (додаток № 3 до документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація») найближчим часом будуть внесені зміни в частині перевезення сміття
Щодо першого питання. Якщо у питанні йде мова про формування договірної ціни, то в локальних кошторисах дійсно буде більше позицій ніж в технічному завданні, і це не є помилкою. Якщо у питанні йде мова про надання в складі тендерної пропозиції інформацій та/або документів для підтвердження відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, то вказані інформації/документи мають підтвердити, серед іншого, виконання всіх видів та обсягів робіт, передбачених технічним завданням, тому в даному випадку №п/п мають співпадати з позиціями технічного завдання, інше буде вважатися помилкою.
Щодо другого та третього питання, то замовником в тендерну документацію будуть внесені зміни
Скарги до процедури
Дата подання: 19 лютого 2021 14:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000001 ● 9ae9b79702394310bed16959ddd9efe1
- Статус: завершено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 10:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2021 № 353
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 №353
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-02-08-011236-a 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 08:29:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-011236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт та строку дії договору від 06.05.2021 №12Б.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 09:08:02
Відповідь на запит про надання пояснення
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питаня, викладеного у запиті.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель відбувається на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт або послуг, які включають до річного плану.
08.02.2021 року Службою автомобільних доріг у Миколаївській області на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 62+782 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка- Снігурівка – Антонівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (далі – Об’єкт) на очікувану вартість 42 923 604,00 грн.
За результатами проведення закупівлі 06.05.2021 року Службою укладено з КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» договір №12-Б.
П.3.1. договору №12-Б від 06.05.2021 року визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Вказане положення договору у повному обсязі узгоджується із вимогами Бюджетного кодексу України.
На час укладення договору №12-Б від 06.05.2021 року фінансування Об’єкту передбачалося Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 в розмірі 100 000,00 грн. при необхідних 39 685 000,00 грн.
П.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що підставою для зміни таких істотних умов договору про закупівлю, як строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за договором про закупівлю, є наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи викладене та у повній відповідності до вимог п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» 06.05.2021 року між Службою та КОРПОРАЦІЯ «ПЛАНЕТА-ВЕСТ» укладено додаткову угоду №1 до договору №12-Б, якими передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором.
Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі №12-Б від 06.05.2021 року.
Таким чином, продовження строку дії договору №12-Б від 06.05.2021 року та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель; порушення його норм не відбулося.
Офіційний текст Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» розміщено на офіційних сторінках Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" |
40 156 635,85
UAH з ПДВ
|
39 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОРПОРАЦІЯ "ПЛАНЕТА-ВЕСТ |
40 479 039,67
UAH з ПДВ
|
39 685 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963680 |
Відхилено |
39 675 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 17:38
|
КОРПОРАЦІЯ "ПЛАНЕТА-ВЕСТ #44139070 |
Переможець |
39 685 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 15:11
|
ДУ№1 06.05.21 дог.12-Б (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:36
|
Договір 12-Б від 06.05.21.pdf | укладений |
11 травня 2021 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 22.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, пункт 22.1 Договору викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 12-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |