Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2021-02-08-009075-a ● 39ab3177ddae4908a70db54224b4b20a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 24 000,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 л.
Бензин А-95 (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
80000 л.
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної. Покупець зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 20 календарних днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця, вказаний в цьому Договорі. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 15:19 |
Проект договору.docx | |
08 лютого 2021 15:19 |
ТД Бензин А-95 08 02 21 (1).docx |
09 лютого 2021 14:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2021 15:19 |
Проект договору.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:19 |
ТД Бензин А-95 08 02 21 (1).docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-08-009075-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 05 березня 2021 13:20
Дата подання: 05 березня 2021 13:20
Неправомірне відхилення
Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – «Замовник») відповідно до оголошення, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-08-009075-a, проводяться відкриті торги на закупівлю: Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95).
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 25.02.2021 13:17.
Участь у процедурі закупівлі взяли такі учасники:
1. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» (далі – Скаржник);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД"
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 01.03.2021 № 4, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 01.03.2021 14:13, за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з підстав, передбачених абз. 2 п. 1 ч. 1 с. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником безпідставно відхилена тендерна пропозиція Скаржника, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Згідно Протоколу від 01.03.2021 № 4 підставою для відхилення тендерної пропозиції (далі - ТП) є:
«Відповідно до п. 2 розділу ІІ «Вимоги встановлені відповідно до ст. 17 Закону» додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), учасником подається інформація в довільній формі на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, учасником у даній інформації зазначений факт відсутності судимості за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), що не відповідає діючому законодавству та умовам ТД.
З огляду на вищезазначене, Ханчевський І.М. запропонував прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 с. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства).»
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає:
Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ «Вимоги встановлені відповідно до ст. 17 Закону» додатку 3 до тендерної документації, було подано інформацію у довільній формі про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У листі-гарантії від 22.02.2021р. № О-02/109 про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в пункті 6 Скаржник зазначив про відсутність судимості за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів). Згідно частини 1 статті 12 Кримінального кодексу України злочин є кримінальним правопорушенням.
Також у складі пропозиції Скаржника було надано лист-гарантію від 22.02.2021р. № О-02/108 (файл 1 ГЛ по ст. 17_1.pdf в ТП) про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому зазначено, що ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», яке є учасник торгів, гарантує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених частинами 1 та 2 статті 17 Закону. Частина 1 статті 17 Закону містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (зокрема пункт 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку). Підтвердивши відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених частинами 1, Скаржник однозначно підтвердив і те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
Звертаємо увагу, що Скаржник при поданні своєї пропозиції вніс інформацію в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, а саме:
«Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів:
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку» (Додаток 1).
Таким чином Замовник не довів, що ТП ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» не відповідає діючому законодавству та умовам ТД. З огляду на вище вказане Скаржник повністю підтвердив відповідність ТП вимогам Замовника відповідно до п. 2 розділу ІІ «Вимоги встановлені відповідно до ст. 17 Закону» додатку 3.
В складі тендерної пропозиції Скаржником надані документи та інформація, які передбачені ТД, в повному обсязі, чим підтверджено відповідність кваліфікаційним вимогам та відповідність ТП умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, Замовник безпідставно та надумано відхилив ТП ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ».
Частинами першою та другою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 передбачено, що виключними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника є:
учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення ТП Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам ТД та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг в Одеській області від 01.03.2021 № 4, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та, як наслідок, порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, в діях та одночасній бездіяльності Замовника вбачаються порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», адже пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає умовам та вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Крейн Енерджі» за процедурою Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95), оголошення про проведення якої опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-08-009075-a.
Додатки: 1. (Скріншот закупівлі файл додаток 1.jpg)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 17:56
рішення від 10.03.2021 № 4493 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 17:55
інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 № 5516.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 19:34
рішення від 19.03.2021 № 5516.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 18:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 01 квітня 2021 14:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" |
2 391 200,00
UAH з ПДВ
|
2 391 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" #41829696 |
Очікує рішення |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:04
|
|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" #41829696 |
Рішення скасоване |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2021 17:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТ КАРД" #43603592 |
Рішення скасоване |
2 391 200,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 14:06 |
Кінець періоду оскарження: | 12 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 квітня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку з оголошенням та проведенням закупівлі № UA-2021-03-02-001688-a за предметом код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95), відпала потреба у проведенні закупівлі № UA-2021-02-08-009075-a за предметом код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95). З огляду на вищезазначене прийнято рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2021-02-08-009075-a за предметом код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) на підставі п.1 ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг). |
Документи:
01 квітня 2021 14:06
|
Електронний підпис |
01 квітня 2021 14:05
|
ПР6 відміна торгів 31 03 21.pdf |