Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавиці/перчатки полієстерові з ПВХ: за відповідним кодом ЄЗС: ДК: 021:2015: 18424400-1 Рукавиці (ДК 021:2015 - 18420000-9 Аксесуари для одягу).
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-02-08-006242-a de6ac47cf783423282950435c9f7f7c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Пушкова

+380671863174 dogovor_drs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Юлія Пушкова
+380671863174
dogovor_drs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Рукавиці/перчатки полієстерові з ПВХ - 3000 пар.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пара
Рукавиці/перчатки полієстерові з ПВХ: за відповідним кодом ЄЗС: ДК: 021:2015: 18424400-1 Рукавиці (ДК 021:2015 - 18420000-9 Аксесуари для одягу).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює 100% оплату за отриманий Товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів з моменту поставки Постачальником Товар Покупцю. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем на рахунок Постачальника грошових коштів згідно рахунку- фактури. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

08 лютого 2021 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМОДЯГ"
#41046240
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 13:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 13:39
Договір 12_0921.pdf укладений
08 лютого 2021 13:38