Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Одесміськелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1 |
Контактна особа: |
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2021 15:59 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 4 049 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 491,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 121470 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 12:02 |
6-ЗТД-1-Додаток-3 Проект договору.docx | |
10 лютого 2021 12:02 |
5-ЗТД-1-Додаток 2 Тех.специфікація.docx | |
10 лютого 2021 12:02 |
3-ЗТД-1-Матеріали для паяння м_яким чи твердим припоєм.docx | |
10 лютого 2021 12:02 |
2-ЗТД-1-Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
10 лютого 2021 12:02 |
1-Перелік змін до Оголошення_ТД_ Додатку 2_ 3.rtf | |
08 лютого 2021 15:55 |
7-ТД-Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx | |
08 лютого 2021 15:55 |
6-ТД-Додаток-3 Проект договору.docx | |
08 лютого 2021 15:55 |
5-ТД-Додаток 2 Тех.специфікація.docx | |
08 лютого 2021 15:55 |
4-ТД-Додаток 1 ст. 16_ 17.docx | |
08 лютого 2021 15:55 |
3-ТД-Матеріали для паяння м_яким чи твердим припоєм.docx | |
08 лютого 2021 15:55 |
2-Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
10 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2021 12:02 |
6-ЗТД-1-Додаток-3 Проект договору.docx
|
|||
10 лютого 2021 12:02 |
5-ЗТД-1-Додаток 2 Тех.специфікація.docx
|
|||
10 лютого 2021 12:02 |
3-ЗТД-1-Матеріали для паяння м_яким чи твердим припоєм.docx
|
|||
10 лютого 2021 12:02 |
2-ЗТД-1-Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
10 лютого 2021 12:02 |
1-Перелік змін до Оголошення_ТД_ Додатку 2_ 3.rtf
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
7-ТД-Додаток-4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
6-ТД-Додаток-3 Проект договору.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
5-ТД-Додаток 2 Тех.специфікація.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
4-ТД-Додаток 1 ст. 16_ 17.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
3-ТД-Матеріали для паяння м_яким чи твердим припоєм.docx
|
|||
08 лютого 2021 15:55 |
2-Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На підставі ч.1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" до тендерної документації внесені зміни.
Дякуємо за звернення.
На підставі ч.1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" до тендерної документації внесені зміни.
Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000025 ● 0712c8eb697e492d8ddf3922a838cf23
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-02-08-005093-b 08.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 09:01:36
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів КП «Одесміськелектротранс» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 11:47:18
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
У відповідь на запит щодо надання пояснення з приводу рішення про проведення моніторингу ID UA-M-2021-07-22-000025 процедури закупівлі Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм (UA-2021-02-08-005093-b), надаються наступні пояснення:
Щодо інформації/документів на підставі яких здійснено обгрунтування технічних, кількісних, якісних характеристик.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює планування на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Для планування та підготовки проведення процедури закупівлі з урахуванням технічних, кількісних та якісних потреб Замовника відповідальним структурним підрозділом КП «ОМЕТ» надані обґрунтовані технічні вимоги, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, заявка на проведення закупівлі товарів за предметом закупівлі Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм.
Додатки:
- Обґрунтування технічних вимог (сканована копія на 2 аркушах);
- Заявка на проведення закупівлі (сканована копія на 6 аркушах).
Щодо інформації/документів розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
Джерелом фінансування процедури закупівлі «Матеріали для паяння м’яким чи твердим припоєм» за ДК 021:2015: 44315320-0, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-08-005093-b є власні кошти підприємства.
Замовником проведений аналіз (моніторинг) ринку щодо визначення вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- Запити цінових пропозицій (скановані копії на 3 аркушах);
- Комерційні пропозиції (скановані копії на 3 аркушах).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Додаток:
- Постанова КМУ №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (сканована копія на 4 аркушах).
- Пояснення з приводу рішення про моніторинг
- Додаток Обгрунтування тех.вимог
- Додаток Заявка на проведення закупівлі
- Додаток Постанова 1266
- Додаток Запит цін Валеник
- Додаток Запит цін Катвис
- Додаток Запит цін Гнатовський
- Додаток Ком.пропозиція Гнатовський
- Додаток Ком.пропозиція Валеник
- Додаток Ком.пропозиція Катвис
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гнатовський Юрій Олександрович |
4 048 350,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Немає |
ТОВ Форум Трейд Логістік |
3 789 402,00
UAH з ПДВ
|
3 729 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович |
3 999 960,00
UAH з ПДВ
|
3 999 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гнатовський Юрій Олександрович #2433307410 |
Відхилено |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 10:31
|
ТОВ Форум Трейд Логістік #44123626 |
Переможець |
3 729 330,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2022 18:55
|
Звіт про виконання договору | укладений |
30 січня 2022 18:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 11:19
|
Договір про закупівлю | укладений |
18 березня 2021 11:17
|