Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху" |
Код ЄДРПОУ: | 08576550 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Ботанічна, 23 |
Контактна особа: |
Марущак Ганна Володимирівна 0677132005 vinsmedodr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 443 850,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Тендерна документація
12 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 12:18 |
ТД світлофори зі змінами.doc | |
08 лютого 2021 15:53 |
ТД світлофори.doc |
12 лютого 2021 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2021 12:18 |
ТД світлофори зі змінами.doc
|
|||
08 лютого 2021 15:53 |
ТД світлофори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-28-000075 ● 602abc09ce97462c832e47fad2ed46e9
- Статус: вирішено ● Дата: 06 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-02-08-005016-b 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-01 17:09:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
світлофорів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-005016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та бюджетного призначення, визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-03 13:45:37
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-02-08-005016-b
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-02-08-005016-b
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі світлофорів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-005016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та бюджетного призначення, визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», а також основних потреб задля утримання світлофорних об’єктів, проведення капітальних ремонтів та будівництва на територіях їх утримання – м. Вінниця, Вінницька обл..
Закупівля здійснюється частково за кошти міського бюджету, з видатків на поповнення статутного капіталу та за рахунок власних коштів підприємства.
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась згідно розрахунку до проекту бюджету на 2021 рік по видаткам на придбання обладнання, запасних частин та матеріалів для ремонту ТЗРДР, розрахунку видатків на поповнення статутного капіталу, а також орієнтовних планів на проведення капітальних ремонтів світлофорних об’єктів та їх утримання за власні кошти підприємства при виникненні потреби. В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів підприємства унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення».
Відповідно Рішення ВМР №288 від 28.01.2021р., затверджено фінансовий план нашого підприємства на 2021р., а згідно Рішення ВМР №258 від 04.02.2021р. визнано одержувачем бюджетних коштів в 2021р. по КПКВК 1916030 «Організація благоустрою населених пунктів.
2. По другому питанню, Вінницьке КП «СМЕД ОДР» під час проведення публічних закупівель діє в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним підприємством «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» вжито заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 22.06.2021 про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-02-08-005016-b, а саме: 30.06.2021 було розірвано договора за лотами №1, №2 та №3.
2021-06-30 14:00:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2021-08-02 10:08:19
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - Світлофор Т 1.1 з інтегрованим ТВЧ; Світлофор Т 1.1; Світлофор Т 1.3 з інтегрованим ТВЧ; Світлофор Т 1.3; Світлофор Т1.6 з інтегрованим ТВЧ; Світлофор Т1.9 з інтегрованим ТВЧ; Світлофор Т1.10 з інтегрованим ТВЧ ; Світлофор Т 2.3; Світлофор Т 2.9; Світлофор Т 2.12; Світлофор Т 2.15. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 014 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 140,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" |
2 350 460,00
UAH з ПДВ
|
2 350 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" |
2 997 228,00
UAH з ПДВ
|
2 997 228,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" |
3 006 397,20
UAH з ПДВ
|
3 006 397,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" #13881657 |
Відхилено |
2 350 460,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 10:26
|
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" #14228451 |
Переможець |
2 997 228,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 13:04
|
ДУ розірвання Атілос.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 13:21
|
Договір АТІЛОС.pdf | укладений |
17 березня 2021 12:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
569 946,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 991,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами моніторингу (UA-M-2021-05-28-000075) закупівлі ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ виявила порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Згідно висновку, який винесено ДЕРЖАВНЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ 22.06.2021 року та який було опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язало Комунальне підприємство «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договорів за лотами №1, №2 та №3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексуУкраїни. |