Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська державна академія культури |
Код ЄДРПОУ: | 30036001 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, БУРСАЦЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Марина Скрицька +380577313784 tenderaxh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 13:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Протокол про внесення змін №18.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Протокол внесення змін 18.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Перелик змин.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Оголошення.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
Оголошення.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:03 |
ТД в новій редакції.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
14 квітня 2021 13:02 |
Технічна документація.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 березня 2021 16:03 |
Протокол №17.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 березня 2021 16:03 |
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 березня 2021 16:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Додаток 1. Цінова пропозиція в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Додаток 2. Лист-згода в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Додаток 3. Перелік робіт і витрат в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Додаток 4. Інформація в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Додаток 5. Проект договору в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 лютого 2021 14:50 |
ТД в новій редакції.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 09:41 |
Пожежна сигналізація.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
09 лютого 2021 09:41 |
Система керування евакуюванням.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
08 лютого 2021 14:20 |
Проект договору.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
08 лютого 2021 14:20 |
ТД пожежна сигналізація.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
08 лютого 2021 12:09 |
Додаток 3. Перелік робіт і витрат.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
08 лютого 2021 12:09 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами ЗУ Про Публічні закупівлі (ч.3 ст..22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.), та нормами чинного законодавства України.
Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для протипожежних послуг.
Таким чином, вимога щодо наявності сертифікатів ISO не є дискримінаційною. Такі документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням та у разі такої необхідності. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість студентів (гуртожиток), Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності послуг, які він надає.
Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в студентському гуртожитку, де одночасно перебуває велика кількість студентів. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Оскільки роботи будуть виконуватися в навчальному закладі (студентський гуртожиток), де перебувають студенти, які на час проведення робіт будуть знаходитися в закладі (гуртожитку), була встановлена така вимога щодо надання висновку психофізіологічної експертизи.
З огляду на поширення коронавірусної інфекції (COVID-19), Учасники зобов’язані дотримуватися правил охорони здоров’я, в тому числі не створювати ризики для здоров’я з інших осіб.
Звертаємо Вашу увагу, що протипожежні послуги, відносяться до робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до Закону України "Про охорону праці", роботи підвищеної небезпеки потребують наявність висновку психофізіологічної експертизи, тому вимога встановлена відповідно до норм чинного законодавства.
Дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник, може провести медичний огляд своїх працівників раніше, і тим самим впевнитись що всі працівники не мають проблем зі здоров’ям та підтвердити їх можливість здійснювати їх посадові обов’язки відповідно до стану здоров’я.
Таким чином, така вимога не є дискримінаційною, так як такий висновок може та зобов’язаний отримати будь-який працівник суб’єкт господарювання.
Вимоги про усунення порушення
«4. Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001-2018 або ДОТУ 9001-2015 на систему управління якістю, який є додатковим підтвердженням якості послуг стосовно:
- Послуг з монтажу та технічного обслуговування систем протипожежного захисту.»
«6. Копія сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2021 року) на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року) на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування » на електромонтажні роботи чп інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2021року) на електромонтажні роботи. Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Усі зазначені сертифікати повинні бути надані разом із звітом аудиту, а також містити інформацію про перелік робіт (послуг), па які поширюється дія сертифікату, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації або електромонтажні роботи.»
Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових.
Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Наголошуємо, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами ЗУ Про Публічні закупівлі (ч.3 ст..22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.), та нормами чинного законодавства України.
Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для протипожежних послуг.
Таким чином, вимога щодо наявності сертифікатів ISO не є дискримінаційною. Такі документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням та у разі такої необхідності. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 37001 передбачає впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва та надає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є мірою профілактики корупційних правопорушень.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість студентів (гуртожиток), Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Наявність в Учасника Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» полягає в сприянні охороні навколишнього середовища та попередженні забруднення, враховуючи соціально-економічні потреби.
Наявність в Учасника Сертифікату ISO 27001 встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації здатності організації захищати свої інформаційні ресурси.
Наявність Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007 забезпечує Замовнику впевненість у дотриманні Учасником законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності послуг, які він надає.
Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в студентському гуртожитку, де одночасно перебуває велика кількість студентів. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 лютого 2021 11:00
Дата подання: 17 березня 2021 15:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-12-000011 ● c0168b4485b041b594bf42da7981e7b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2021 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.05.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
15. UA-2021-02-08-004327-a 08.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-02 15:32:16
Аргументовані заперечення до висновку
У відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку (27 травня 2021 року) замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку, у зв’язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку.
1.Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерною документацією Замовника не передбачено надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), чим нібито порушено вимоги пункту четвертого частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до п. 4 частини 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються у тому числі такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тобто, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5, 7 розділу 3 «Інша інформація, вимоги до учасника» Додатку 4 тендерної документації (затверджена протоколом № 18 від 13.04.2021 року) Замовником вимагаються наступні документи - сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
Копія сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування » на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат на електромонтажні роботи. Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності). Усі зазначені в цьому пункті сертифікати повинні бути надані разом із звітом аудиту, а також містити інформацію про перелік робіт (послуг), на які поширюється дія сертифікату, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації або електромонтажні роботи.
Учасником у складі тендерної пропозиції подається Сертифікат SA 8000-20014 на систему менеджменту соціальної відповідальності з зазначенням переліку виду діяльності, що стосуються предмету закупівлі, а саме встановлення або ремонту системи автоматичної протипожежної сигналізації.
Пункт 4 частини 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» не встановлює імперативний обов’язок для замовників зазначення таких відомостей у тендерній документації, а передбачає можливість їх передбачати, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Перелік відомостей у статті 22 Закону не є вичерпним, оскільки тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до вимог статті 22 Закону, враховуючи специфіку предмета закупівлі, тендерна документація замовника містить вимоги щодо надання сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
2. Так, у висновку зазначено, що пропозиція ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» містить довідку від 22.02.2021 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутній прес гідравлічний з електроприводом, використання якого віднесено до складу витрат, зазначених у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, чим нібито порушено вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Також, пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації визначено, що матерiально-технічна база, зазначена в довiдцi, повинна вiдповiдати умовам, визначеним в постановi Кабiнетy Miністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідно до п.1.1.Додатку 4 до тендерної документації вимагається довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, в якій зазначити назву та кількість. Матеріально – технічна база, зазначена в довідці, повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Звертаємо увагу, що жодне положення тендерної документації та додатків до неї не містить вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника конкретного переліку обладнання та механізмів. Норми, що закріплені у тендерній документації мають обов’язковий характер та повинні бути дотримані у подальшому як учасниками, так і самим замовником.
Згідно п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій міститься все обладнання, передбачене Постановою від 23.11.2016 року № 852.
Таким чином, Учасник не порушив вимогу п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації, а у замовника не було підстав для відхилення пропозиції відповідного учасника.
3. У висновку зазначено, що учасник повинен надати у тендерній пропозиції копію чинного протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. В тендерній пропозиції учасником ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» надано протокол вимірювальної електротехнічної та механічної лабораторії від 19.02.2021 № 046 щодо перевірки ізоляції чотирьох одиниць електрообладнання, серед яких машини свердлильні електричні та прес гідравлічний з електроприводом не значаться.
Відповідно до п.1.1.Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник повинен подати у пропозиції копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що до машин свердлильних електричних належать дриль, перфоратор. Наданий Учасником протокол містить інформацію про такий електроінструмент (дриль, перфоратор).
З метою уточнення інформації щодо обладнання - прес гідравлічний з електроприводом та механізму його дії замовник звернувся листом до визначеного переможця від 28.05.2021 року. Відповідно до отриманої інформації та технічних характеристик такого обладнання, замовника було повідомлено, що даний пристрій є акумуляторним та не належить до електроінструменту, а тому інформація про нього не міститься у складі протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг (копія листа додається).
Таким чином, Учасником не допущено порушень вимог п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу, що висновок як акт індивідуальної дії не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Пункт 3 висновку містить зобов`язання замовника «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень ГК України та ЦК України….» Проте висновок не конкретизує, яких саме заходів має вжити замовник, які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити для усунення нібито виявлених порушень, тому такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Зазначення загальних фраз «шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень ГК та ЦК України» не вирішує питання обгрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії. Так, загальні підстави припинення зобов'язань визначені у Главі 50 ЦК України, до них відносяться виконання, передання відступного, зарахування, новація, неможливість виконання, поєднання боржника та кредитора в одній особі та ін.
Тобто, має місце спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити.
Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону, пропозиція учасника ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» не мала підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч. 8. ст. 8 Закону, надано аргументовані заперечення.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Визнати протиправним та скасувати висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби
2023-03-03 11:28:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У зв'язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку, у межах строку, встановленого законом, 10 червня 2021 року замовником подано позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку, про що зазначається в електронній системі закупівель |
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Документи:
15 червня 2021 10:54
|
Електронний підпис |
15 червня 2021 09:47
|
відомості про відкриття.pdf |
10 червня 2021 12:10
|
Електронний підпис |
10 червня 2021 12:06
|
позовна заява ХДАК.pdf |
15 червня 2021 10:54
|
Електронний підпис |
10 червня 2021 12:10
|
Електронний підпис |
15 червня 2021 09:47
|
відомості про відкриття.pdf |
10 червня 2021 12:10
|
Електронний підпис |
10 червня 2021 12:06
|
позовна заява ХДАК.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1 954 947,83
UAH з ПДВ
|
1 954 947,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" |
1 978 462,10
UAH з ПДВ
|
1 978 462,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Рішення скасоване |
1 954 947,83
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 11:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Переможець |
1 954 947,83
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:20
|
ДУ2 пожежна сигналізація.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2021 14:58
|
ДУ1 пожежна сигналізація.pdf | зміни до договору |
26 липня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 11:44
|
№69.pdf | укладений |
17 травня 2021 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внаслідок об’єктивної необхідності покращення якості предмета закупівлі. Сторони домовились внести зміни до кошторисної документації, яка є невід’ємним додатком до Договору і викласти її в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |