Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації та система керування евакуюванням) в приміщенні гуртожитку №1 Харківської державної академії культури за адресою: м. Харків, вул. Отакара Яроша, 16
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-02-08-004327-a 3f1a9a4fdeec4be2882b2ceef57fdf36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Скрицька

+380577313784 tenderaxh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська державна академія культури
Код ЄДРПОУ: 30036001
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, БУРСАЦЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 4
Контактна особа: Марина Скрицька
+380577313784
tenderaxh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 23 квітня 2021 12:54
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації та система керування евакуюванням) в приміщенні гуртожитку №1 Харківської державної академії культури за адресою: м. Харків, вул. Отакара Яроша, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Отакара Яроша,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (ПОВНА)
Вимоги до документу: Довідка (ПОВНА) (електронна або оригінал або нотаріально завірена копія) видана відповідним органом МВС, про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, і є чинною на дату подання документа.
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (ПОВНА)
Вимоги до документу: Довідка (ПОВНА) (електронна або оригінал або нотаріально завірена копія) видана відповідним органом МВС, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, і є чинною на дату подання документа.
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (ПОВНА) та Гарантійний лист
Вимоги до документу: 1. Довідка (ПОВНА) (електронна або оригінал або нотаріально завірена копія) видана відповідним органом МВС, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, і є чинною на дату подання документа. 2. Гарантійний лист про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Довідка (оригінал або нотаріально завірена копія або електронна довідка підписана КЕП)
Вимоги до документу: Довідка (оригінал або нотаріально завірена копія або електронна довідка підписана КЕП) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної податкової служби, що є чинною на дату подання документа. Якщо учасник підтверджує в електронній системі закупівель, що він має заборгованість та здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, учасник надає інформацію та документи, що підтверджують здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості, відповідно до технічної реалізації можливостей через електронну систему закупівель, у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу ДПС та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС на запит, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 квітня 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 13:03
Протокол про внесення змін №18.pdf
14 квітня 2021 13:03
Протокол внесення змін 18.docx
14 квітня 2021 13:03
Перелик змин.doc
14 квітня 2021 13:03
Перелік змін.pdf
14 квітня 2021 13:03
Оголошення.docx
14 квітня 2021 13:03
Оголошення.pdf
14 квітня 2021 13:03
ТД в новій редакції.doc
14 квітня 2021 13:02
Технічна документація.pdf
11 березня 2021 16:03
Протокол №17.pdf
11 березня 2021 16:03
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
11 березня 2021 16:03
Перелік змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 1. Цінова пропозиція в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 2. Лист-згода в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 3. Перелік робіт і витрат в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 4. Інформація в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 5. Проект договору в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Протокол про внесення змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
Перелік змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
ТД в новій редакції.pdf
09 лютого 2021 09:41
Пожежна сигналізація.pdf
09 лютого 2021 09:41
Система керування евакуюванням.pdf
08 лютого 2021 14:20
Проект договору.doc
08 лютого 2021 14:20
ТД пожежна сигналізація.doc
08 лютого 2021 12:09
Додаток 3. Перелік робіт і витрат.docx
08 лютого 2021 12:09
Оголошення.pdf
14 квітня 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2021 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 13:03
Протокол про внесення змін №18.pdf
14 квітня 2021 13:03
Протокол внесення змін 18.docx
14 квітня 2021 13:03
Перелик змин.doc
14 квітня 2021 13:03
Перелік змін.pdf
14 квітня 2021 13:03
Оголошення.docx
14 квітня 2021 13:03
Оголошення.pdf
14 квітня 2021 13:03
ТД в новій редакції.doc
14 квітня 2021 13:02
Технічна документація.pdf
11 березня 2021 16:03
Протокол №17.pdf
11 березня 2021 16:03
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
11 березня 2021 16:03
Перелік змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 1. Цінова пропозиція в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 2. Лист-згода в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 3. Перелік робіт і витрат в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 4. Інформація в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Додаток 5. Проект договору в новій редакції.pdf
10 лютого 2021 14:50
Протокол про внесення змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
Перелік змін.pdf
10 лютого 2021 14:50
ТД в новій редакції.pdf
09 лютого 2021 09:41
Пожежна сигналізація.pdf
09 лютого 2021 09:41
Система керування евакуюванням.pdf
08 лютого 2021 14:20
Проект договору.doc
08 лютого 2021 12:09
Проект договору-3.doc
08 лютого 2021 14:20
ТД пожежна сигналізація.doc
08 лютого 2021 12:32
ТД пожежна сигналізація.doc
08 лютого 2021 12:09
ТД пожежна сигналізація.doc
08 лютого 2021 12:09
Додаток 3. Перелік робіт і витрат.docx
08 лютого 2021 12:09
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

специфікація
Дата подання: 08 лютого 2021 22:40
Дата відповіді: 09 лютого 2021 09:46
Для детального розрахунку просимо надати специфікацію обладнання та матеріалів згідно розробленого робочого проекту. В Додатку № 3 наведений лише перелік робіт.
Відповідь: Специфікацію додано до тендерної документації.
відвідування
Дата подання: 08 лютого 2021 22:45
Дата відповіді: 09 лютого 2021 09:47
Чи обов"язковим є відвідування об"єкту?
Відповідь: Як зазначено в тендерній документації, Ви можете здійснити обстеження об'єкту за бажанням.
щодо сертифікату
Дата подання: 08 лютого 2021 22:51
Дата відповіді: 09 лютого 2021 09:47
Вимога в ТД надати: Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001-2018 або ДСТУ 9001-2015 на систему управління якістю, який є додатковим підтвердженням якості послуг стосовно: - Послуг з монтажу та технічного обслуговування систем протипожежного захисту. Чи буде підставою для відхилення, якщо у відповідному сертифікаті учасника буде зазначено - Проектування, монтаж, технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу...? по суті одне й теж.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, це не буде підставою для відхилення.
Системою управління якістю
Дата подання: 11 лютого 2021 16:58
Дата відповіді: 12 лютого 2021 10:14
Сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 Системою управління якістю., та ДСТУ ISO 9001:2015 має ознаки дискримінації учасників, адже отримання даного Сертифікату не є обов'язковим. Отож даною вимогою Ви свідомо чи не свідомо (contra spem spero) обмежуєте коло учасників. Наявність сертифікату Системи управління якістю жодним чином не стосується предмета закупівлі, тому і вимога щодо його надання є неправомірною. Продемонструйте вашу солідарність з антикорупційними принципами і приберіть будь ласка, дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує умови тендерної документації з метою отримання якісних послуг.
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами ЗУ Про Публічні закупівлі (ч.3 ст..22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.), та нормами чинного законодавства України.
Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для протипожежних послуг.
Таким чином, вимога щодо наявності сертифікатів ISO не є дискримінаційною. Такі документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням та у разі такої необхідності. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість студентів (гуртожиток), Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності послуг, які він надає.
Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в студентському гуртожитку, де одночасно перебуває велика кількість студентів. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Сертифікат якості повторно!!!
Дата подання: 12 лютого 2021 11:00
Дата відповіді: 12 лютого 2021 11:23
Сертифікат коштує від 18 тис. грн. Отримати його можливо протягом тижня та місяця (різниця в ціні). Жодна з так званих "фірм" яка надає за кошти цей сертифікат, в жодному разі не буде перевіряти систему якості! Учасники, які надають послуги держаним установам (отримують основний дохід від державних закупівель) та не працюють на міжнародному ринку – нададуть Вам придбані сертифікати і повірте, цей сертифікат жодним чином не дасть переваги в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності послуг, які він надає Це непотрібний папір! Вибачте за дискусію! У разі участі ми надамо вам цей сертифікат! P.S. Тільки зобов’язання за договором, та діючі сертифікати на обладнання забезпечать Вас гарантією щодо якості на виконані роботи!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, роз'яснення з приводу Вашого запитання ми надали вище. Надсилайте Вашу пропозицію та приймайте участь у торгах.
Псхофізіологічна експертиза
Дата подання: 15 лютого 2021 17:20
Дата відповіді: 18 лютого 2021 14:07
У ТД наявна вимога надати висновки психофізіологічної експертизи. Висновок психофізіологічної експертизи потрібен для виконання робіт, де існує потреба у професійному доборі, тобто при виконанні робіт підвищеної небезпеки. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по ремонту та ТО протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку. Так як не будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, потреби у професійному доборі не існує, а отже і у наданні висновку психофізіологічної експертизи немає необхіності. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник встановлює вимоги, з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України.
Оскільки роботи будуть виконуватися в навчальному закладі (студентський гуртожиток), де перебувають студенти, які на час проведення робіт будуть знаходитися в закладі (гуртожитку), була встановлена така вимога щодо надання висновку психофізіологічної експертизи.
З огляду на поширення коронавірусної інфекції (COVID-19), Учасники зобов’язані дотримуватися правил охорони здоров’я, в тому числі не створювати ризики для здоров’я з інших осіб.
Звертаємо Вашу увагу, що протипожежні послуги, відносяться до робіт підвищеної небезпеки.
Відповідно до Закону України "Про охорону праці", роботи підвищеної небезпеки потребують наявність висновку психофізіологічної експертизи, тому вимога встановлена відповідно до норм чинного законодавства.
Дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник, може провести медичний огляд своїх працівників раніше, і тим самим впевнитись що всі працівники не мають проблем зі здоров’ям та підтвердити їх можливість здійснювати їх посадові обов’язки відповідно до стану здоров’я.
Таким чином, така вимога не є дискримінаційною, так як такий висновок може та зобов’язаний отримати будь-який працівник суб’єкт господарювання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-08-004327-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ХАРКІВ - ЮНІКОМТЕСТ", Код ЄДРПОУ:34707944
Дата подання: 11 лютого 2021 11:01
Дискримінаційні вимоги
В п. 3 додатку 4 Замовник вимагає від учасника надати:

«4. Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001-2018 або ДОТУ 9001-2015 на систему управління якістю, який є додатковим підтвердженням якості послуг стосовно:
- Послуг з монтажу та технічного обслуговування систем протипожежного захисту.»

«6. Копія сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2021 року) на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року) на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування » на електромонтажні роботи чп інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2021року) на електромонтажні роботи. Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2021 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації. Усі зазначені сертифікати повинні бути надані разом із звітом аудиту, а також містити інформацію про перелік робіт (послуг), па які поширюється дія сертифікату, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації або електромонтажні роботи.»

Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових.
Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Наголошуємо, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 13:40
Шановний Учаснику, Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує умови тендерної документації з метою отримання якісних послуг.
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами ЗУ Про Публічні закупівлі (ч.3 ст..22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.), та нормами чинного законодавства України.
Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для протипожежних послуг.
Таким чином, вимога щодо наявності сертифікатів ISO не є дискримінаційною. Такі документи може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням та у разі такої необхідності. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 37001 передбачає впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва та надає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є мірою профілактики корупційних правопорушень.
Враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість студентів (гуртожиток), Замовника також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Наявність в Учасника Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» полягає в сприянні охороні навколишнього середовища та попередженні забруднення, враховуючи соціально-економічні потреби.
Наявність в Учасника Сертифікату ISO 27001 встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації здатності організації захищати свої інформаційні ресурси.
Наявність Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007 забезпечує Замовнику впевненість у дотриманні Учасником законодавства з охорони праці.
Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності послуг, які він надає.
Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в студентському гуртожитку, де одночасно перебуває велика кількість студентів. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-08-004327-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 19 лютого 2021 11:00
Скарга
Скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 11:59
рішення від 23.02.2021 №3246+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 11:59
рішення від 04.03.2021 №4191.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Внести зміни до документації та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається). 2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 16:17
Номер скарги: UA-2021-02-08-004327-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 17 березня 2021 15:14
Порушення законодавства в сфері державних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у ТД
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2021 19:38

Документи подані скаржником

18 лютого 2021 16:26
Скарга.pdf

Документи подані замовником

26 лютого 2021 16:16
ТД в новій редакції.pdf
26 лютого 2021 16:16
ТД в новій редакції.doc
26 лютого 2021 16:16
Оголошення.docx
26 лютого 2021 16:16
Пояснення.pdf
26 лютого 2021 16:16
Пояснення.docx
26 лютого 2021 16:16
Оголошення.pdf
11 березня 2021 16:04
Протокол №17.pdf
11 березня 2021 16:04
Перелік змін.pdf
11 березня 2021 16:04
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
11 березня 2021 16:17
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
11 березня 2021 16:17
Протокол №17.pdf
11 березня 2021 16:17
Перелік змін.pdf

Документи подані скаржником

17 березня 2021 15:06
Скарга.pdf
18 березня 2021 18:20
Заява .pdf

Документи подані замовником

24 березня 2021 14:17
Оголошення.pdf
24 березня 2021 14:17
ТД в новій редакції2.doc
24 березня 2021 14:17
ТД в новій редакції 11.03.21.pdf
24 березня 2021 14:17
Оголошення.docx
24 березня 2021 14:20
інформація.pdf
24 березня 2021 14:20
Інформація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-12-000011 ● c0168b4485b041b594bf42da7981e7b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2021 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.05.2021
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.05.2021

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

15. UA-2021-02-08-004327-a 08.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-06-02 15:32:16

Аргументовані заперечення до висновку

У відповідності до вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку (27 травня 2021 року) замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку, у зв’язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку.

1.Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерною документацією Замовника не передбачено надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), чим нібито порушено вимоги пункту четвертого частини другої статті 22 Закону.

Відповідно до п. 4 частини 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються у тому числі такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тобто, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5, 7 розділу 3 «Інша інформація, вимоги до учасника» Додатку 4 тендерної документації (затверджена протоколом № 18 від 13.04.2021 року) Замовником вимагаються наступні документи - сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
Копія сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги.» на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі на електромонтажні роботи. Також, копію сертифікату, виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) на відповідність стандарту управління: ДСТУ ISO 37001:2018 «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування » на електромонтажні роботи чи інший аналогічний сертифікат на електромонтажні роботи. Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності). Усі зазначені в цьому пункті сертифікати повинні бути надані разом із звітом аудиту, а також містити інформацію про перелік робіт (послуг), на які поширюється дія сертифікату, а саме: монтаж системи пожежної сигналізації або електромонтажні роботи.
Учасником у складі тендерної пропозиції подається Сертифікат SA 8000-20014 на систему менеджменту соціальної відповідальності з зазначенням переліку виду діяльності, що стосуються предмету закупівлі, а саме встановлення або ремонту системи автоматичної протипожежної сигналізації.
Пункт 4 частини 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» не встановлює імперативний обов’язок для замовників зазначення таких відомостей у тендерній документації, а передбачає можливість їх передбачати, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Перелік відомостей у статті 22 Закону не є вичерпним, оскільки тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до вимог статті 22 Закону, враховуючи специфіку предмета закупівлі, тендерна документація замовника містить вимоги щодо надання сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.

2. Так, у висновку зазначено, що пропозиція ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» містить довідку від 22.02.2021 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутній прес гідравлічний з електроприводом, використання якого віднесено до складу витрат, зазначених у розділі II «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, чим нібито порушено вимоги пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Також, пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації визначено, що матерiально-технічна база, зазначена в довiдцi, повинна вiдповiдати умовам, визначеним в постановi Кабiнетy Miністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідно до п.1.1.Додатку 4 до тендерної документації вимагається довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, в якій зазначити назву та кількість. Матеріально – технічна база, зазначена в довідці, повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Звертаємо увагу, що жодне положення тендерної документації та додатків до неї не містить вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника конкретного переліку обладнання та механізмів. Норми, що закріплені у тендерній документації мають обов’язковий характер та повинні бути дотримані у подальшому як учасниками, так і самим замовником.

Згідно п.16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій міститься все обладнання, передбачене Постановою від 23.11.2016 року № 852.
Таким чином, Учасник не порушив вимогу п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації, а у замовника не було підстав для відхилення пропозиції відповідного учасника.

3. У висновку зазначено, що учасник повинен надати у тендерній пропозиції копію чинного протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. В тендерній пропозиції учасником ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» надано протокол вимірювальної електротехнічної та механічної лабораторії від 19.02.2021 № 046 щодо перевірки ізоляції чотирьох одиниць електрообладнання, серед яких машини свердлильні електричні та прес гідравлічний з електроприводом не значаться.

Відповідно до п.1.1.Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник повинен подати у пропозиції копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що до машин свердлильних електричних належать дриль, перфоратор. Наданий Учасником протокол містить інформацію про такий електроінструмент (дриль, перфоратор).
З метою уточнення інформації щодо обладнання - прес гідравлічний з електроприводом та механізму його дії замовник звернувся листом до визначеного переможця від 28.05.2021 року. Відповідно до отриманої інформації та технічних характеристик такого обладнання, замовника було повідомлено, що даний пристрій є акумуляторним та не належить до електроінструменту, а тому інформація про нього не міститься у складі протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг (копія листа додається).
Таким чином, Учасником не допущено порушень вимог п.1.1. Додатку 4 до тендерної документації.

Окремо звертаємо увагу, що висновок як акт індивідуальної дії не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Пункт 3 висновку містить зобов`язання замовника «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень ГК України та ЦК України….» Проте висновок не конкретизує, яких саме заходів має вжити замовник, які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити для усунення нібито виявлених порушень, тому такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Зазначення загальних фраз «шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень ГК та ЦК України» не вирішує питання обгрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії. Так, загальні підстави припинення зобов'язань визначені у Главі 50 ЦК України, до них відносяться виконання, передання відступного, зарахування, новація, неможливість виконання, поєднання боржника та кредитора в одній особі та ін.
Тобто, має місце спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити.

Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону, пропозиція учасника ТОВ «ЦБ «ТОПАЗ» не мала підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч. 8. ст. 8 Закону, надано аргументовані заперечення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Визнати протиправним та скасувати висновок Північно-Східного офісу Держаудитслужби

2023-03-03 11:28:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У зв'язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку, у межах строку, встановленого законом, 10 червня 2021 року замовником подано позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку, про що зазначається в електронній системі закупівель
Дата публікації: 10 червня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 1 954 947,83
UAH з ПДВ
1 954 947,83
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" 1 978 462,10
UAH з ПДВ
1 978 462,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 12:08
Електронний підпис
30 квітня 2021 12:03
public-doc 54313.p7s
30 квітня 2021 12:03
public-doc 54313.pdf
30 квітня 2021 12:03
Dovidka_21109577010860137263.pdf.p7s
30 квітня 2021 12:03
Dovidka_21109577010860137263.pdf
30 квітня 2021 12:03
Довідка ст.17.pdf
20 квітня 2021 14:29
Електронний підпис
16 квітня 2021 10:53
Електронний підпис
16 квітня 2021 10:45
новий проект договору.pdf
16 квітня 2021 10:43
Графік.pdf
16 березня 2021 09:08
Електронний підпис
16 березня 2021 09:06
Сертификат SA 8000.pdf
25 лютого 2021 21:02
Електронний підпис
25 лютого 2021 20:07
Довідка ст.17.pdf
25 лютого 2021 20:01
Кошторис.PDF
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 45001.pdf
25 лютого 2021 20:00
1. Договір Соборний 158.pdf
25 лютого 2021 20:00
38392 Лицензия АВК 5 _printed.pdf
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 14001.pdf
25 лютого 2021 20:00
ДОВІДКИ УЧАСНИКА .pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 18001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Технічне2.pdf
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 18001.pdf
25 лютого 2021 20:00
2. Договір Гришка.pdf
25 лютого 2021 20:00
Установчі документи.pdf
25 лютого 2021 20:00
Проект дог2.pdf
25 лютого 2021 20:00
фінзвіт 2020.pdf
25 лютого 2021 20:00
НПАОП .01.97.pdf
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 27001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 14001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 37001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Довідка за кредитами.pdf
25 лютого 2021 20:00
Графік.PDF
25 лютого 2021 20:00
Витяг ЄДР.pdf
25 лютого 2021 20:00
Технічні 3.pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 45001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 37001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Пропозиція.pdf
25 лютого 2021 20:00
Ліцензія ДСНС.pdf
25 лютого 2021 20:00
Наказ про директора.pdf
25 лютого 2021 20:00
Лист щодо коду доступу.pdf
25 лютого 2021 20:00
Згоди працівників.pdf
25 лютого 2021 20:00
Договір страхування.pdf
25 лютого 2021 20:00
Звіт аудиту 9001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Доп угода на офіс.pdf
25 лютого 2021 20:00
Декларация ПОЖБЕЗПЕКА.pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 27001.pdf
25 лютого 2021 20:00
Сертифікат ISO 9001.pdf
25 лютого 2021 19:59
Банк про рахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка ст.17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Рішення скасоване 1 954 947,83
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
Переможець 1 954 947,83
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
#43694796
1 954 947,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 14:20
ДУ2 пожежна сигналізація.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 14:58
ДУ1 пожежна сигналізація.pdf зміни до договору
26 липня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 11:44
№69.pdf укладений
17 травня 2021 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внаслідок об’єктивної необхідності покращення якості предмета закупівлі. Сторони домовились внести зміни до кошторисної документації, яка є невід’ємним додатком до Договору і викласти її в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 954 947,83
UAH (в тому числі ПДВ 325 824,64 UAH)