Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
A set of electrical equipment for control the traction alternating current motor of a trolleybus
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Kalinina Irina 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 15:53 |
Очікувана вартість: | 15 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 08 лютого 2021 14:55 |
Enquiries until: | 01 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 15 330 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 76 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Попередня оплата в розмірі 10 % вартості Товару здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати подачі заявки на Товар | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 14:53 |
Тендерна документація. 08.02.2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000051 ● d95137e45d18459a995d4890e1402441
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
60 UA-2021-02-08-004140-b 08.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-02 15:08:27
Роз'яснення змісту договору
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-08-004140-b встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутня ін-формація про вид та умови надання банківської гарантії, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. На момент ухвалення висновку процедура закупівлі була закінченою.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупі-вель.
Враховуючи вищенаведене просимо надати роз'яснення у який КОНКРЕТНО спо-сіб КП "ВТК" має усунути порушення які на Вашу думку мали місце. Зокрема які заходи можуть забезпечили недопущення помилок які носять очевидний стохастичний характер.
Окремо просимо роз'яснити, яка саме інформацію, що містили річний план закупівель Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.02.2021 №24, тендерні пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС» та ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК», протокол розгляду тендерної пропозиції від 31.03.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 19.04.2021 № 86, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.04.2021. вказує на те, що Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропози-ції.
З урахуванням того, що зазначена інформація необхідна Замовнику для визначення способу та змісту реагування на зобов'язальну частину висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-08-004140-b, роз'яснення просимо надати в межах встановленого Вами строку (5 робочих днів) з урахуванням принципу розумності.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Як вказується у висновку, об’єктами дослідження під час моніторингу були: річний план закупівель Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.02.2021 №24, тендерні пропозиції ТОВ «ПОЛІТЕХНОСЕРВІС» та ТОВ «СІММЕТРОН-ЕК», протокол розгляду тендерної пропозиції від 31.03.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 19.04.2021 № 86, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.04.2021. Північно-східний офіс Держаудитслужби стверджував, що КП «ВТК» не дотримано вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оскільки оголошення не містить даних стосовно забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вважає такий висновок передчасним, оскільки із вищеперерахованих документів закупівлі не вбачається наміру стосовно вимоги про забезпечення тендерної документації. Посилання органу моніторингу на зміст частини 2 розділу 3 тендерної документації, є неналежним доказом вимоги надання забезпечення тендерної документації. Оскільки наявна в тендерній документації інформація може в рівній мірі бути доказом порушення вимог п.15) ч.2. ст.23 Закону, за таких умов Органом фінансового моніторингу не в повній мірі з’ясовано обставини які мають значення для встановлення характеру правопорушень, які на його думку мали місце, зокрема шляхом надання запиту Замовнику на пояснення. Сам висновок не містить чіткого та однозначного припису, щодо порядку усунення порушень які на думку органу моніторингу мали місце, а тому за таких умов не може бути виконаним зі сторони Замовника, хоча б виходячи з того, що на момент ухвалення висновку процедури закупівля є закінченою, а тому замовник не має технічної можливості внесення змін до тендерної документації. Стосовно, рекомендації усунення порушення шляхом недопущення порушень в майбутньому то така рекомендація носить пуристичний характер.
2021-07-05 23:51:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2021 10:43
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІММЕТРОН-ЕК" |
15 300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:48
|
Додаткова угода № 1 від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 12:34
|
Договір № 86 19.04.2021.pdf | укладений |
19 квітня 2021 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна офіційного курсу НБУ Євро (978) |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |