Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611459 |
Місцезнаходження: | 69027, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Степова, 17 |
Контактна особа: |
Коваленко Сергій Олександрович 06122397119 vokrajuristsk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Форма оплати послуг - у безготівковиій формі шляхом перерахування гррошових коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 16:13 |
1-ТД2021.doc | |
08 лютого 2021 16:13 |
Додаток 4 Проект_договору.docx | |
08 лютого 2021 16:13 |
Додаток 2 документи.doc | |
08 лютого 2021 16:13 |
Додаток 1 техн_хар-ки,цiни.doc | |
08 лютого 2021 16:13 |
Додаток 3 лист-згода.docx | |
08 лютого 2021 16:13 |
Додаток 5 Дислокацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000007 ● 19fcb68635454140a46131f1ce65404f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2021 13:19 |
НАКАЗ
11.06.2021 № 308
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2021-02-08-003068-c, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, яка проводиться Територіальним відділом освіти Комунарського району Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-14 15:11:36
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та утилізації (відшкодування витрат за захоронення) у спеціально відведених місцях твердих побутових відходів)» (код ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-003068-c), яка проводиться Територіальним відділом освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
19.03.2021 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір на закупівлю послуг з вивезення та утилізації (відшкодування витрат за захоронення) у спеціально відведених місцях твердих побутових відходів від 19.03.2021 № 20210081, укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя».
18.05.2021 Замовником опубліковано додаткову угоду до договору № 20210081 про внесення до нього змін в частині встановлення нових тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити та надати підтверджуючі документи щодо підстав укладення додаткової угоди на збільшення тарифів на послуги.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-16 13:50:27
Пояснення Територіального відділу освіти Комунарського районудепартаменту освіти і науки Запорізької міської ради щодо зміни тарифів на послугу за кодом ДК 021:2015:90510000-5 Утиліза-ція/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та утилізації (відшкоду-вання витрат за захоронення) у спеціально відведених місцях твердих побутових відходів) UA-2021-02-08-003068-c.
Територіальним відділом освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради було оприлюднене оголошення про проведення процедури від-критих торгів щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5 Утиліза-ція/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та утилізації (відшкоду-вання витрат за захоронення) у спеціально відведених місцях твердих побутових відходів) UA-2021-02-08-003068-c. За результатами аукціону, що відбувся 25.02.2021 року о 12:18, оголошено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ», з яким укладено договір.
Відповідно до пункту 2.6 Договору № 20210081 від 19.03.2021року «При зміні тарифів на послуги. Виконавець не пізніше 20 днів з дати введення їх у дію рішенням Запорі-зької міської ради. Письмово доводить до відома Замовника нові дані тарифів. Така зміна оформлюється Додатковою угодою, яка підписується уповноваженими представниками Сто-рін, скріплюється печатками та є невід'ємною частиною цього Договору. Новий тариф набу-ває чинності з дати, вказаної у рішенні Запорізької міської ради», рішення виконавчого ко-мітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 р. за № 161 «Про встановлення тарифів на по-слуги з поводження з побутовими відходами» з 15.05.2021 року (https://zp.gov.ua/uk/documents/item/45697) та згідно пункту 7 частини 5 статті 41 Закону “Про публічні закупівлі” .
Територіальний відділ освіти Комунарського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» склали додаткову угоду до договору № 20210081 від 19.03.2021 року на заку-півлю послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення та утилізації (відшкодування витрат за захоронення) у спеці-ально відведених місцях твердих побутових відходів).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя" |
348 274,05
UAH з ПДВ
|
206 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Екотехнологічна компанія "Гранік" |
333 566,70
UAH з ПДВ
|
239 119,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя" #35924440 |
Переможець |
206 770,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 09:57
|
додаткова угода Вельтум.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 15:13
|
додаткова угода 2 Вельтум.pdf | укладений |
03 серпня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 10:45
|
додатков угода ВЕЛЬТУМ (1).pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 10:44
|
додатков угода ВЕЛЬТУМ.pdf | укладений |
18 травня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 09:55
|
договор умвельт.pdf | укладений |
19 березня 2021 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 20210081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 20210081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20210081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |