Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень.
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2021-02-08-002190-c ● 6c35a047d4b44930909f1514b68086fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Мартинюк Ірина Миколаївна (0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень. за адресою 45244, Волинська область, с.Жабка, вул. Вишнева, 25 (Санаторій для дітей з батьками "Дачний").
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45244, Україна, Волинська область, с. Жабка, Вишнева, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 14:39 |
ТД протипожежна.doc | |
05 березня 2021 14:38 |
Повідомлення.pdf | |
04 березня 2021 11:01 |
Повідомлення.pdf | |
04 березня 2021 11:01 |
ТД протипожежна.doc | |
08 лютого 2021 14:27 |
ТД протипожежна.doc |
05 березня 2021 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 березня 2021 14:39 |
ТД протипожежна.doc
|
|||||||||
05 березня 2021 14:38 |
Повідомлення.pdf
|
|||||||||
04 березня 2021 11:01 |
Повідомлення.pdf
|
|||||||||
04 березня 2021 11:01 |
ТД протипожежна.doc
|
|||||||||
08 лютого 2021 14:27 |
ТД протипожежна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по проектній документації
Дата подання: 09 лютого 2021 17:44
Дата відповіді: 10 лютого 2021 11:28
Доброго дня. Для детального розгляду об"єкта будівництва, прошу надати відскановану в форматі pdf проектну документацію і кошторис(або ж дефектний акт з виділенням матеріалів)
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до п.2 Додатку 4 тендерної документації "Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкту у період уточнення, для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт про що складається акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, які не були на об’єкті будуть відхилені".
Окрім того в таблиці Додатку 4 тендерної документації зазначена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.
Згідно цих вимог Замовник не повинен надавати скановану в форматі pdf проектну документацію і кошторис(або ж дефектний акт з виділенням матеріалів).
Відповідно до п.2 Додатку 4 тендерної документації "Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкту у період уточнення, для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт про що складається акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, які не були на об’єкті будуть відхилені".
Окрім того в таблиці Додатку 4 тендерної документації зазначена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.
Згідно цих вимог Замовник не повинен надавати скановану в форматі pdf проектну документацію і кошторис(або ж дефектний акт з виділенням матеріалів).
Огляд об'єкта
Дата подання: 10 лютого 2021 11:59
Дата відповіді: 11 лютого 2021 09:38
В Додатку 4 до тендерної документації пункт 2 зазначена вимога «2. Учасник повинен здійснити попередній огляд об’єкту у період уточнення, для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт про що складається акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, які не були на об’єкті будуть відхилені.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Огляд об'єкту повинен проходити в цілому, в повному обсязі, відповідно до технічного завдання. Акт про огляд об'єкту (об’єкт з цілодобовим перебуванням дітей) – це необхідність, яку Замовник вимагає від Учасника. Вимога є гарантією того, що у Учасника є спроможність, та матеріально технічна база для проведення робіт згідно постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Окрім того, зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з обсягами робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, врахувати всі нюанси та особливості об`єкта, щоб не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у Законі України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту. Відповідно до ст.22 п.3 розділу IV Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Сертифікати якості на обладнання
Дата подання: 11 лютого 2021 13:38
Дата відповіді: 12 лютого 2021 13:17
В Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: "Учасник повинен надати сертифікати якості на все обладнання." Хочемо уточнити, сертифікати на обладнання потрібно надати Учасника при подані тендерної пропозиції, чи це стосується переможця торгів в період надання послуг?
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Учасник надає сертифікати на обладнання при поданні тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-08-002190-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 15 лютого 2021 13:17
Дата подання: 15 лютого 2021 13:17
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2021 13:44
рішення від 17.02.2021 №2900+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2021 13:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2021 № 3666.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 17:31
рішення від 26.02.2021 №3666.pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимога виконана
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 14:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕРТ" |
590 102,14
UAH з ПДВ
|
590 102,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
623 536,04
UAH з ПДВ
|
623 536,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" |
629 900,00
UAH з ПДВ
|
629 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕРТ" #33919030 |
Відхилено |
590 102,14
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 16:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Переможець |
623 536,04
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 14:59
|
Дод уг 3 21072021 (1).pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 15:22
|
Додаткова угода 2 16072021_0001 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2021 17:01
|
Дод уг 106072021 (1).pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 11:59
|
Договір 01 05.pdf | укладений |
05 травня 2021 11:58
|
Протокол 05052021.pdf | укладений |
05 травня 2021 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Додаток 2 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 01/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 16:16 |
Кінець періоду оскарження: | 10 квітня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 28 квітня 2021 09:09 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | п.2 ч. 1 ст. 32 Закону., а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». |
Документи:
30 березня 2021 16:16
|
Електронний підпис |
30 березня 2021 16:15
|
Протокол 18 03 2021 30032021.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-02-08-002190-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-02-08-002190-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 08 квітня 2021 19:36
Дата подання: 08 квітня 2021 19:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2021 20:33
рішення від 12.04.2021№7564+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 20:33
інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2021 №8676.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 17:12
рішення від 21.04.2021№8676.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язання виконано
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 14:55