Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40356714 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25 |
Контактна особа: |
Сердюк Алла Леонідівна +380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 12:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 лютого 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Акта Постачальника за Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений в Акті, який не може бути меншим 7 (семи) робочих днів з моменту отримання його Споживачем. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 лютого 2021 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000033 ● 78394071d35e46e2844b244b070a6427
- Статус: завершено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 №465
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-02-08-002148-b 08.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 15:50:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-002148-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
А також надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ», від 15.02.2021 № 30100025 щодо збільшення ціни за одиницю електричної енергії (додаткова угода від 30.09.2021 № 1).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:53:20
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі електрична енергія (UA-2021-02-08-002148-b)
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості: Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2021 рік за бюджетною програмою КПКВК 1209010 «Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» (КЕКВ 2273) передбачено кошти на оплату електроенергії.
Відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, а також для забезпечення безперебійного постачання електричної енергії до об'єктів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області на 2021рік є необхідність в закупівлі електричної енергії відповідно до норм Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019- VIII (далі - Закон № 2019- VIII), які визначають правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулюють відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище. Електрична енергія повинна постачатися відповідно до наступних нормативно-правових актів: Закон № 2019- VIII (зі змінами); Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 зі змінами); інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов'язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник зобов’язується дотримуватись якості надання послуг електропостачальника згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання».
Обсяг електричної енергії виходячи з потреби на 2021р. складає 110тис.кВт*год. (аналіз обсягів використання електричної енергії попередніх років). Ціна 1кВт*год. склала 2,60грн. виходячи з розміру середньозваженої ціни за одиницю при здійсненні моніторингу ринку даного товару відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) Очікувана вартість предмета закупівлі складає 286 000,00 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.dpss-sumy.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvelectroenerg_0.pdf
Документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, щодо збільшення ціни за одиницю електричної енергії (дод.угода від 30.09.2021р. №1): лист ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» №8/5031 від 07.09.20201р. (додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-09 11:58:45
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-08-002148-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ», від 15.02.2021 № 30100025 щодо збільшення ціни за одиницю електричної енергії згідно додаткової угоди від 29.10.2021 № 2, а саме підтвердження коливання ціни електричної енергії у період з 30.09.2021 (дата укладення додаткової угоди № 1) по 29.10.2021 (дата укладення додаткової угоди № 2).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-12 12:17:10
Пояснення та документи з приводу рішення про моніторинг до закупівлі електрична енергія (UA-2021-02-08-002148-b)
Пояснення з документами, які підтверджують наявність підстав для внесення змін до договору, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СУМИ», від 15.02.2021 № 30100025 щодо збільшення ціни за одиницю електричної енергії згідно додаткової угоди від 29.10.2021 № 2, а саме підтвердження коливання ціни електричної енергії у період з 30.09.2021 (дата укладення додаткової угоди № 1) по 29.10.2021 (дата укладення додаткової угоди № 2) завантажено нижче.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Переможець |
249 700,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:13
|
Додаткова угода 3 від 20.12.2021р..pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 11:53
|
Додаткова угода 2 від 29.10.2021р..pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 14:54
|
Додаткова угода1 від 30.09.2021р..pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 09:16
|
договір | укладений |
15 лютого 2021 09:13
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 березня 2021 11:09
|
15 588,10 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA783375680000026032301027280 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
12 квітня 2021 12:37
|
18 191,78 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA783375680000026032301027280 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
13 травня 2021 16:36
|
25 265,10 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
09 червня 2021 12:38
|
14 904,83 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
08 липня 2021 10:25
|
17 440,42 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
05 серпня 2021 12:12
|
23 208,48 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
08 вересня 2021 11:54
|
20 802,46 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
06 жовтня 2021 12:17
|
15 038,54 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
05 листопада 2021 11:52
|
25 540,97 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
09 грудня 2021 12:20
|
25 532,95 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
24 грудня 2021 13:11
|
20 000,00 UAH | UA368201720343100002000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків з відповідним зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30100025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків з відповідним зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30100025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків з відповідним зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30100025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |