Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень Чепиліївського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - заклад дошкільної освіти" Узинської міської ради по вул. Набережна, 1 с.Чепиліївка
Очікувана вартість
189 126,00 UAH
UA-2021-02-08-001332-a f7efe61db99b4c04a45a96c0e8c1ab09
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Вікторівна Яцюра

+380688532647 gvuzyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЗИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41973438
Місцезнаходження: 09161, Україна , Київська обл., Білоцерківський р-н., м. Узин, вул. Незалежності, буд. 16/1
Контактна особа: Альона Вікторівна Яцюра
+380688532647
gvuzyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2021 09:49
Початок аукціону: 19 лютого 2021 13:57
Очікувана вартість: 189 126,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень Чепиліївського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - заклад дошкільної освіти" Узинської міської ради по вул. Набережна, 1 с.Чепиліївка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09155, Україна, Київська область, Чепиліївка, Набережна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2021 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 15:31
зміни до додатку 2 (додано пункт 23).docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 2.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 5.docx
08 лютого 2021 09:55
оголошен.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 1 (тех.завд.).docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 3.docx
08 лютого 2021 09:55
додатки до договору.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 4.docx
08 лютого 2021 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 15:31
зміни до додатку 2 (додано пункт 23).docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 2.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 5.docx
08 лютого 2021 09:55
оголошен.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 1 (тех.завд.).docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 3.docx
08 лютого 2021 09:55
додатки до договору.docx
08 лютого 2021 09:55
додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-08-001332-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАЧАТРЯН ГАЛИНА РАДІКІВНА", Код ЄДРПОУ:3283817820
Дата подання: 10 лютого 2021 12:34
Про сертифікат ISO
Шановний Замовнику «Гуманітарний відділ виконавчого комітету Узинської міської ради». У внесених змінах від 08.02.2021 року до додатку 2 Ви зазначаєте, що Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на: а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2021 17:17
Шановний учасник! Замовником не встановлювалось жодних дискримінаційних вимог! Відповідно до вимог НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ Системи управління якістю
ВИМОГИ ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) встановлено, що запровадження системи управління якістю - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Конкретні вимоги, що їх уважають суттєвими для прийняття процесного підходу
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Крім того, ним встановлено потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту, а саме:
a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю.
Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони.
Цей стандарт базовано на принципах управління якістю, описаних в ISO 9000. Описи охоплюють виклад кожного принципу, обґрунтування важливості принципу для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшування дієвості організації під час застосовування принципу.
Принципи управління якістю такі:
- орієнтація на замовника;
- лідерство;
- задіяність персоналу;
- процесний підхід;
- поліпшення;
- прийняття рішень на підставі фактичних даних;
- керування взаємовідносинами.
На підставі викладеного Замовник вимогою, зазначеною в п. 23 Додатку 2 до оголошення, убезпечує себе від отримання послуги від ненадійного учасника та хоче мати гарантії щодо надання такої послуги учасником, який в своїй діяльності підтверджує якісне виконання взятих на себе зобов’язань сертифікатом щодо системи управляння якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015. Зі свого боку Замовник рекомендує Учаснику затратити трішки свого часу та грошових ресурсів ( зі слів Учасника) для отримання даного Сертифікату, щоб підвищити довіру з боку Замовників до вашого Товариства.
Номер вимоги: UA-2021-02-08-001332-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Швець О.С., Код ЄДРПОУ:3259608574
Дата подання: 23 лютого 2021 13:17
--
Ліцензія - досить конфіденційний документ, при оформленні його, прописано, що ліцензія не може передаватися третім особам. При укладанні договору ви можете побачити оригінал.Не в бачаю в цьому проблему, більш того вбачаю у Ваших діях корупцію, та договірні стосунки з ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ", який зміний вид діяльності 28.01.2021, та має купу кримінальних судових справи! Молодці!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2021 17:56
Уповноваженою особою, було розглянуто вимогу ФОП Швець О.С. від 23 лютого 2021 року № UA-2021-02-08-001332-a щодо відхилення пропозиції ФОП Швець О.С. та прийняття до розгляду пропозиції учасника ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" у спрощеній закупівлі: «Послуги з поточного ремонту приміщень Чепиліївського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - заклад дошкільної освіти" Узинської міської ради по вул. Набережна, 1 с.Чепиліївка» та встановлено наступне.
Дана ліцензія не є комерційною таємницею, а Замовник жодним чином не вимагав передати її третім особам, а лише просив надати її для вивчення не на етапі підписання договору, а на етапі вивчення документації до закупівлі як того вимагає Закон.
22 лютого 2021 року уповноваженою особою було прийняте рішення (протокол 16 від 22.02.2021р.) щодо відхилення пропозиції ФОП Швець О.С., (підстави вказані в протоколі)
Таким чином, доводи викладені ФОП Швець О.С. у вимозі, є безпідставними та такими, що не підкріплюються жодними доказами. Як наслідок, відповіддю щодо справжньої мотивації ФОП Швець О.С. є намагання за будь-яку ціну унеможливити проведення процедури закупівлі іншим чином, ніж той, що змусить замовника укласти Договір про закупівлю безпосередньо із ФОП Швець О.С., що свідчить про зловживання своїми правами останнім.
Підсумовуючи все вищевказане, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником спрощеної закупівлі ФОП Швець О.С. вимоги від 23 лютого 2021 року № UA-2021-02-08-001332-a.
Наголошуємо, що закупівлі реалізуються Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідають принципам закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства.
Вимогу учасника розглянуто і прийнято рішення про відхилення вимоги.

Документи

11 лютого 2021 17:17
протокол 12.docx

Документи

25 лютого 2021 17:56
протокол 18.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2021 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Швець О.С. 150 000,00
UAH з ПДВ
119 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" 158 712,00
UAH з ПДВ
119 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 01:46
Електронний підпис
17 лютого 2021 01:44
паспорт_код.pdf
17 лютого 2021 00:02
Електронний підпис
16 лютого 2021 23:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 лютого 2021 23:59
Оборот 2020 4кв..pdf
16 лютого 2021 23:59
МВС несудимість і т.д..pdf
16 лютого 2021 23:59
Ліцензія АВК 5.pdf
16 лютого 2021 23:59
Лист-відгук Васильків.pdf
16 лютого 2021 23:59
додаток 5.pdf
16 лютого 2021 23:59
додаток 4.pdf
16 лютого 2021 23:59
додаток 3.pdf
16 лютого 2021 23:59
Довідки ст17 довільні .pdf
16 лютого 2021 23:59
Довідка щодо підпису.pdf
16 лютого 2021 23:59
Витяг з реєстру.pdf
16 лютого 2021 23:59
Виписка з ЄДР.pdf
16 лютого 2021 23:59
Scan3 ISO.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 14:10
Електронний підпис
12 лютого 2021 14:08
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Швець О.С.

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швець О.С.
#3259608574
Відхилено 119 399,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 11:17
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
Переможець 119 400,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2021 17:59

Документи

23 лютого 2021 11:17
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2021 17:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2021 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
119 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2021 17:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:48
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 15:40
договір 29.pdf укладений
02 березня 2021 15:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 липня 2021 10:33
114 660,00 UAH UA038201720344280016000020365
Гуманітарний відділ Узинської МР
UA593052990000026001030104901
ТОВ "БIЛОЦЕРКIВРОЗОПТТОРГ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 900,00 UAH)