Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливна деревина (дрова)
Очікувана вартість
1 390 000,00 UAH
UA-2021-02-08-001311-c ● 05860c6a4f23493da2951d06436dcf65
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Заліщицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44014833 |
Місцезнаходження: | 48601, Україна , Тернопільська обл., місто Заліщики, вулиця Степана Бандери, 40 |
Контактна особа: |
Яніцька Ірина Ігорівна +380977837339 44014833@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 1 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1390 м.куб
Паливна деревина (дрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48601, Україна, Тернопільська область, заклади та установи Відділу освіти Заліщицької міської ради, заклади та установи Відділу освіти Заліщицької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінанасування кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2021 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 12:09 |
ТД.doc | |
08 лютого 2021 12:09 |
проект договору.doc | |
08 лютого 2021 12:09 |
Додаток 3 підстави ст.17 для переможця.doc | |
08 лютого 2021 12:09 |
Додаток 2 форма пропозиція.doc | |
08 лютого 2021 12:09 |
Додаток 1 технічне завдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-08-001311-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:2533014826
Дата подання: 28 лютого 2021 23:24
Вимога щодо неправомірного визначення переможця Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович
Вимога щодо неправомірного визначення переможця Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118)
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», замовником Відділом освіти Заліщицької міської ради за процедурою відкриті UA-2021-02-08-001311-c ● 05860c6a4f23493da2951d06436dcf65● предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було визнано переможцем Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118), та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, чим допущено з боку замовника грубі порушення принципів здійснення публічних закупівель виходячи з наступних обставин:
Для участі у тендерній процедурі подали пропозиції Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) та ФОП Кабак Петро Олександрович (2211109119), які є пов’язаними особами. Оскільки у закупівлі UA-2021-02-05-002561-b ● a47fe1ec55a3485e8c6a1d9232db3fcf у складі своєї пропозиції ФОП Кабак Петро Олександрович (2211109119) надав аналогічний договір на постачання деревини з ФОП Оріховський Є.П. (2976702118), що відповідно до п. ч.1 ст. 17 ( тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника) є доказом того, що ці особи є пов’язаними між собою.
Враховуючи зазначене вимагаємо визнати, що пропозиція Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) повинна бути відхилена на підставі п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того викликають сумніви достовірність вказаних аналогічних договорів з ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкіним С.В., оскільки у закупівлях по всій території України вказаними підприємцями іноді надаються зворотні договори постачання. Не зрозуміло навіщо ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкін С.В. проводили закупівлю даного товару у ФОП Оріховського Є.П., адже ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкін С.В. також займаються тим самим видом діяльності, що й ФОП Оріховський Є.П. і мають досвід у виконанні аналогічних договорів. Викликає сумнів підтвердження виконання вказаних аналогічних договорів у тендерній пропозиції Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) оскільки не надані платіжні доручення, які б дійсно підтвердили факт проплати по зазначеним договорам.
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Відділу освіти Заліщицької міської ради таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та буду вимушена подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель «ProZorro», замовником Відділом освіти Заліщицької міської ради за процедурою відкриті UA-2021-02-08-001311-c ● 05860c6a4f23493da2951d06436dcf65● предмет закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина було визнано переможцем Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118), та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір, чим допущено з боку замовника грубі порушення принципів здійснення публічних закупівель виходячи з наступних обставин:
Для участі у тендерній процедурі подали пропозиції Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) та ФОП Кабак Петро Олександрович (2211109119), які є пов’язаними особами. Оскільки у закупівлі UA-2021-02-05-002561-b ● a47fe1ec55a3485e8c6a1d9232db3fcf у складі своєї пропозиції ФОП Кабак Петро Олександрович (2211109119) надав аналогічний договір на постачання деревини з ФОП Оріховський Є.П. (2976702118), що відповідно до п. ч.1 ст. 17 ( тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника) є доказом того, що ці особи є пов’язаними між собою.
Враховуючи зазначене вимагаємо визнати, що пропозиція Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) повинна бути відхилена на підставі п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того викликають сумніви достовірність вказаних аналогічних договорів з ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкіним С.В., оскільки у закупівлях по всій території України вказаними підприємцями іноді надаються зворотні договори постачання. Не зрозуміло навіщо ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкін С.В. проводили закупівлю даного товару у ФОП Оріховського Є.П., адже ФОП Петров О.М. та ФОП Лаушкін С.В. також займаються тим самим видом діяльності, що й ФОП Оріховський Є.П. і мають досвід у виконанні аналогічних договорів. Викликає сумнів підтвердження виконання вказаних аналогічних договорів у тендерній пропозиції Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович (2976702118) оскільки не надані платіжні доручення, які б дійсно підтвердили факт проплати по зазначеним договорам.
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Відділу освіти Заліщицької міської ради таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та буду вимушена подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 11:52
Шановний Учасник, повідомляємо вас що відповідно до п.20 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
20) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Враховуючи вищенаведене аналогічний договір укладений між Учасниками однієї і тієї ж процедури закупівлі не свідчить про пов’язаність осіб у розуміння Закону.
20) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Враховуючи вищенаведене аналогічний договір укладений між Учасниками однієї і тієї ж процедури закупівлі не свідчить про пов’язаність осіб у розуміння Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович |
1 177 330,00
UAH з ПДВ
|
1 099 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" |
1 267 680,00
UAH з ПДВ
|
1 099 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВИШНИВЕЦЬКА-СЕМЕГЕН ЖАННА ЯРОСЛАВІВНА" |
1 348 300,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ПЕТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 341 350,00
UAH з ПДВ
|
1 341 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович #2976702118 |
Переможець |
1 099 980,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 10:54
|
ду розірвання.jpg | укладений |
24 листопада 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 18:22
|
ду1 дрова.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 13:16
|
договір | укладений |
15 березня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст 41.ч.5 п.2)збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Згідно з ціновою довідкою СИО-в №000068 від 24.03.21 року, наданою Одеською регіональною Торгово-промисловою палатою стосовно рівня оптових цін на дрова твердих порід на внутрішньому ринку України. |
Номер договору про закупівлю: | 1/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |