Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці 1+062 – км 21+116 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 1+062 – км 6+453; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 6+453 – км 11+325; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 11+325 – км 16+465; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 16+465 – км 21+116, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section 1 + 062 - km 21 + 116 (separate sections) on sections: Current average repair of the public highway of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 1 + 062 - km 6 + 453; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" in the area of km 6 + 453 - km 11 + 325; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 11 + 325 - km 16 + 465; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 16 + 465 - km 21 + 116, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
548 857 000,00 UAH
UA-2021-02-08-001221-b e1125ad343a04cd3ae8e2cf494abbf81
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець В'ячеслав Павлович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Швець В'ячеслав Павлович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Shvets Vyacheslav Pavlovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 17:00
Початок аукціону: 29 квітня 2021 14:34
Очікувана вартість: 548 857 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 744 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16465710 UAH
Publication date: 08 лютого 2021 10:43
Enquiries until: 02 квітня 2021 00:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 548 857 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 744 285 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці 1+062 – км 21+116 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 1+062 – км 6+453; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 6+453 – км 11+325; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 11+325 – км 16+465; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-08 Сторожинець – контрольно-пропускний пункт "Красноїльськ" на ділянці км 16+465 – км 21+116, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section 1 + 062 - km 21 + 116 (separate sections) on sections: Current average repair of the public highway of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 1 + 062 - km 6 + 453; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" in the area of km 6 + 453 - km 11 + 325; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 11 + 325 - km 16 + 465; Current average repair of the public road of state importance T-26-08 Storozhynets - checkpoint "Krasnoilsk" on the section km 16 + 465 - km 21 + 116, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 квітня 2021 19:52
Електронний підпис
02 квітня 2021 19:48
Перелік змін_152.doc
02 квітня 2021 19:48
Додаток_4_ТЗ_ПсР_Т_26_08_км_01_21_зміна_2.docx
02 квітня 2021 19:47
ТД _ ПсР_Т_26_08_км_01_21_об'єднана_зміна_8.docx
25 березня 2021 10:59
Протокол №142.pdf
25 березня 2021 10:59
Перелік змін_142.doc
19 березня 2021 11:24
Перелік змін_129.doc
11 березня 2021 20:32
Перелік змін_106.doc
03 березня 2021 17:39
Перелік змін_85.doc
23 лютого 2021 11:56
Перелік змін_68.doc
23 лютого 2021 11:56
Додаток 3 (Проект договору ПсР Т-26-08 км 01-21)_зміна1.docx
22 лютого 2021 18:31
Перелік змін_65.doc
15 лютого 2021 11:14
Перелік змін_49.doc
02 квітня 2021 19:52
Електронний підпис
25 березня 2021 11:06
Електронний підпис
19 березня 2021 11:25
Електронний підпис
11 березня 2021 20:34
Електронний підпис
03 березня 2021 17:41
Електронний підпис
01 березня 2021 16:36
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:56
Електронний підпис
22 лютого 2021 18:32
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:15
Електронний підпис
08 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
02 квітня 2021 19:48
Перелік змін_152.doc
02 квітня 2021 19:48
Додаток_4_ТЗ_ПсР_Т_26_08_км_01_21_зміна_2.docx
11 березня 2021 20:32
Додаток 4 (ТЗ ПсР Т-26-08 км 01-21)_зміна 1.docx
08 лютого 2021 10:44
Додаток 4 (ТЗ ПсР Т-26-08 км 01-21).docx
02 квітня 2021 19:47
ТД _ ПсР_Т_26_08_км_01_21_об'єднана_зміна_8.docx
25 березня 2021 10:59
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 7.docx
19 березня 2021 11:23
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 6.docx
11 березня 2021 20:31
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 5.docx
03 березня 2021 17:38
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 4.docx
23 лютого 2021 11:55
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 3.docx
22 лютого 2021 18:30
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна 2.docx
15 лютого 2021 11:14
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана_зміна1.docx
08 лютого 2021 10:44
ТД ПсР Т-26-08 км 01-21 об'єднана.docx
25 березня 2021 10:59
Протокол №142.pdf
25 березня 2021 10:59
Перелік змін_142.doc
19 березня 2021 11:24
Перелік змін_129.doc
11 березня 2021 20:32
Перелік змін_106.doc
03 березня 2021 17:39
Перелік змін_85.doc
23 лютого 2021 11:56
Перелік змін_68.doc
23 лютого 2021 11:56
Додаток 3 (Проект договору ПсР Т-26-08 км 01-21)_зміна1.docx
08 лютого 2021 10:45
Додаток 3 (Проект договору ПсР Т-26-08 км 01-21).docx
22 лютого 2021 18:31
Перелік змін_65.doc
15 лютого 2021 11:14
Перелік змін_49.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 12 лютого 2021 15:13
Дата відповіді: 15 лютого 2021 11:17
Шановний замовнику. Чому при закупівлі поточного ремонту дороги ТЕРИТОРІАЛЬНОГО значення відсуття можливість підтвердження досвіду саме дорогами територіального значення. Будь ласка, внесість зміни до тендерної документації.
Відповідь: Внесені зміни у тендерну документацію.
Перелік техніки
Дата подання: 26 лютого 2021 16:53
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:34
Доброго дня! Просимо роз’яснити чому у вимогах до мінімально необхідного переліку техніки та обладнання застосовано конкретні технічні характеристики до механізмів (а саме: потужності, характеристики двигунів, тип ходової частини обладнання та тонажі машин для перевезення та котків), що звужують перелік можливих для застосування механізмів та обладнання при виконанні робіт за даним предметом закупівлі. 1) Наприклад вимога щодо наявності бортових автомобілів вантажопідйомністю 5-10 т та самоскидів вантажопідйомністю 7-15 т, які виходячи з технічного завдання будуть використовуватися при перевезенні. Дані машини можна замінити, наприклад, самоскидами, що мають вантажопідйомність 20 т або 25 т або 30 т і зможуть бути використані для тих самих цілей з кращою ефективністю. 2)Чому вимагається автогрейдер тип середній, потужнiсть 95,6 кВт [130 к.с]–99 кВт [135 к.с.] ? Адже автогрейдер середнього типу може мати потужність від 80 кВт до 130 кВт. Виходить, що якщо учасник має автогрейдер середнього типу потужністю 100 кВт, то не зможе прийняти участі у даній закупівлі? Те ж саме стосується і автогрейдера потужністю 228 кВт, що згідно класифікації є автогрейдером особливо важким, які в свою чергу повинні мати потужність від 185 к Вт і вище. 3) Вимога мати навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 3,5 м3] – тобто, якщо учасник має навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 4] або навантажувач пневмоколісний одноковшевий вантажопідйомність 6,5 т [місткість ковша 3,5 м3] або навантажувач на гусеничному ходу одноковшевий вантажопідйомність 7 т [місткість ковша 3,5 м3] і так далі, то не зможе прийняти участі у даній процедурі закупівлі? Те ж саме стосується і навантажувача пневмоколісного одноковшевого, вантажопідйомністю 4 т (місткість ковша 2,3 м3) 4) Вимога мати Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3 - тобто, якщо учасник має Екскаватори одноковшеві бензинові на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3 або Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,7 м3 або Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,6 м3 і так далі, то не зможе прийняти участі у даній процедурі закупівлі? Те ж саме стосується і Екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 – 0,65 м3, тракторів на гусеничному ходу, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.] та тракторів на пневмоколiсному ходу, потужність 239 кВт [325 к.с.] [у складі цементорозподілювача (які можуть бути замінені на аналогічні сідлові тягачі у складі цементорозподілювача). 5) Дорожня фреза, ширина фрезерування не менше 2100 мм – 3 одиниці. Якщо учасник має 1 фрезу шириною фрезерування 2100 мм та ще декілька шириною фрезерування 1200 мм, але вивчив технічні специфікації даного предмета закупівлі і вважає, що роботи можна виконати і скомбінувавши наявні в учасника механізми, але згідно дискримінаційних вимог замовника не може прийніти участі в даній процедурі закупівлі. 6) Вимоги щодо дорожніх котків: на сьогоднішній день при ущільненні асфальтобетонних шарів більшістю виконавців робіт використовується 4 групи котків, які застовуються при ущільненні асфальтобетонного покриття, а саме І група – котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 6,8 до 10,6 т, ІІ група котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 13 до 14,2 т, ІІІ група - котки дорожні самохідні вібраційні пневмоколісні масою від 12,5 до 25 т, IV група - котки дорожні самохідні комбінованої дії (які використовуються виключно для нижнього та вирівнюючого шарів) масою від 9,3 до 16 т, тому взагалі не зрозуміло чому замовник обмежив своїми вимогами коло потенційних учасників. Чи можливо використовувати котки згідно вищенаведених рекомендацій по тонажах, а також замість комбінованого котка використовувати комбінацію із двох котків – пневмоколісного та гладковальцевого відповідних тонажів. 7) Стосовно кранів: оскільки підтвердженням наявності кранів (або іншого обладнання), зокрема є - технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, то взагалі незрозуміло яким чином можна підтвердити наявність кранів, що мають вантажопiдйомнiсть 6,3 – 10 т або вантажопiдйомнiсть 25 т, оскільки державними органами при реєстрації кранів та видачі відповідних документів використовується класифікація: крани до 10Т, крани від 10Т до 20Т та крани більше 20Т, тому фактично в учасника немає змоги підтвердити наявність саме таких кранів, тому і участь в закупівлі неможлива. Також звертаємо вашу увагу, що у примітках до Технічного завдання в пункті 1 вказано «1. Види механізмів, зазначені у видах робіт даної відомості обсягів робіт, підрядник має право замінити на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми.», проте своїми вимогами щодо кваліфікаційних характеристик учасника замовник фактично унеможливив дане право учасника на заміну механізмів. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимог щодо мінімально необхідного переліку техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде розглянуто Ваше питання щодо мінімально необхідного переліку техніки, який сформовано з відомості ресурсів, та при необхідності будуть внесені зміни.
Тендерною документацією в примітках Додатку 4 передбачена можливість заміни на аналогічні механізми, які є в наявності підприємства або на орендовані механізми. Отже, Замовник не заперечує заміну зазначеної в ТД техніки на аналогічну з більш потужними технічними характеристиками ( наприклад вантажопідйомність, потужність, продуктивність і т. п).
Однак, у примітках Таблиці 1.1.2 (Додаток 1.1) зазначено, що «*Кількість техніки в учасника має бути не меншою зазначеної в переліку (графа 3 Таблиці 1.1.2)», тому зміна кількості необхідної техніки з урахуванням технічних характеристик ТД не передбачена.
Укріплення узбіч
Дата подання: 19 березня 2021 13:29
Дата відповіді: 24 березня 2021 07:36
ТД передбачего підтвердження Укріплення узбіч в обсязі 138131м2. Можливо Шановний ЗАмовник допустив технічну помилку, тому що площа укріплення узбіч не може бути більшою за площу основного покриття. Довідково повідомляємо, що згідно ТЗ площа укріплення узбіч щебнем становить 14117,93 м2, площа укріплення убіч асфальтогранулятом - 7970,73 м2, площа укріплення узбіч ЩПС - 12 281,6 м2. Разом - 34 370,26 м2 Просимо внести зміни до ТД та усунити невідповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розгляне ваше питання та внесе відповідні зміни до ТД.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 19 березня 2021 13:44
Дата відповіді: 24 березня 2021 14:49
Тендерна документація наповнена "заточками" для умисного звуження кола учасників, які б могли прийняти участь у закупівлі. Одна з таких умов : учасник повинен надати копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN1436, має витримувати 4 млн наїздів Р7. Вимагати від учасника надання свідоцтва до стандарту EN1436 який не використовується в Україні ? Наводимо ДО ВАС думку "Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. ШУЛЬГІНА" з цього приводу : Для забезпечення нормативного строку служби горизонтальної розмітки (функціональної довговічності), встановленої ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», а також дотримання вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» повинні дотримуватися вимоги нормативних документів, зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення здійснюється відповідно до державних будівельних норм і стандартів. Це передбачає використання, у тому числі шляхом відповідних посилань, виключно чинних в Україні будівельних норм (ДБН; ГБН) та нормативних документів (ДСТУ; СОУ, прийнятих центральними органами виконавчої влади). Параметр щодо «витримування не менше ніж 4 млн. наїздів» та метод його випробування вищезазначеними стандартами, а також іншими чинними в Україні національними стандартами (ДСТУ), не встановлені. Експлуатаційні властивості матеріалів для дорожньої розмітки та метод випробування на знос за допомогою поворотного стенду регламентуються EN 1436:2018 «Road marking materials. Road marking performance for road users and test methods» та EN 13197:2011+A1:2014 «Road marking materials - Wear simulator Turntable» відповідно. ІДі європейські стандарти наразі не є чинним нормативними документами на території України і тому вони є необов’язковим при визначенні якісних показників матеріалів для дорожньої розмітки. Питання визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України, регулюється статтею 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зокрема, результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо), проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Наразі Орган сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» не має укладених таких договорів, а інформація про зазначені міжнародні договори у інших призначених органах у нас відсутня. Також не володіємо інформацією про акредитовані лабораторії на території України, які мають можливість проводити випробування матеріалів для дорожньої розмітки згідно з ЕN 13197:201 1+А1:2014. Ураховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлення в тендерній документації на закупівлю послуг з улаштування дорожньої розмітки вимоги щодо здатності матеріалів витримувати не менше ніж 4 млн. проходів коліс є необгрунтованим та безпідставним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЩОДО НАДАННЯ СВІДОЦТВ НЕ ЗА СТАНДАРТАМИ ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УКРАЇНІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозицій копії свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, що має витримувати 4 млн. наїздів Р7, встановлена Замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою нанесення дорожньої розмітки на автомобільній дорозі загального користування державного значення якісними матеріалами, що мають фізико-механічні характеристики, які забезпечують їх функціональну довговічність. При цьому передбачається, що розмітка протягом тривалого часу повинна зберігати свої основні технічні показники (функціональна довговічність розмітки), які встановлені у Національному стандарті України ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 27 грудня 2010 р. № 590.
Водночас, згідно частини першої статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною першою статті 15 Закону України «Про міжнародні договори України» з урахування норми абзацу третього частини першої статті 2 цього Закону, встановлено, що чинні міжнародні договори України, у тому числі конвенції, підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права.
Так, слід зазначити, що вказана вимога, також, спрямована на забезпечення виконання вимог чинних Європейських Конвенцій: Конвенції про дорожній рух та Конвенції про дорожні знаки та сигнали, ратифікованих Указом Президії ВР УРСР № 2614-VIII від 25.04.74 та № 2615-VIII від 25.04.74 відповідно, в частині вжиття заходів щодо виготовлення розмітки доріг, яку можна було легко розпізнати, а також виконання вимог Закону України «Про дорожній рух» в частині організації дорожнього руху та його безпеки.
Вимоги вказаних законодавчих актів України забезпечуються шляхом встановлення у тендерній документації вимог до характеристик розмічальних матеріалів, які забезпечують її тривале використання та розпізнання учасниками дорожнього руху, а саме такі матеріали повинні витримувати не менше 4 млн. наїздів згідно стандарту EN 1436.
Крім того, чинним наказом Державної служби автомобільних доріг України від 28.04.2009 № 187 «Про підвищення якості робіт з улаштування дорожньої розмітки» з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та підвищення якості робіт з улаштування розмітки проїзної частини автомобільних доріг загального користування доручено, зокрема, обласним службам автомобільних доріг при укладенні контрактів з підрядними організаціями указувати гарантійний термін дії зробленої дорожньої розмітки.
Таким чином, функціональна довговічність розмітки виражена у мінімальній кількості наїздів на неї є гарантійною складовою її якості, що є важливим при організації безпеки дорожнього руху та відповідає принципу здійснення публічних закупівель - максимальна економія, ефективність та пропорційність, встановленому у пункті 2 частини першої статті 5 Закону.
Слід зазначити, що Європейський стандарт ЕN 1436 «матеріали дорожнього маркування. Показники дорожньої розмітки для користувачів дороги, та методи випробувань» містить вимоги, яким повинна відповідати якість дорожніх матеріалів в суху і мокру погоду із забезпеченням (підтвердженням) гарантії їхньої якості.
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти, національним органом стандартизації.
01.01.2016 року набув чинності пункт 1 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.12.2014 року № 1494 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні».
В Європейських країнах крім або в якості національних стандартів обов'язково приймають європейську директиву ЕN 1436, крім того всі європейські виробники дорожньо-розміточних матеріалів сертифіковані по ЕN 1436.
При розробці вітчизняного нормативу СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарби для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» користувалися європейською директивою ЕN 1436. Тільки, згідно з технічними з можливостями випробувальних центрів, наявним лабораторним обладнанням та технічним оснащенням в СОУ 42.1-37641918-116:2014 невключені наступні показники якості:
- довговічність дорожньо-розміточних матеріалів (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 млн. наїздів, 2 мли. наїздів, 4 млн. наїздів);
- збереження світлоповертання дорожньо-розміточних матеріалів в суху та мокру погоду (після 100 000 наїздів, 500 000 наїздів, 1 мли. наїздів, 2 млн. наїздів, 4 млн. наїздів);
- коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним покриттям, ефект "протиковзання" в суху і мокру погоду (після 100 тисяч наїздів, 500 тисяч наїздів, 1 млн. наїздів, 2 млн, наїздів, 4 млн. наїздів).
Саме випробування згідно ЕN 1436, особливо чотири параметри якості, які в Україні не проводяться -- довговічність, світлоповертання в часі в суху та мокру погоду, коефіцієнт зчеплення коліс автомобіля з дорожньо-розміточним матеріалом в суху та мокру погоду, хроматографічний аналіз в Європі є обов'язковими і впливають на якісну і довговічну розмітку, що забезпечує безпеку руху в будь-яку погоду, а сертифікація згідно ЕN 1436 є основним підґрунтям для використання високоякісних дорожньо-розміточних матеріалів для забезпечення довготривалої безпеки руху.
Таким чином, Замовник, як відповідальна особа за забезпечення виконання розмітки автомобільної дороги якісними матеріалами задля довготривалої її експлуатації встановив вищевказані вимоги щодо якості матеріалів з нормативно-правовим обґрунтування встановлених вимог, а саме - посилаючись на стандарт ЕN 1436.
Крім того, інформуємо, що в Україні значно розповсюдженою є сертифікація продукції відповідно до стандарту ЕN 1436.
Щодо відповідність вимогам СОУ 42.1-37641918-117:2014, хочемо зазначити, що у вашому питання ви посилаєтесь на ч. 4 ст 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого “ Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", однак згідно зазначеної ч. 4 ст 23 Закону України “Про публічні закупівлі” не встановлено обмеження для замовника встановлювати вимогу про відповідність тим чи іншим матеріалам вимогам нормативних документів, у тому числі СОУ, ДСТУ, ГБН, у зв’язку з чим вимога про те, що: «Дорожня розмітка повинна відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-117:2014, що підтверджується шляхом надання документу, що виданий компетентним органом і дійсний на момент його подання.» не є дискримінаційною, та не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо договірної ціни
Дата подання: 19 березня 2021 14:17
Дата відповіді: 24 березня 2021 14:48
Відповідно до п. 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДСТУ) ціна пропозиції переможця торгів - є договірною ціною на об'єкт будівництва, яку формує генпідрядник із залученням субпідрядними організаціями та ПОГОДЖУЄ із замовником. Водночас у п. 3.15 ДСТУ прописано: договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, УЗГОДЖЕНА сторонами (замовником і підрядником) й обумовлена в договорі підряду. Навіщо через 5 днів після повідомлення про намір укласти договір оприлюднювати розрахунки та підтверджуючі документи??? Для того, щоб інші учасники не поспали пару днів в пошуках помилок в договірній ціні? Звісно вони їх знайдуть, враховуючи перелік документів який ви вимагаєте! Ще раз наголошуємо, що договірна ціна має бути ПОГОДЖЕНА ДВОМА СТОРОНАМИ, а вже потім опублікована на сайті. Пропишіть чіткий механізм погодження договірної ціни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 Розділу 6 Тендерної документації «Проект договору» встановлено, що вимоги щодо погодження договірної ціни.
Розрахунок договірної ціни надається з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Кожна сторінка розрахунків має бути пронумерована та завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності).
Розрахунок договірної ціни надається у друкованому вигляді та додатково на оптичному, або цифровому носії бажано у програмному комплексі «Будівельні Технології - Кошторис», або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін у строк, що не перевищує 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Замовник залишає за собою право повернути договірну ціну на доопрацювання (виправлення помилок, тощо), не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку укладання договору про закупівлю.
Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження Замовником не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю.
Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не надана, надана невчасно, не узгоджена Замовником і Переможцем у визначений цим розділом строк.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3, ч.1, ст.31 Закону (переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;) та визначає Переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Таким чином, наведені вами аргументи у питанні не відповідають дійсності, а Тендерна документація містить механізм погодження договірної ціни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-08-001221-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 06 березня 2021 19:04
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 21:01
рішення від 19.03.2021 №5492.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 20:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни в ТД.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 11:05
Номер скарги: UA-2021-02-08-001221-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 25 березня 2021 21:17
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 10:59

Документи подані скаржником

06 березня 2021 18:19
Скарга у форматі ".docx"

Документи подані замовником

25 березня 2021 11:04
Протокол №142.pdf
25 березня 2021 11:04
Перелік змін_142.doc

Документи подані скаржником

25 березня 2021 20:48
ДП УК=крНДЦ від 02.07.20.pdf
25 березня 2021 20:48
рішення від 19.03.2021 _ 5493.pdf
25 березня 2021 20:48
рішення від 19.03.2021 _ 5494.pdf
25 березня 2021 20:48
рішення від 19.03.2021 _ 5495.pdf

Документи подані замовником

02 квітня 2021 19:52
Перелік змін_152.doc
02 квітня 2021 19:54
Лист 374.pdf
02 квітня 2021 19:54
Протокол 152.pdf
12 квітня 2021 11:48
Лист 407.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2021
UA-2021-02-08-001221-be1125ad343a04cd3ae8e2cf494abbf81
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "ШБУ-77" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2021 14:16
Електронний підпис
13 травня 2021 14:07
Розрахунки
12 травня 2021 18:05
Електронний підпис
12 травня 2021 18:03
Довідка МВС
07 травня 2021 10:20
Електронний підпис
06 травня 2021 18:18
Довідка МВС
06 травня 2021 18:18
Довідка ДПІ
12 квітня 2021 15:22
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:22
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:41
35 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
12 квітня 2021 14:41
62 Реєстр.PDF
12 квітня 2021 14:41
61 Лист про КЕП.PDF
12 квітня 2021 14:41
54 Проєкт договору Т-26-08.PDF
12 квітня 2021 14:41
53 Копія Статуту.PDF
12 квітня 2021 14:41
49 Звіт ISO 14001 (копія).pdf
12 квітня 2021 14:41
48 ISO 14001 (копія).pdf
12 квітня 2021 14:41
39 Доручення Т-26-08.PDF
12 квітня 2021 14:41
37 Ліцензія .pdf
12 квітня 2021 14:41
33 Фін. звітність 2019-2020.rar
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 (дог.40).PDF
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 (дог.39).PDF
12 квітня 2021 14:41
30 Копія дог._26 з ДУ.pdf
12 квітня 2021 14:41
30 Договір _20233 з ДУ1-2.pdf
12 квітня 2021 14:41
27 Скан-копія дипломів.zip
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч6.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч5.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч4.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч3.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч2.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч1.rar
12 квітня 2021 14:41
20 ІК Блок-контейнер.pdf
12 квітня 2021 14:41
14 Технічний паспорт.zip
12 квітня 2021 14:41
2 Копії свідоцтв та ІК.rar
12 квітня 2021 14:41
_Гарантія 16 465 710 (001221-b).zip

Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:06
11. Банківська гарантія.rar
12 квітня 2021 15:06
10. Інші документи.pdf
12 квітня 2021 15:06
9. Проект договору.pdf
12 квітня 2021 15:06
4. Фінансова звітність.7z
12 квітня 2021 15:06
3.3. № 39-04-19 від 22.04.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
3.2. № Т-16МЛП-19 від 20.05.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
3.1. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.3. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.2. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.1. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.15. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.14. Машиністи ДТМ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.13. Трактористи.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.12. Машиністи крана.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.11.2. Машиністи котка.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.11.1. Машиністи котка.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.10. Машиністи фрези.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.7. Машиністи ГЗУ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.2.2. Водії.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.2.1. Водії.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.1.2. ІТР.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.1.1. ІТР.pdf

Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 16:53
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:43
Заяви учасників.PDF
12 квітня 2021 15:52
22.6 Сертифікат ISO45001.pdf
12 квітня 2021 15:52
21.1 ЛІЦЕНЗІЯ М-БУД ГРУП.PDF
12 квітня 2021 15:52
16.1 Довідки з банку .pdf
12 квітня 2021 15:52
16. Фінансова звітність.PDF
12 квітня 2021 15:52
14. Підтвердження бази.PDF
12 квітня 2021 15:52
3. Підтвердження мтб .rar
12 квітня 2021 15:52
2.6 Проект договору.PDF
12 квітня 2021 15:52
2.5.1 Протокол с5-с7.PDF
12 квітня 2021 15:52
2.5 Технічне завдання.rar
12 квітня 2021 15:52
1.12 відгуки ПБЦ.pdf
12 квітня 2021 15:52
1.11 Відгук М-БУД ГРУП-1.pdf
12 квітня 2021 15:52
1.5 1-МБ Н-14 70-84.pdf
12 квітня 2021 15:52
1.4 Договір 1М14 км 297-302.pdf
12 квітня 2021 15:52
1.3 Договір 20-03-СУБ Н-01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КОНСОРЦІУМ "ДОРЛІДЕР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ШБУ-77" 548 020 500,00
UAH з ПДВ
545 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 548 280 000,00
UAH з ПДВ
545 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 травня 2021 14:16
Електронний підпис
13 травня 2021 14:07
Розрахунки
12 травня 2021 18:05
Електронний підпис
12 травня 2021 18:03
Довідка МВС
07 травня 2021 10:20
Електронний підпис
06 травня 2021 18:18
Довідка МВС
06 травня 2021 18:18
Довідка ДПІ
12 квітня 2021 15:22
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:22
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:41
35 Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
12 квітня 2021 14:41
62 Реєстр.PDF
12 квітня 2021 14:41
61 Лист про КЕП.PDF
12 квітня 2021 14:41
54 Проєкт договору Т-26-08.PDF
12 квітня 2021 14:41
53 Копія Статуту.PDF
12 квітня 2021 14:41
49 Звіт ISO 14001 (копія).pdf
12 квітня 2021 14:41
48 ISO 14001 (копія).pdf
12 квітня 2021 14:41
39 Доручення Т-26-08.PDF
12 квітня 2021 14:41
37 Ліцензія .pdf
12 квітня 2021 14:41
33 Фін. звітність 2019-2020.rar
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 (дог.40).PDF
12 квітня 2021 14:41
31 КБ2в і КБ3 (дог.39).PDF
12 квітня 2021 14:41
30 Копія дог._26 з ДУ.pdf
12 квітня 2021 14:41
30 Договір _20233 з ДУ1-2.pdf
12 квітня 2021 14:41
27 Скан-копія дипломів.zip
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч6.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч5.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч4.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч3.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч2.rar
12 квітня 2021 14:41
25 Копії трудових ч1.rar
12 квітня 2021 14:41
20 ІК Блок-контейнер.pdf
12 квітня 2021 14:41
14 Технічний паспорт.zip
12 квітня 2021 14:41
2 Копії свідоцтв та ІК.rar
12 квітня 2021 14:41
_Гарантія 16 465 710 (001221-b).zip

Публічні документи

12 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:07
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:06
11. Банківська гарантія.rar
12 квітня 2021 15:06
10. Інші документи.pdf
12 квітня 2021 15:06
9. Проект договору.pdf
12 квітня 2021 15:06
4. Фінансова звітність.7z
12 квітня 2021 15:06
3.3. № 39-04-19 від 22.04.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
3.2. № Т-16МЛП-19 від 20.05.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
3.1. № 405-19 від 15.05.2019.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.3. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.2. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.17.1. Дорожні робітники.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.15. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.14. Машиністи ДТМ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.13. Трактористи.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.12. Машиністи крана.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.11.2. Машиністи котка.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.11.1. Машиністи котка.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.10. Машиністи фрези.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.7. Машиністи ГЗУ.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.2.2. Водії.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.2.1. Водії.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.1.2. ІТР.pdf
12 квітня 2021 15:06
2.1.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 545 200 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
545 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 18:50
Договір 20.pdf укладений
28 травня 2021 18:43
Протокол 235.pdf укладений
26 травня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:32
Д.У. 2 до № 20.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 11:33
д.у. 1 до 20.pdf зміни до договору
20 липня 2021 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML