Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов'язані з перевезенням відправлень.
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-02-08-000804-a 89cf3b573059466ba0deb93f2613459b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Личко

+380532604196
+380532607452
officeppk.agr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ " Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
Код ЄДРПОУ: 00216208
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, 83 А
Контактна особа: Сергій Личко
+380532604196,+380532607452
officeppk.agr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Згідно договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги пов'язані з перевезенням відправлень.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна 83 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Тендерна документація

08 лютого 2021 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОШТА"
#31316718
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 17:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:14
додаткова угода на зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:14
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 17:54
Договір Нова Пошта.pdf укладений
08 лютого 2021 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 5.1. Загальна ціна цього договору складається із вартості послуг, наданих Експедитором протягом строку дії договору та становить 4988 грн. 23 коп. (чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят вісім грн. 23 коп.) у т.ч. ПДВ 20 % - 831 грн. 37 коп. (вісімсот тридцять одна грн. 37 коп.). Оплата вартості наданих Експедитором послуг відбуваеться за чинними тарифами Експедитора на підставі акту наданих послуг шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Експедитора коштів у poзміpi 100 % вартості наданих послуг упродовж 2 (двох) банківських днів з моменту погодження актів наданих послуг Експедитора. У випадку. якщо буде перевищена сума Договору, Замовник зобов'язуеться підписати додаткову угоду з Експедитором про зміну суми цього Договору. Оплата вартості послуг Експедитора здійснюється Замовником за рахунок бюджетник коптив.
Номер договору про закупівлю: 696785
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 988,23
UAH (в тому числі ПДВ 831,37 UAH)