Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ізолятори
Очікувана вартість
2 270 600,00 UAH
UA-2021-02-08-000708-a ● 34a9e6a83d6844d799e8e8f7b18fe72e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 23293513 |
Вебсайт: | https://www.soe.com.ua |
Місцезнаходження: | 40035, Україна , Сумська обл., Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Федоряка Олексій Вікторович 380542659463 al85fed@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2021 09:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 11:21 |
Очікувана вартість: | 2 270 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 353,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31650000-7: Ізоляційне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 шт.
Ізолятор ПС-70Е або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
12 шт.
Ізолятор опорний ІОСК 12,5-35-500-4 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
150 шт.
Ізолятор ІО-10-3,75 ІІ УЗ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
43 шт.
Ізолятор ІОС-10/500 У1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
24 шт.
Ізолятор ІП-10/630-7,5 УХЛ2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
317 шт.
Ізолятор ІПУ-10/630-7,5 І УХЛ1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
60 шт.
Ізолятор ЛК 120/110-5Ц (С-П) виконання основне або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
90 шт.
Ізолятор ЛК 70/110-3Ц (Г-П) виконання 02 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
60 шт.
Ізолятор ЛК-70-35-3Ц (Г-П) виконання 02 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
24 шт.
Ізолятор опорний ОСК 10-110/480-2-03 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
156 шт.
Ізолятор опорний ОСК 12,5-35/190-3-07 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
1600 шт.
Ізолятор ТФ-20 О1 з ковпачком ПК-18 (К-5) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
370 шт.
Ізолятор ШФ-20 Г з ковпачком або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 13:31 |
ТД (Ізолятори) зі змінами 2.docx | |
24 березня 2021 13:31 |
Зміни 2.docx | |
24 березня 2021 13:31 |
№41 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори на виконання рішення АМКУ).docx | |
09 лютого 2021 11:28 |
№4 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори).docx | |
09 лютого 2021 11:28 |
Зміни.docx | |
09 лютого 2021 11:28 |
ТД (Ізолятори) зі змінами.docx | |
08 лютого 2021 09:22 |
ТД (Ізолятори).docx | |
08 лютого 2021 09:22 |
Проект договору.docx |
24 березня 2021 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2021 13:31 |
ТД (Ізолятори) зі змінами 2.docx
|
||||||
24 березня 2021 13:31 |
Зміни 2.docx
|
||||||
24 березня 2021 13:31 |
№41 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори на виконання рішення АМКУ).docx
|
||||||
09 лютого 2021 11:28 |
№4 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори).docx
|
||||||
09 лютого 2021 11:28 |
Зміни.docx
|
||||||
09 лютого 2021 11:28 |
ТД (Ізолятори) зі змінами.docx
|
||||||
08 лютого 2021 09:22 |
ТД (Ізолятори).docx
|
||||||
08 лютого 2021 09:22 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПОДІЛ НА ЛОТИ
Дата подання: 10 лютого 2021 16:30
Дата відповіді: 15 лютого 2021 15:20
Добрий день!
Вивчивши документацію по відкритим торгам на закупівлю «Ізолятори» та практику, яка склалася на теперешній час, звертаємось до Вас, як Замовника, з проханням поділити предмет закупівлі на лоти, та виділити скляні ізолятори в окремий Лот, що значно підвищило б економічну ефективність проведення даної процедури. Зазначаємо, що кількість скляних ізоляторів ПС-70Е (загальна кількість цих ізоляторів, згідно з предметом закупівлі становить - 1250 шт.) дає можливість виділити їх в окремий лот.
В Україні та в найближчих державах немає жодного виробника, який виробляє всю номенклатуру, відповідно закупівля сформована лише під посередників, або навіть, у разі якщо виробник якоїсь продукції, що закуповується забажає прийняти участь у цій процедурі, йому доведеться закупити продукцію як посереднику. А це, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, що є розбазарюванням коштів АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО".
Також звертаємо вашу увагу на результат попереднього проведення закупівель та на рішення Антимонопольного комітету, яке зобов’язало Замовника поділити предмет закупівлі на Лоти - (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-26-002624-c). Та на основі цього рішення був поділений предмет закупівлі на Лоти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-21-001585-a), рішення АМК (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-000183-a), а також рішення АМК (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-17-000347-c).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити скляні ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити скляні ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
Ізолятор ТФ-20 О1 з ковпачком ПК-18 (К-5)
Дата подання: 11 лютого 2021 09:50
Дата відповіді: 16 лютого 2021 08:39
Доброго дня!
Скажіть будь ласка, чи є можливість відокремити додатковим лотом ізолятор ТФ-20 з ковпачкомПК-18 (К-5) для надання можливостей участі у тендері усіх виробників ізоляторів України на рівних умовах з пропозицєю оптимальних цін?
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори ТФ-20 з ковпачком ПК-18 (К-5) в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори ТФ-20 з ковпачком ПК-18 (К-5) в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
ПОДІЛ НА ЛОТИ
Дата подання: 11 лютого 2021 14:49
Дата відповіді: 16 лютого 2021 08:39
Добрий день!
Ми, як виробник полімерних ізоляторів просимо Вас розглянути можливість та виділити ізолятори з полімерною захистною оболочкою в окремий лот, що насам перед дасть змогу закупити продукцію по цінам виробника.
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори з полімерною захистною оболочкою в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори з полімерною захистною оболочкою в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-08-000708-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43237006
Дата подання: 19 лютого 2021 13:17
Дата подання: 19 лютого 2021 13:17
Оскарження дискримінаційних вимог
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 10:43
рішення від 23.02.2021 №3292+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 10:42
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2021 №2830.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 13:44
інформація про резулятивну частину рішення від 16.03.2021 №5195.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 16:23
рішення від 16.03.2021 №5195.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни відповідно до рішення колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5195-р/пк-пз від 16.03.2021
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2021 13:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" |
2 157 888,00
UAH з ПДВ
|
2 157 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" |
2 222 244,00
UAH з ПДВ
|
2 222 244,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" #35691773 |
Переможець |
2 157 888,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 10:26
|
Додаткова угода 1 дог. 2604_1 (1).pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 14:55
|
Договір 2604-1.pdf | укладений |
26 квітня 2021 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп. 13.2.1 п. 13.2 Договору та п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке не призведе до збільшення його ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 2604/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |