Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ізолятори
Очікувана вартість
2 270 600,00 UAH
UA-2021-02-08-000708-a 34a9e6a83d6844d799e8e8f7b18fe72e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоряка Олексій Вікторович

380542659463 al85fed@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 23293513
Вебсайт: https://www.soe.com.ua
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 7
Контактна особа: Федоряка Олексій Вікторович
380542659463
al85fed@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2021 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 05 квітня 2021 11:21
Очікувана вартість: 2 270 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 353,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31650000-7: Ізоляційне приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 шт.
Ізолятор ПС-70Е або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
12 шт.
Ізолятор опорний ІОСК 12,5-35-500-4 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
150 шт.
Ізолятор ІО-10-3,75 ІІ УЗ або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
43 шт.
Ізолятор ІОС-10/500 У1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
24 шт.
Ізолятор ІП-10/630-7,5 УХЛ2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
317 шт.
Ізолятор ІПУ-10/630-7,5 І УХЛ1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
60 шт.
Ізолятор ЛК 120/110-5Ц (С-П) виконання основне або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
90 шт.
Ізолятор ЛК 70/110-3Ц (Г-П) виконання 02 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
60 шт.
Ізолятор ЛК-70-35-3Ц (Г-П) виконання 02 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
24 шт.
Ізолятор опорний ОСК 10-110/480-2-03 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
156 шт.
Ізолятор опорний ОСК 12,5-35/190-3-07 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
1600 шт.
Ізолятор ТФ-20 О1 з ковпачком ПК-18 (К-5) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя
370 шт.
Ізолятор ШФ-20 Г з ковпачком або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31650000-7 — Ізоляційне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 березня 2021 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 13:31
ТД (Ізолятори) зі змінами 2.docx
24 березня 2021 13:31
Зміни 2.docx
24 березня 2021 13:31
№41 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори на виконання рішення АМКУ).docx
09 лютого 2021 11:28
№4 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори).docx
09 лютого 2021 11:28
Зміни.docx
09 лютого 2021 11:28
ТД (Ізолятори) зі змінами.docx
08 лютого 2021 09:22
ТД (Ізолятори).docx
08 лютого 2021 09:22
Проект договору.docx
24 березня 2021 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2021 13:31
ТД (Ізолятори) зі змінами 2.docx
24 березня 2021 13:31
Зміни 2.docx
24 березня 2021 13:31
№41 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори на виконання рішення АМКУ).docx
09 лютого 2021 11:28
№4 (Протокол про внесення змін до ТД ізолятори).docx
09 лютого 2021 11:28
Зміни.docx
09 лютого 2021 11:28
ТД (Ізолятори) зі змінами.docx
08 лютого 2021 09:22
ТД (Ізолятори).docx
08 лютого 2021 09:22
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПОДІЛ НА ЛОТИ
Дата подання: 10 лютого 2021 16:30
Дата відповіді: 15 лютого 2021 15:20
Добрий день! Вивчивши документацію по відкритим торгам на закупівлю «Ізолятори» та практику, яка склалася на теперешній час, звертаємось до Вас, як Замовника, з проханням поділити предмет закупівлі на лоти, та виділити скляні ізолятори в окремий Лот, що значно підвищило б економічну ефективність проведення даної процедури. Зазначаємо, що кількість скляних ізоляторів ПС-70Е (загальна кількість цих ізоляторів, згідно з предметом закупівлі становить - 1250 шт.) дає можливість виділити їх в окремий лот. В Україні та в найближчих державах немає жодного виробника, який виробляє всю номенклатуру, відповідно закупівля сформована лише під посередників, або навіть, у разі якщо виробник якоїсь продукції, що закуповується забажає прийняти участь у цій процедурі, йому доведеться закупити продукцію як посереднику. А це, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, що є розбазарюванням коштів АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО". Також звертаємо вашу увагу на результат попереднього проведення закупівель та на рішення Антимонопольного комітету, яке зобов’язало Замовника поділити предмет закупівлі на Лоти - (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-26-002624-c). Та на основі цього рішення був поділений предмет закупівлі на Лоти (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-21-001585-a), рішення АМК (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-000183-a), а також рішення АМК (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-17-000347-c). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити скляні ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
Ізолятор ТФ-20 О1 з ковпачком ПК-18 (К-5)
Дата подання: 11 лютого 2021 09:50
Дата відповіді: 16 лютого 2021 08:39
Доброго дня! Скажіть будь ласка, чи є можливість відокремити додатковим лотом ізолятор ТФ-20 з ковпачкомПК-18 (К-5) для надання можливостей участі у тендері усіх виробників ізоляторів України на рівних умовах з пропозицєю оптимальних цін?
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори ТФ-20 з ковпачком ПК-18 (К-5) в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
ПОДІЛ НА ЛОТИ
Дата подання: 11 лютого 2021 14:49
Дата відповіді: 16 лютого 2021 08:39
Добрий день! Ми, як виробник полімерних ізоляторів просимо Вас розглянути можливість та виділити ізолятори з полімерною захистною оболочкою в окремий лот, що насам перед дасть змогу закупити продукцію по цінам виробника.
Відповідь: Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на уповноважених осіб Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право Замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО", враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 31650000-7 — Ізоляційне приладдя.
Також наголошуємо, що АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" зацікавлене у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції.
Враховуючи зазначене АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" визнало за недоцільне виділити ізолятори з полімерною захистною оболочкою в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом вцілому.
Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). На сьогоднішній день відсутня технічна можливість вносити зміни до плану закупівель, а отже поділ закупівлі на лоти призведе до порушення чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-08-000708-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43237006
Дата подання: 19 лютого 2021 13:17
Оскарження дискримінаційних вимог
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 10:43
рішення від 23.02.2021 №3292+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 10:42
рішення від 16.03.2021 №5195.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни відповідно до рішення колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5195-р/пк-пз від 16.03.2021
Дата виконання рішення замовником: 24 березня 2021 13:34

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 12:20
Скарга з додатками.pdf

Документи подані замовником

01 березня 2021 19:33
ордер.pdf
01 березня 2021 19:33
пояснення.pdf
15 березня 2021 13:44
додатковi_пояснення.docx
15 березня 2021 13:44
1353552559_w640_h640_1353552559.webp
15 березня 2021 13:44
1353669523_w640_h640_1353669523.webp
15 березня 2021 13:44
додаток 3.2.ТУ_изоляторы-1.pdf
15 березня 2021 13:44
додаток_6.6_sertifikat_shp_ukrsepro.jpg
15 березня 2021 13:44
додаток_6.7_sertifikat_zh.d._ukrsepro.jpg
15 березня 2021 13:44
додаток_1.2_ТУ_виробника-1.pdf
15 березня 2021 13:44
додаток_1.3_sertifikatiso9001.pdf
15 березня 2021 13:44
Паспорт ПСД70Е-1.pdf
15 березня 2021 13:44
Додаток_8.2_Сертифiкат.png
15 березня 2021 14:11
до додатку 5.1..png
15 березня 2021 14:11
до додатку 5.2..png
15 березня 2021 14:11
додаток 5.10 ТУ 003 2008-1.pdf
15 березня 2021 14:11
додаток 5.1..png
15 березня 2021 14:11
додаток 5.2..png
15 березня 2021 14:11
Додаток_5.3._70-35-3.pdf
15 березня 2021 14:11
Додаток_5.4._70-110-3.pdf
15 березня 2021 14:11
додаток_5.5._120-110-5.pdf
15 березня 2021 14:11
додаток_5.7_sert_iso.jpg
15 березня 2021 14:11
сертифiкат.docx
15 березня 2021 14:11
додаток 9.1..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 2 157 888,00
UAH з ПДВ
2 157 888,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР" 2 222 244,00
UAH з ПДВ
2 222 244,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 квітня 2021 11:28
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:28
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:27
Довідки переможця.pdf
13 квітня 2021 11:27
Dovidka_21042368410060306333.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:27
Dovidka_21042368410060306333.pdf
01 квітня 2021 15:24
Електронний підпис
01 квітня 2021 15:24
Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2021 15:23
Тендерна пропозиція.pdf
23 лютого 2021 14:19
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:19
Технічна частина 4.pdf
23 лютого 2021 14:18
Технічна частина 3.pdf
23 лютого 2021 14:17
Технічна частина 2.pdf
23 лютого 2021 14:17
Технічна частина 1.pdf
23 лютого 2021 14:16
Технічні вимоги.pdf
23 лютого 2021 14:16
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
23 лютого 2021 14:16
Ліцензія.pdf
23 лютого 2021 14:16
Довіреність Лимар С.А..pdf
23 лютого 2021 14:15
Гарантія 290-21.pdf.p7s.p7s
23 лютого 2021 14:15
Гарантія 290-21.pdf
23 лютого 2021 14:15
Проєкт договору.pdf
23 лютого 2021 14:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2021 11:15
Електронний підпис
01 квітня 2021 11:15
Дов.по ст17,п2.pdf.p7s
01 квітня 2021 11:15
Довідка по Ст 17.pdf.p7s
01 квітня 2021 11:15
Захист довкілля .pdf.p7s
01 квітня 2021 11:15
Фін.зівт 2020.pdf.p7s
01 квітня 2021 11:12
Електронний підпис
01 квітня 2021 11:11
001Тендерна пропозиція+.pdf
01 квітня 2021 11:11
технические документы.zip
01 квітня 2021 11:11
Фін.зівт 2020.pdf
01 квітня 2021 11:11
СТАТУТ ЕС.pdf
01 квітня 2021 11:11
протокол №2.pdf
01 квітня 2021 11:11
Протокол №1учредителя.pdf
01 квітня 2021 11:11
Проект договора.pdf
01 квітня 2021 11:11
Захист довкілля .pdf
01 квітня 2021 11:11
Довідка по Ст 17.pdf
01 квітня 2021 11:11
Дов.по ст17,п2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» не визнане у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ «КОМ-КОНСУЛЬТАНТ» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт, послуг згідно із Законом України «Про санкції»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЕС ПОЛІМЕР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС Полімер не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС Полімер», повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Юридична особа, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС Полімер», повідомляєне є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
Переможець 2 157 888,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
2 157 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 10:26
Додаткова угода 1 дог. 2604_1 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 14:55
Договір 2604-1.pdf укладений
26 квітня 2021 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 13.2.1 п. 13.2 Договору та п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке не призведе до збільшення його ціни.
Номер договору про закупівлю: 2604/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 157 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 359 648,00 UAH)